Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 5:39 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Gru 28, 2018 9:43 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Sveiki, gal kas nors susidūrėte su pakartotinai mirštančiu kuro siurbliu (9-5 aero)? Esmė tokia, kad nusibaigė originalus siurblys, buvo pakeistas į naują, tačiau po ~2 mėn. pradėjo leisti garsus naujas, sunkiai kurtis rytais. Nuvežiau į servisą, sako įdėtas kiniškas siurblys, nesukelia spaudimo. Pakeitė į naudotą. Klausiau ar gali būti kas nors sitemoje blogai, kad siurbliai nusibaigia, užtikrino, kad nieko ten negali būti. Tai spėkit, kas pasikartojo :) SIurblys pradėjo garsiai dirbti, vieną kartą iš parduotuvės grįžus iš viso nesuveikė, kažkaip iš kažkelinto karto užsikūrė. Šiandien jau nebeužkuriu. Prieš tai pastebėjau, kad ties fuel rail'u gana garsiai klaksėjo kažkas ant benzo (net garsiau už dujų purkštukus). Ar gali būti, kad kažkas su kuro slėgio reguliatoriumi arba su grįžtamosiom žarnelėm blogai (pvz. užsikimšę, dėl ko siurblys labai dideliu slėgiu dirba)?

Iš anksto atsakau: ne, su pustuščiu baku nevažinėju; kuro filtras keistas prieš metus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 28, 2018 10:05 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Sveikas. O tai tie "meistrai" tikrino slėgį sistemoje, kad užtikrino, jog nesukelia slėgio? Klaksėti labai garsiai gali ir vožtuvų kompensatoriai, bet čia kita tema jau :D

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 10:08 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Del slegio matavimo nezinau. Kad siurblys buvo nuejes tai 100 proc., nes pirmas neuzsivedimas buvo po baisiu garsu bake... Pakeitus siurbli viskas suaitvarke.

Kazka dar minejo, kad ir siurblys pulsuojanciai dirbo. Itariu, kad tiesiog pakeite ir viskas.

Esme, kad neaisku, kodel tie siurbliai nusibaigineja... O nuvezus vel i servisa speju sprendimas bus siurblio keitimas, per daug nesiaiskinant...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 11:17 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
kad kinietiškas (lenkištas) siurblys nusibaigė, tai čia visiškai nieko keisto, net to ir reikėjo tikėtis. jaučių jų tinkamai veikiančių ilgesnį laiką yra kur kas mažesnis procentas nei tų kurie užsilenkia, nesukelia reikiamo slėgio

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 12:55 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Ok, kiniskas suprantu, bet geras naudotas? Po dvieju men.? Pries tai pirmasis siurblys taip pat netiketai nusibaige? Visada bakas puspilnis...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 3:14 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
Juliuss rašė:
Ok, kiniskas suprantu, bet geras naudotas? Po dvieju men.? Pries tai pirmasis siurblys taip pat netiketai nusibaige? Visada bakas puspilnis...
"Geras naudotas" buvo tikrintas ? Nusibaigt gali ir kitą dieną...Naudotas gerai dirba, tik restauruotas, bet ir tai nevisada. Nemanau, kad per mažas slėgis gali įtakoti siurblio tarnavimo laiką.

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 5:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Perkūnas rašė:
Juliuss rašė:
Ok, kiniskas suprantu, bet geras naudotas? Po dvieju men.? Pries tai pirmasis siurblys taip pat netiketai nusibaige? Visada bakas puspilnis...
"Geras naudotas" buvo tikrintas ? Nusibaigt gali ir kitą dieną...Naudotas gerai dirba, tik restauruotas, bet ir tai nevisada. Nemanau, kad per mažas slėgis gali įtakoti siurblio tarnavimo laiką.


Na servise sakė, kad geras (ar tikrino jo negarantuotas). Kad per mažas slėgis aš ir nemanau, tik dabar galvoju ar gali būti, kad kaip tik kažkas užsikišę kuro sistemoje ir siurblys visą laiką sunkiai dirba aukštesniu negu numatytu reguliatoriaus ~3 bar slėgiu, kol galiausiai nusibaigia?

Kažkaip nesinori vėl pirkti siurbli, kad po 2 mėn. vėl keist, neišsiaiškinus bėdos...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 7:19 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Na, tai reikia tikrinti. Gal ir įmanoma siurbliui dirbti didesniu slėgiu, bet tas turi jaustis automobilio dinamikoje, laisvų apsukų negražiu darbu ir t.t., priklausomai nuo to koks tas padidėjęs slėgis. Taip pat tas turėtų atsispindėti kuro adaptacijose LTFT. Turint paprasčiausią ELM galima pažiūrėti.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 29, 2018 9:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Romeo rašė:
Na, tai reikia tikrinti. Gal ir įmanoma siurbliui dirbti didesniu slėgiu, bet tas turi jaustis automobilio dinamikoje, laisvų apsukų negražiu darbu ir t.t., priklausomai nuo to koks tas padidėjęs slėgis. Taip pat tas turėtų atsispindėti kuro adaptacijose LTFT. Turint paprasčiausią ELM galima pažiūrėti.


Automobilis su dujomis. Laisvos apsukos nesiskyrė dujomis ar benzu. LTFL buvo -1, bet kadangi dujom važinėju, tai spėju tos adaptacijos labaiu rodo, kaip su dujom dirba...

Gal kas turit kitų idėjų, kas dar gali būti blogai?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007