Dabar yra Ant Bal 16, 2024 6:20 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Variklio grandinės keitimas
StandartinėParašytas: Sek Lap 26, 2017 5:03 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Sveiki,

Atsitiko taip, kad pradėjo barškėti kažkas variklyje toje pusėje, kur grandinės (šaltas garsiau, šiltas silpniau). Pasiruošęs blogiausiam, paskambinėjau į servisus, kiek gali tekti paruošti pinigų: visi sako, kad jei jau grandines keisti, tai reikia imti lauk variklį, kelti galvą ir t.t. - gali baigtis vos ne kapitaliniu (neišėmus sako, kad nebus įmanoma normaliai grandinės dangtelio uždėti, kad tepalas nevarvėtų - pas amne jis jau ir taip varva toj veitoj, kur grandinės dangtelis, galva ir blokas susijungia... :) ). Turiu kelis klausimus:

1. Ar tikrai būtina traukti variklį lauk norint pakeisti visą grandinių komplektą? Kaip patirtis su tepalo varvėjimu?
2. Ar verta kartų keisti ir galvos tarpinę?
3. Ar verta bandyti keisti tik grandinę (nenuimant dangtelio)? Kaip tokiu būdu patikrinti visų kitų dalių būklę?
4. Kažką skaičiau, kad barškesį gali kelti galvos dangtelyje esantis guminis slopintuvas, kuris suakmenėja nuo amžiaus. Galimas variantas?

Galiausiai, ar reikia specialių įrankių SAAB grandinės keitimui, be kurių neįmanoma to padaryti?

Mašinos rida paie 200k km, grandinės įtempėjas jau buvo apie 16 mm prieš gerus 5k km.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 26, 2017 6:26 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Kokiem tu cia servisam skambinai? Ir kur pats randiesi?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 26, 2017 10:15 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Kokiems 4 servisams Saab Vilniuje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 27, 2017 8:07 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Priklauso nuo to kiek pasiryžęs su juo važinėti ir kiek pasiryžęs skirti remontams. Profesionalus keitimas, kuriam servisai suteiktų garantijas ir ramūs paleistų tave į gatves- tai ką jie kalbėjo yra teisybė. Nes atvažiuoja krūva tokių klientų, kad davai man greit ir pigiai, o paskui knisinėjasi prie kiekvievino lašelio alyvos. Jei tavo remonto variantas būtų atsakingas ir pirmoje vietoje būtų kokybė, tai:
1. taip.
2. nebūttina, bet reikia žiūrėti pagal situaciją.
3. geriau nuimti dangtelį, jei jau skverbiasi alyva.
4. keičiamas ir slopintuvas, jis dažniausiai jau būna subyrėjęs.

Jei neužilgo saab'as lėks į šiūkšlyną:
1. ne.
2. ne.
3. taip.

Juliuss rašė:
ar reikia specialių įrankių SAAB grandinės keitimui, be kurių neįmanoma to padaryti?
Ne.
Juliuss rašė:
Mašinos rida paie 200k km,
Ir kodėl čia mums visiems atrodo jog rida tikrai ne apie 200kkm? :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 27, 2017 8:36 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Pagal VIN amerikoj rida atrodo panaši kaip ir pirmasis įrašas techninių apžiūrų metu, toliau tolygiai augantys įrašai. Netikiu, kad prieš kiekveiną technikinę atsukinėtų :) Savaininkas veinas Lietuvoj.

Dėl galvos tarpinės, tai ten net nebuvo kalbos apie situaciją - sako reikia imti (nors požymių, kad tarpinė nusibaigus nėra). Ar Saab'ams galvos tarpinė kaip ir grandinė, turi tam tikrą "galiojimo terminą" ir geriau nauja negu sena gamyklinė?

Spėju, kad turint 16mm išlindusį įtempėją grandinės keitimas bet kuriuo atveju nusimato per artimaiusius 20k km?

Beje, gal turit pasiūlymų, kuriame servise labiau verta remontuotis Vilniuje?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 27, 2017 9:06 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Dėl spec įrankių - su jais galima grandinę pakeisti neišėmus variklio, bet ten būdas neitin malonus ir nelabai kas jį renkasi net ir turėdami įrankius :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Kov 15, 2018 11:22 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Kadangi pas mane taip pat artėja laikas grandinės keitimui pradėjau svarstyti apie keitimą su balansinės grandinės pašalinimu.
Pliusai: teoriškai, alkūniniam velenui darbas palengvėja, nes nebereikia sukti keletos mazgų, taigi turėtų pagerėti akseleracija; pašalinamas galimas tepalo spaudimo praradimas per kažkurį balansinį velenėlį, nes jis dėvisi ir pro jį pradeda pratekėti alyva ar kažkas panašaus ir, sakoma, kad balansinė grandinė turi tikimybę anksčiau nutrūkti (labiau dėvisi) nei paskirstymo grandinė taigi irgi geriau kai jos nėra.
Minusą įžvegliu, kol kas, tik vieną - didesnę vibraciją.
Ar yra kas pašalinę tą balansinę grandinę ir gali pasidalinti įspūdžiais kiek ta variklio vibracija padidėja?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Bal 13, 2018 10:10 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Pas mane jau irgi grandinė šnekėt pradėjo užkuriant rytais. Dėl balansavimo sistemos: dėl vibracijos tai vienas dalykas, bet dėl eksploatavimo ilgaamžiškumo- ar tas neiššauks greitesnį pagalvių dėvėjimąsi? Dar tie balansyrai veikia (t.y. efektyvūs) tik tuščia eiga ir kruizinant. Stabdant varikliu ir bėgėjantis- tas nejuntama. Tai vat irgi įdomu būtų daugiau info. Jei ir nejuntama užpakaliu, ar to nejaučia ir variklis?

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Bal 13, 2018 11:32 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
[quote="Juliuss"]Sveiki,

Atsitiko taip, kad pradėjo barškėti kažkas variklyje toje pusėje, kur grandinės (šaltas garsiau, šiltas silpniau). Pasiruošęs blogiausiam, paskambinėjau į servisus, kiek gali tekti paruošti pinigų: visi sako, kad jei jau grandines keisti, tai reikia imti lauk variklį, kelti galvą ir t.t. - gali baigtis vos ne kapitaliniu (neišėmus sako, kad nebus įmanoma normaliai grandinės dangtelio uždėti, kad tepalas nevarvėtų - pas amne jis jau ir taip varva toj veitoj, kur grandinės dangtelis, galva ir blokas susijungia... :) ). Turiu kelis klausimus:

1. Ar tikrai būtina traukti variklį lauk norint pakeisti visą grandinių komplektą? Kaip patirtis su tepalo varvėjimu?
2. Ar verta kartų keisti ir galvos tarpinę?
3. Ar verta bandyti keisti tik grandinę (nenuimant dangtelio)? Kaip tokiu būdu patikrinti visų kitų dalių būklę?
4. Kažką skaičiau, kad barškesį gali kelti galvos dangtelyje esantis guminis slopintuvas, kuris suakmenėja nuo amžiaus. Galimas variantas?


Kelti galvos nereikia, iskelti varikli reikia, neiskelus variklio visko nepakeisi tik viena is dvieju grandiniu. pro ten kur varva tepalas cia 95 bedos po grandiniu keitimo dazniausiai tai buna sutvarkoma, nes gamykliskai ten nera jokios tarpines ar panasiai del to ir varva. Reziume, jei ketini tikrai toliau eksplotuoti ji ir toliau rekomenduoju keisti pilna grandiniu komplekta su visais itempejais grandinem ir zvagzdutem. As jau sita malonuma perejau ir esu labai patenkintas dar ant 260k km ramus esu :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Bal 14, 2018 8:00 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Justas Meškauskas
SAAB: Saab 9-5 2.3t 136kw B235E
Miestas: Panevėžys
Užsiregistravo: Pir Bir 08, 2015 9:23 pm
Pranešimai: 244
Tik grandinė pakeitimu tikėtis kad motoras ledinis patapo nevertėtų jai grandinė sudilus jau tai varikliu tikrai pilno kapitalinio reikia.

_________________
Saab 9-5 2.3t e85 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Bal 14, 2018 9:35 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Tai kad tas kapitalinis ne kosmosą kainuoja, tuo labiau kad variklis išimtas

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bal 15, 2018 4:41 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
Sveiki įdomu kastas ,,kapitalinis,,


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bal 15, 2018 8:45 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
kapitalinis bent kaip as issivaizduoju tai yra variklio isardymas apziurejimas bloko stovis jei viskas ok keiciami ziedai indeklai bisos tarpines perrenkama galva slifuojama ir viskas surenkama atgal su naujom vandens pompom ir panasiai

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Bal 16, 2018 5:56 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
o kas atlieka apžiūra variklio bloko,nes kiek teko ardyti jau geru nebuvo, cilindrus reikėdavo pratekinti o kas tai gerai padaro aš net Lietuvos mastu nežinau :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Bal 16, 2018 7:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
aurissan rašė:
Pas mane jau irgi grandinė šnekėt pradėjo užkuriant rytais. Dėl balansavimo sistemos: dėl vibracijos tai vienas dalykas, bet dėl eksploatavimo ilgaamžiškumo- ar tas neiššauks greitesnį pagalvių dėvėjimąsi? Dar tie balansyrai veikia (t.y. efektyvūs) tik tuščia eiga ir kruizinant. Stabdant varikliu ir bėgėjantis- tas nejuntama. Tai vat irgi įdomu būtų daugiau info. Jei ir nejuntama užpakaliu, ar to nejaučia ir variklis?

Aš nusprendžiau keisti į pilną komplektą. Kiek paskaitinėjau užsienyje, sako, kad vibracija stiproka pas 2.3 variklius. 2.0, atseit, dzin.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007