Dabar yra Pen Kov 29, 2024 3:44 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Oro srauto matuoklės
StandartinėParašytas: Šeš Kov 31, 2018 7:14 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Sveiki visi. Su artėjančiomis šventėmis.
Ar yra kam tekę girdėti/matyti, kad oro srauto matuoklė skaičiuotų per didelį oro kiekį? Kai jos apsineša rodo mažiau, nes sumažėja sensorių jautrumas, bet mano atveju, turiu įtarimą, kad ji skaičiuoja per daug nei gauna variklis oro iš tikrųjų. Ką manot?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Oro srauto matuoklės
StandartinėParašytas: Šeš Kov 31, 2018 2:40 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Tai sistema gal nesandari, ji juk pries turbina stovi :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Oro srauto matuoklės
StandartinėParašytas: Šeš Kov 31, 2018 2:46 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Ant kiek paklaida rodo?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Oro srauto matuoklės
StandartinėParašytas: Sek Bal 01, 2018 8:38 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Patikrinta buvo visa įsiurbimo sistema nuo turbos ir pačio variklio sandarumas. Jokių nesandarumų.
Žodžiu, dabar problema kaip ir aiški ir jau išspręsta. Taigi, tiems kuriems įdomu: viskas prasidėjo nuo to kad pagal programą yra užprašyta 1300 mg oro vienam uždegimo ciklui, pagal open sidą tiek mafas suskaičiuodavo, tačiau slėgis įsiurbimo kolike būdavo tik ~0.9 bar kas yra nesąmonė. Iš pradžių tikrinau nesandarumus - viskas ok. Pradėjau įtarinėti slėgio daviklį, nes mašina atrodė kad traukos neprarado, tačiau 9-5 yra du slėgio davikliai ir jie rodė tą patį. Taigi, nelabai tikėtina, kad abu slėgio davikliai rodys blogai ir dar tą patį. Vakar pasikeičiau mafą ir vualia. Teparodė 1150 mg oro prie 0.9 bar. O prie 1300 1.1 bar.
Ir supratau, kad visgi mašina trauką šiek tiek buvo praradusi:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007