Dabar yra Pen Bal 19, 2024 12:29 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 4:29 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
Sveiki mano Sabbo ACC išmeta 18 ir 19 klaidas 18 dali variklyje radau o cirkuliacinio siurblio niekaip nerandu ir YouTube ir Google chemu bandžiau ieškot nieko paskutinis variantas jus


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 5:16 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Sveikas. Kiek pamenu 19 klaida gali būti tik pas V6 motorų versijose. Jei ji atsiranda ne pas V6 rekomenduojama nekreipt dėmesio. Susitvarkyk 18 klaidą ir 19 gali dingti pati.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 7:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
Nusipirkau automobili is Svedijos ir sake kad reikes pasikeisti galvos tarpine ,bet kad man nei balto dumo nemeta, nei kiek variklis bedirbtu temperatura iki max neuzkyla, ir tiek antifryzo bakeli neburbuliuoja, bet kai uzkuri masina ji normaliai dirba siek tiek laiko praeina ir antifryzas pradeda begti pro virsu (neuzsuktas bakelis) tada greit viskas subega, ir reik dabilt po to antifryzo nes tuscia palieka. Dapylus iki normos jis normoj ir lieka (variklis nebuvo uzgesintas) bet tada bandziau gaza paduot ir ve viskas pro virsu begt pradejo kas gali buti ne taip ? Vandens pompa veikia, termostatas pakeistas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 7:25 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
Dar del ACC 18 klaidos (solenoudinis voztuvas) as jy patikrinau pagal sy video https://youtu.be/OBTyqrzXT8Eir kaip veikiantis jis bet ACC meta vistiek sia klaida. Kokiu gal patarimu kas butu susije su sia probema ?


Paskutinį kartą redagavo savitas Šeš Geg 04, 2019 7:40 pm. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 7:28 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
savitas rašė:
Nusipirkau automobili is Svedijos ir sake kad reikes pasikeisti galvos tarpine ,bet kad man nei balto dumo nemeta, nei kiek variklis bedirbtu temperatura iki max neuzkyla, ir tiek antifryzo bakeli neburbuliuoja, bet kai uzkuri masina ji normaliai dirba siek tiek laiko praeina ir antifryzas pradeda begti pro virsu (neuzsuktas bakelis) tada greit viskas subega, ir reik dabilt po to antifryzo nes tuscia palieka. Dapylus iki normos jis normoj ir lieka (variklis nebuvo uzgesintas) bet tada bandziau gaza paduot ir ve viskas pro virsu begt pradejo kas gali buti ne taip ? Vandens pompa veikia, termostatas pakeistas

Simptomai kaip prapūstos galvos tarpinės. Susidariusį slėgį cilindruose per galvos tarpinę praleidžia į aušinimo sistemą ir rezultatas toks. Greičiausiai, neišeis prasisukti pigiai:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 7:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
Romeo rašė:
savitas rašė:
Nusipirkau automobili is Svedijos ir sake kad reikes pasikeisti galvos tarpine ,bet kad man nei balto dumo nemeta, nei kiek variklis bedirbtu temperatura iki max neuzkyla, ir tiek antifryzo bakeli neburbuliuoja, bet kai uzkuri masina ji normaliai dirba siek tiek laiko praeina ir antifryzas pradeda begti pro virsu (neuzsuktas bakelis) tada greit viskas subega, ir reik dabilt po to antifryzo nes tuscia palieka. Dapylus iki normos jis normoj ir lieka (variklis nebuvo uzgesintas) bet tada bandziau gaza paduot ir ve viskas pro virsu begt pradejo kas gali buti ne taip ? Vandens pompa veikia, termostatas pakeistas

Simptomai kaip prapūstos galvos tarpinės. Susidariusį slėgį cilindruose per galvos tarpinę praleidžia į aušinimo sistemą ir rezultatas toks. Greičiausiai, neišeis prasisukti pigiai:-)

Ai kad ne nera man skirtumo del to pigiau, bet abydna butu jei susitvarkyciau o pasirodytu kad kitur beda ir tiek vargo busiu idejes... :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 7:51 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Nu jei abejoji gali pasidaryti testą išmetimo kiekio aušinimo sistemoje ar kažkaip panašiai vadinasi. Tik nelabai suprantu tamstos teiginio kad bėga antifrizas laikant atvirą išsiplėtimo bakelį. Kodėl jį laikyti atvirą? Be slėgio aušinimo sistema užverda greičiau, jeigu ką.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 8:43 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
Pradžioj patikrink ar išsiplėtimo bakelio kamštis laiko slėgi,jis virš baro turi tik atsidaryt jai neklistu, su 9000 turėjau tokia bieda ,pakeičiau kamšti ir viskas buvo gerai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Geg 04, 2019 9:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
saab99 rašė:
Pradžioj patikrink ar išsiplėtimo bakelio kamštis laiko slėgi,jis virš baro turi tik atsidaryt jai neklistu, su 9000 turėjau tokia bieda ,pakeičiau kamšti ir viskas buvo gerai.

Dekui pabandysiu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Geg 05, 2019 10:11 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Atidaryto bakelio is vis negalima laikyt, uzsiorina sistema nes variklyje verda antifryzas ir perteklisu turio per bakely issteka. Tai dar ir ne tarpine gali tekt pasikeist po tokiu bajeriu, ne oru cia ausinamas variklis.
Pas 9-5 ausinimo sistema yra padidinto slegio, kad islaikyt aukstesne virimo temperatura. Jam 120 laipsniu dar nera "baisi" temperatura. Lyg tik nuo 130 i raudona zona lipa. Susitvarkyk antifrizo lygi ir ziurek kas ten darosi uzdarytu bakeliu. Jei burbuliuos stipriai, ar tepalo atsirasdines, tai matysi ir nelaikydamas atidaryto.
Jei per kamsti pramusineja, tai pradziai ji reiktu pasikeist pabandymui. Buna jie nebelaikyt slegio pradeda.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Geg 05, 2019 12:32 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
romas rašė:
Atidaryto bakelio is vis negalima laikyt, uzsiorina sistema nes variklyje verda antifryzas ir perteklisu turio per bakely issteka. Tai dar ir ne tarpine gali tekt pasikeist po tokiu bajeriu, ne oru cia ausinamas variklis.
Pas 9-5 ausinimo sistema yra padidinto slegio, kad islaikyt aukstesne virimo temperatura. Jam 120 laipsniu dar nera "baisi" temperatura. Lyg tik nuo 130 i raudona zona lipa. Susitvarkyk antifrizo lygi ir ziurek kas ten darosi uzdarytu bakeliu. Jei burbuliuos stipriai, ar tepalo atsirasdines, tai matysi ir nelaikydamas atidaryto.
Jei per kamsti pramusineja, tai pradziai ji reiktu pasikeist pabandymui. Buna jie nebelaikyt slegio pradeda.


Uzdariau bakeli tai radijatoriaus slanga virsutine kieta paliko ir pro bakelio dangteli girdejos nestiprus svilpimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Geg 05, 2019 3:48 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Pas mane ovaz kieta buvo kai radiatorius neitin ausindavo, uzsikises aklinai buvo, neprasvieciamas. Tai kai temperatura laikos ~100-110 laipsniu, tada slanga ta kur is variklio iseina buvo ovaz kieta. "dakatarai" irgi ant tarpiniu nurasinejo.
Del snypstimo taai arba montuotis koki slegio matuokli arba bandyt det tvarkinga/nauja dangteli ir tada ziuret kas vyksta.
O problema kokia? Per uzdaryta dangteli antifryza ispucia, ar tik slangos kietokos? Nes cia ka parases, tai kad bega kai atidarytas, kas yra normalu ir tikrai nereik jo atidaryto laikyti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Geg 05, 2019 5:10 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
romas rašė:
Pas mane ovaz kieta buvo kai radiatorius neitin ausindavo, uzsikises aklinai buvo, neprasvieciamas. Tai kai temperatura laikos ~100-110 laipsniu, tada slanga ta kur is variklio iseina buvo ovaz kieta. "dakatarai" irgi ant tarpiniu nurasinejo.
Del snypstimo taai arba montuotis koki slegio matuokli arba bandyt det tvarkinga/nauja dangteli ir tada ziuret kas vyksta.
O problema kokia? Per uzdaryta dangteli antifryza ispucia, ar tik slangos kietokos? Nes cia ka parases, tai kad bega kai atidarytas, kas yra normalu ir tikrai nereik jo atidaryto laikyti :)

Issiaiskiau visgi tarpine keisti reikes dekui uz pagalba :)
Dar klausimelis ka manot apie sias priemones ? https://www.oljemagasinet.se/index.php?route=product/product&product_id=3698&gclid=CjwKCAjwk7rmBRAaEiwAhDGhxCxuwBDBXBGWER9GLw1Mr8m26K9nXVtDet6T4gCsbJH5ScZz1CQsVRoCpowQAvD_BwE
Man kad gryzti i LT is Svedijos isviso apie 760km nes LT daug pigiau tvarkimas butu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Geg 06, 2019 12:48 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Tie visi marmalai lopyt radijatoriams ir pan. dalykams linke ne tik daryti tai kam "skirti", bet dar ir kauptis/uzkisineti kitose vietose. Tai po tokio dalyko ausinimo sistema reiktu labai gerai isskalauti, kaip minimum. O paskemes gali dar ilga laika jaust. Kaip salono ar pagrindinis radijatorius besikemsantis :)
"Your vehicle is a good candidate for this product if it can idle for 20 minutes without overheating or having to add coolant." Taviske atitinka kriteriju sita? :)
Nors siaip tai gal traliukas saugiausiai atsieitu, jei jau norint issaugot sita varikli ir neprisidaryt papildomu reikalu ateiciai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Geg 06, 2019 3:55 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.0t sportcom 2005
Miestas: Mazeikiai
Užsiregistravo: Ket Geg 02, 2019 7:50 pm
Pranešimai: 11
Bandysiu pats pasikeisti tarpinė nes čia pakeitimas tarmines ima mažiausiai 500eur iki 1000eur o traliukas vėl apie 500 eur


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007