Dabar yra Ket Bal 18, 2024 5:55 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Bir 14, 2015 5:04 pm 
Atsijungęs

Vardas: Rytis
SAAB: Saab 9-3 ,2.2Tid,2000
Užsiregistravo: Sek Bir 14, 2015 5:00 pm
Pranešimai: 4
Saab 9-3 , 2.2Tid , 2000m
rasau cia nes nesinori be reikalo siukslint,juo labiau,kad galima bus istrint sita mano tema. Esu labai patenkintas, kadangi isigijau si modeli,pirkau Lietuvoj vazineta ir aplinkybes buvo tokios,kad sekancia diena lauke 700 km kelione, truputi bijojau,bet automobilis nenuvyle. 8) Dabar esu perinkes vaziuokle,liko tik guolius pasikeist,nes panasu,kad truputi uzia. Pigu nebuvo,bet ka padarysi-masina pirkta asmeniniam naudojimui.
Forumo pagalba susitvarkiau SID'a, kuris pagal manuala yra SID 3. Klijavau papildomai dvipuse lipnia juosta, rezultate-kol salta matosi visi pikseliai, isilus keli pikseliai vistiek dingsta,bet laisvai viskas suskaitoma.
Dabarkeli klausimai jums, gal galesit pagelbet zodziu,ar nukreipt tinkama linkme pasiskaityt, -

1. Ant spidometro max greitis 250 km\h , cia truputi nesupratau, nes visur randu 200km\h -kame saknys?
2. Tik uzvedus skydelyje isoka sauktukas, SID sako patikrinti stabdymo sviesas, spustelejus stabdzius uzrasas dingsta ir taip kiekviena karta. Siandien ardziau,valiau kontaktus (lempu) viskas ten gerai, visos lempos sveikos. Cia problema ar taip turi buti?

3. Uzvedus salta uzsidega variklio lempute skydelyje, pagal manuala kazkas su degimu, cia turbut be diagnostikos nieko ir neispresim, variklis truputi padirbes (isiles) lempute nebedega.

4. pas mane - Radio\kasete :oops: :oops: ..kokios pakeitimo galimybes? noretusi bent jau originalaus CD ,bet labiau linkstu prie "multimedijos centro"-lieciamas ekranas etc nu manau zinot apie ka as. Ar po tokio "instaliavimo" viskas veikia be priekaistu? turbut reiks "prikoduot" ar atpazista be problemu?

5. Dar pastebejau,kad tiek 3 tiek 4 begiu pasiekus 2300-2500 rpm masina pastebimai soka i prieki, nors is forumo isskaiciau,kad visa tai turetu but ties 1900 rpm.. ir siaip begiai labai ilgi, vaziuojant 5 begiu 90 km\h tai net 2000 rpm nerodo..cia normalu,ar man cia is po fordo vaidenas :)

Pradziai (susipazinimui) butu tiek, veliau kilus klausimam ieskosiu atskiru temu,nors ir dabar beveik viska perskaiciau.
Masina labai patenkintas, vazineju nemazai,konfortas (is po ford Mondeo Mk1 ) nerealus, galvoju,kur as anksciau buvau :-D

Dekingas,jei kas rasit laiko ir kantrybes pasisakyt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bir 14, 2015 5:37 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Sveikas prisijungęs :)

Ar ne SID2 pas tave? :) nes SID3 jei neklystu buvo iki 900ng.

1. pamenu vaikystę, kai mašinų gerumą vertinom pagal spidometro skalę :D ... Šio automobilio numatytas konstrukcinis greitis turbūt ir yra apie 200. O kad spidometras iki 250 sugraduotas, dėl to nereikėtų imti į galvą, tiesiog tas pats ciferblatas naudojamas ir benzininiams variantams, kurie galbūt susirenka tuos 250

2. "test brake light" užsižiebia visada, įjungus degimą. Ir tai nėra gedimas, tiesiog pati sistema tikrina automobilio lemputes. Ir nėra kaip daugiau kaip patikrinti galinių stabdžių žibintų, pakol nėra nuspaustas pedalas. (naujesniuose SAAB;uose stabdžio pedalo nebereikia spaudinėti)

3. Be diagnostikos sunku nustatyti klaidą, bet įtarčiau, kad gali būti numirusi kažkuri kaitinimo žvakė. Todėl esant šaltam orui (iki 5laipsnių) žvakės dar gali būti kaitinamos, o esant nusprogusiai žvakei uždegamas Čhekas. Pašilus varikliui - žvakės nekaitinamos, ir netikrinamos.

4. Originalios magės su CD plug&play neveiks. Reikės su originaliu kompu (tech2) sutuokti. t.y. įdėjus naują magę, reikai įvesti seną (donoro) kėbulo numerį, po to įvesti tavo automobilio kėbulo numerį.

O kinietišką 'all in one' ar kitą neoriginalų grotuvą įdėsi Plug&play. pajungsi fyškes ir tiek. Tik neveiks valdymas nuo vairo, night panel, ir su kitom opcijom neaišku kaip bus.

5. Sukimo momento pikas prasideda nuo 1900 iki 2800rpm (jei gerai pemnu) tad, tas 'šokimas į priekį' turėtu pasijusti anksčiau.
Su pavarų ilgiais čia viskas normaliai, netgi galėtų būti ir ilgesnės (turint omeny cruisinimą automagistralėj), bet nereikia varyti Dievo į medį.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bir 14, 2015 5:42 pm 
Atsijungęs

Vardas: Rytis
SAAB: Saab 9-3 ,2.2Tid,2000
Užsiregistravo: Sek Bir 14, 2015 5:00 pm
Pranešimai: 4
raimax rašė:
Sveikas prisijungęs :)

Ar ne SID2 pas tave? :) nes SID3 jei neklystu buvo iki 900ng.

1. pamenu vaikystę, kai mašinų gerumą vertinom pagal spidometro skalę :D ... Šio automobilio numatytas konstrukcinis greitis turbūt ir yra apie 200. O kad spidometras iki 250 sugraduotas, dėl to nereikėtų imti į galvą, tiesiog tas pats ciferblatas naudojamas ir benzininiams variantams, kurie galbūt susirenka tuos 250

2. "test brake light" užsižiebia visada, įjungus degimą. Ir tai nėra gedimas, tiesiog pati sistema tikrina automobilio lemputes. Ir nėra kaip daugiau kaip patikrinti galinių stabdžių žibintų, pakol nėra nuspaustas pedalas. (naujesniuose SAAB;uose stabdžio pedalo nebereikia spaudinėti)

3. Be diagnostikos sunku nustatyti klaidą, bet įtarčiau, kad gali būti numirusi kažkuri kaitinimo žvakė. Todėl esant šaltam orui (iki 5laipsnių) žvakės dar gali būti kaitinamos, o esant nusprogusiai žvakei uždegamas Čhekas. Pašilus varikliui - žvakės nekaitinamos, ir netikrinamos.

4. Originalios magės su CD plug&play neveiks. Reikės su originaliu kompu (tech2) sutuokti. t.y. įdėjus naują magę, reikai įvesti seną (donoro) kėbulo numerį, po to įvesti tavo automobilio kėbulo numerį.

5. Sukimo momento pikas prasideda nuo 1900 iki 2800rpm (jei gerai pemnu) tad, tas 'šokimas į priekį' turėtu pasijusti anksčiau.
Su pavarų ilgiais čia viskas normaliai, netgi galėtų būti ir ilgesnės (turint omeny cruisinimą automagistralėj), bet nereikia varyti Dievo į medį.


Dekoju, na kaip ir aiskiau viskas daros, va del SID tai pagal isvaizda is manualo tai viens prie vieno -SID 3.. ,nu svarbu ,kad jis veikia.
Del plug'n'play, gaila butu jei nuo vairo neveiktu..antena irgi prie to pacio turbut nebeislystu, galvosim zodziu, nes dabar ir beto yra ka tvarkyt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bir 14, 2015 5:53 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
antena išlįstų. Ji valdoma atskiru "remote" laideliu, ir didžioji dalis magių jį turi. Nors mieste užtenka ir neištemptos antenos ;)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 11, 2015 11:53 am 
Atsijungęs

Vardas: Donalda
SAAB: 9-5 3
Užsiregistravo: Tre Lap 11, 2015 11:34 am
Pranešimai: 2
Gerą dieną.
Tai kaip suprantu, visi naujokai turi čia pirmiausia pasilabinti ir pasireikšti, o tuomet jau gali lįsti ir į kitų temų direktorijas :D Noriu tapti klubo nare, nes dievinu Saab savo. Jis pas mane 9-5 3Tid turbo dyzelis :) 150 AG. Pirkau Saab dėl saugaus kėbulo, nes daug važinėju po LT su darbais, norėjosi saugaus automobilio ir tokio, kuris esant ekstrinei situacijai turėtų smarvės pagazuot. Čia visos tos diskusijos, kad pradedantiems viruotojams reikia mažalitražes mašinas tik leisti - absurdas. Kartais galingumas gali išgelbėti avarinėje situacijoje, o ne atvirkščiai. Tai dar kartą visiems sakau, sveiki! :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 11, 2015 1:15 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Labas! :)

Na kažkaip tai reik atskirt tuos "veikėjus", kad apribot jų galimybes važinėtis stotelėmis :) Vienas paprastesnių - riboti galios ir svorio santykį leistiną :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 11, 2015 3:41 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gediminas
SAAB: 9-5 2.3T MY05
Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2015 10:59 pm
Pranešimai: 130
romas rašė:
Labas! :)

Na kažkaip tai reik atskirt tuos "veikėjus", kad apribot jų galimybes važinėtis stotelėmis :) Vienas paprastesnių - riboti galios ir svorio santykį leistiną :)


tai kaip matau stipriai pervertinai savo vairavimo galimybes, kad nuo SAAB prie džipo? :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 11, 2015 6:25 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
Jis pas mane 9-5 3Tid turbo dyzelis :) 150 AG.
kas cia per variklis?jei trilitris tai galingumo per mazai.gal 1,9tid?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 11, 2015 7:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
makmak rašė:
romas rašė:
Labas! :)

Na kažkaip tai reik atskirt tuos "veikėjus", kad apribot jų galimybes važinėtis stotelėmis :) Vienas paprastesnių - riboti galios ir svorio santykį leistiną :)


tai kaip matau stipriai pervertinai savo vairavimo galimybes, kad nuo SAAB prie džipo? :D

N e, iš pradžių bėgau nuo gazuojančių, daba šarvuotis pradedu, greitėja gazuotojai, per brangu ir per pavojinga bėgt nuo jų. Imsim taranu :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007