Dabar yra Pen Kov 29, 2024 10:20 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Viskas apie EGR/DPF
StandartinėParašytas: Pir Rgp 31, 2015 3:03 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
pas mane kai vyksra regeneracija neja jokiu dumu,buvo jau keli kartai,visada autostradoje,tuo metu atsijungdavo autopilotas ir atsirasdavo ikona variklio ipurskimo klaida,dingdavo trauka,tai yra spaudi akceleratoriu,apsukos sukyla iki 4000 bet greitis tiki apie 100km.pavaziuoji tokiu rezimu kokias 10min ir viskas atsistato,jokiu dumu nebuna tik smirda is duslintuvo.po pirmo karto galvojau kad gedimas bet po pokalbio su aeropoliu nusiraminau,pasirodo taip ir turi buti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Viskas apie EGR/DPF
StandartinėParašytas: Tre Rgs 02, 2015 7:59 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: P
SAAB: 9-3, 1,9/130kW
Užsiregistravo: Tre Bir 24, 2015 11:22 am
Pranešimai: 22
O man budava taip:

kai ryte uzkurdavau varikli mesdavo balta, sviesiai zydra duma, bet neilgam, nu ir masina visi purtydavosi.
Pasipurtes vaziuodavau miestan, kur masinos apsukos siekdavo 3000. Ar regeneracija ar kas cia - nepatiko man tai.
Vaduvos g pasake, jog taip, - tai regeneracija, uzsikises suodziu filtras, pjaunam, ir programuojam DPF.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Viskas apie EGR/DPF
StandartinėParašytas: Tre Geg 09, 2018 10:27 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Dėl EGR turiu klausimą: variklis 1.9 TDI, 88kw. Degė "Check Engine" error kodas, praskanavus OBD2 scaneriu rado klaidą "Engine Gas Recirculation Flow". Išsiėmiau EGR vožtuvą, jis buvo tiesiog pastrigęs. Kaip ir viskas logiška. Pakeičiau EGR kitu, prieš pastatant buvau pasijungęs ir testavau kaip jis veikia - vožtuvas darinėjasi nuo gazo sklendės padėties. Ant laisvų vožtuvas pradaromas - išmetamų dujų deginimui, šiek tiek paspaudus gazo pedalą - uždaromas, kad būtų kuo didesnis srautas pro turbiną ir tuo pačiu imamas tik grynas oras geresnei traukai išgauti. Ištryniau klaidą, kaip ir viskas tvarkoj buvo kokius 2 ar 3 kūrimus. Paskui vėl išmetė "Check Engine", klaida ir vėl ta pati :( beje, klaidą išmeta tik variklio užgesinimo metu. Panašu, kad reikia tiesiog išprogramuoti tą EGR ir "užglūšinti" kanalą prie gazo sklendės? Ar yra dar kokių vaistų tam EGRui? :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007