Dabar yra Pen Bal 19, 2024 10:21 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pir Rgp 28, 2017 10:12 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Remigijus
SAAB: 9-5 Aero MT MY00
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2015 12:50 am
Pranešimai: 43
Klausimas dėl 9-5 kuro slėgio. Ryte mašina sunkiai kuriasi, gęsta. Prieš užvedant dar paspaudžiau fuel rail ventilį, benzino nepučia. Atsisėdus ir pajungus kelis kart degimą, kuriasi geriau (pagal idėją pripumpuoja į sistemą kuro kiek reikia).
Kuro siurblys restauruotas prieš pusmetį. Vėl galimai bėdos su juo, ar gali būti kažkas su kuro slėgio reguliatoriumi?

Taip pat nesenai atsirado klaida fcod257 (p0101), klaida su oro srauto matuokle, gali ji įtakoti įtakoti šalto variklio darbą? Pašilus visiškai jokių bėdų. :read:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pir Rgp 28, 2017 1:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Buvo pas Perkūną ant Aero kažkas panašaus į "dyzelišką" kuro sėdimą. Kuo baigėsi - nepamenu. Berods pro siurblį subėgdavo kuras atgal...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pir Rgp 28, 2017 5:35 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Justas Meškauskas
SAAB: Saab 9-5 2.3t 136kw B235E
Miestas: Panevėžys
Užsiregistravo: Pir Bir 08, 2015 9:23 pm
Pranešimai: 244
Užgesintai po 45min ir tai slegis buna tarp rampos nes buvau paspaudes šovė benzina lauk

_________________
Saab 9-5 2.3t e85 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 7:43 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Remis rašė:
Klausimas dėl 9-5 kuro slėgio. Ryte mašina sunkiai kuriasi, gęsta. Prieš užvedant dar paspaudžiau fuel rail ventilį, benzino nepučia. Atsisėdus ir pajungus kelis kart degimą, kuriasi geriau (pagal idėją pripumpuoja į sistemą kuro kiek reikia).
Kuro siurblys restauruotas prieš pusmetį. Vėl galimai bėdos su juo, ar gali būti kažkas su kuro slėgio reguliatoriumi?

Taip pat nesenai atsirado klaida fcod257 (p0101), klaida su oro srauto matuokle, gali ji įtakoti įtakoti šalto variklio darbą? Pašilus visiškai jokių bėdų. :read:

Kad nereikėtų spėlioti ar tas ar anas, pradžiai, reikia pamatuoti kuro slėgį, o tada žinosi ar sliekų ieškoti kuro padavime ar kitur. Oro srauto matuoklė užvedimo kokybės neįtakoja, manau.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 8:56 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
OSM itakoja, tik klausimas kaip stipriai. Isbandyta praktiskai. Bet kai kuro prie purkstuku nera, tai OSM bedos nublanksta :)

Prie kuro siurblio lyg 2 voztuvai yra, vienas ju ant padavimo slangos, gal jo is vis net nebera? Isiminejant kuro siurbli daznai jie luzta.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 12:25 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Esu su atjungta oro srauto matuokle užvedęs variklį. Vedėsi taip pat kaip su prijungta ir variklis bent kol šaltas dirbo ant laisvų idealiai.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 6:26 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Justas Meškauskas
SAAB: Saab 9-5 2.3t 136kw B235E
Miestas: Panevėžys
Užsiregistravo: Pir Bir 08, 2015 9:23 pm
Pranešimai: 244
Kuresis dirba be oro srauto matuokles tik traukos nulis.

_________________
Saab 9-5 2.3t e85 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 6:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Romeo rašė:
Esu su atjungta oro srauto matuokle užvedęs variklį. Vedėsi taip pat kaip su prijungta ir variklis bent kol šaltas dirbo ant laisvų idealiai.
O pabandyk su prijungta srauto matuokle tik nuemes ja nuo isiurbimo slangos :) Va tada prasideda nesamones. Lygiai taip pat ji gali itakoti ir budama prijungta tik "isprotejusi".
Atjungus OSM kompas pila "pagal lentele", todel ir imanoma paprastai uzvest.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 7:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Ant šaltų kiek pamenu mašina kuriasi labiau pagal kompo mastymą, o ne daviklių rodmenis, tik po sėkmingo starto jis pradeda į aplinką daugiau žiūrėti :)
O šioje situacijoje pirmiausia ir apskritai žiūrėčiau tik kuro nebuvimo problemas, o jau po jų - kitas. Labai panašu kad čia bus kompas subalamutintas ir dėl vienų problemų dar ir klaidą iš kito galo išmetė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pen Rgs 08, 2017 10:04 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
pas mane dabar ta pati fignia klaidu jokiu kaip sita istorija baigesi ?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 09, 2017 9:16 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Perkunas kurdavo kelis kart degima ijungdamas, o kaip isgyde tai nezinau :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 09, 2017 7:48 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Remigijus
SAAB: 9-5 Aero MT MY00
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2015 12:50 am
Pranešimai: 43
Su užsivedimu viskas ok (stebuklingai susitvarkė, bet spėju tik tam kartui), slėgio matuotis taip ir nenuvažiavau. Ta klaida P0101 = Fcod 257 = MAF išlenda vis tiek. Kiek žiūrėjau šita klaida susijusi su liesu kuro mišiniu, gali būti kiauri vakuumai. Tikrinau, viskas su jais atrodo ok. MAF patį keičiau į kitą, niekas nepasikeitė. Ką dar žiūrėt nežinau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Sek Rgs 10, 2017 10:29 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Tai su oru jei manai kad viskas tvarkoj - ziurek del ko gali kuro trukti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pir Spa 16, 2017 11:21 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Remigijus
SAAB: 9-5 Aero MT MY00
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2015 12:50 am
Pranešimai: 43
Šioks toks update: Prieš kažkur lendant giliau ar kažką dar papildomai keičiant, pasivažinėjau tik ant benzino (yra pas mane dujos), pravažiavau apie 300km įvairiais režimais, tai ką- jokių checkų, mirksėjimų nėra. Ieškomi tik dabar geri dujininkai :read:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2.3 Kuro slėgis
StandartinėParašytas: Pir Spa 16, 2017 12:49 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Kiek pamenu iš Fredžio nuotykių tai pajūrio regione sunku su tokiais :)
P.S. dujos irgi ne visad būna kaltininkės, kartais dujos padeda išryškinti mirštančios DI simptomus, kurie ant benzino nepasireiškia dėl lengvesnio "įžiebimo", bet dujininkus irgi verta aplankyti, jei jie neišsiųs tiesiai žvakių keistis ar DI :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007