Dabar yra Ket Kov 28, 2024 10:19 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 9-3 2,2tid bėdos su trauka
StandartinėParašytas: Ket Geg 28, 2015 9:16 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Rolandas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Ket Geg 28, 2015 9:11 pm
Pranešimai: 8
Sveiki iškilo problema, prieš kelias dienas nusprogo man starteris, nuvariau remontuoti sutvarkė viskas gerai. bet mašina pasidarė tokia labai "glūša" toks vaizdas kad turbina neveikia. Apsukos kyla gerai tai oro srauto matuokle iškart atmečiau. ir dar keistas dalykas kad neina prisijungti prie variklio su kompu. Kompas rodo visus daviklius ABS ir t.t. išskyrus variklį. Gal kokių idėju kas turit?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 28, 2015 9:19 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Kelintų metų automobilis? su kokiu kompu bandyta jungtis?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 28, 2015 9:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Gali būti, kad nuimant/uždedant starterį bus kokią vakuumo šlangutę nutraukę

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 6:45 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Rolandas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Ket Geg 28, 2015 9:11 pm
Pranešimai: 8
jungė tai net nzn su kokia ten programa bet tikrai ne tech -2 kažkoks ob-2 kabelis ir nešiojamas kompas. o SAAB tai 2001M. 2,2td. 92KW
Per visas šlangeles perėjau sužiūrėjau kad nenutrūkę.

Gal valdymas turbinos nuėjo?

o jie man dedant starterį negalėjo kompo užtrumpint?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 7:23 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Prie starterio neina joks laidas, kuris būtų susijęs su variklio kompu. Pasiduoda tik storas +laidas ir plonesnis paleidimui, tai nelabai ką ten užtrumpinsi, vistiek nuimant/uždedant starterį akumuliatorius atjungiamas. Ar skydelyje CE užsidega? Neaišku, kas ten per OBD kabelis, nes kai kurie prie šitų mašinų nesugeba prisijungti. Aš būčiau linkęs kokius nors kompo gedimus atmesti, mano nuomone, čia kažkas su mechanika susiję, o starterio remontas gal tiesiog sutapimas, arba kur nors "tiek tereikėjo"

Juodais dūmais nesipila užmynus akceleratorių? Jei apžiūrėjai vakuumines šlangutes, jos nesutrūkę, oro nepraleidžia, tai tuo pačiu reikia apžiūrėti ir solenoidinius vožtuvus, gal koks laidukas nutrūkęs. Ar suveikia turbinos valdymas, galima patikrinti užvedus variklį. Prie turbinos yra tokia ašelė. Kai užvedi mašiną, ji per kelias sekundes turi susitraukti. Tik čia reikia tikrinti jau 2 žmonėms, nes jei pats užvedinėsi, tikrai nespėsi nueit. Jeigu ta ašelė vaikšto, tada tikrink oro padavimo šlangas iš turbinos į interkūlerį ir iš jo į kolektorių. Gal kartais oro padavimas iš turbinos kur nors lauk išeina, todėl ir netraukia. Turėjau tokį atvejį su Zafira, buvo visiškai pridvėsus, nors jokios klaidos nedegė. Pasirodė tiesiog kiaura oro šlanga, turbina viską lauk pūtė.

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 10:24 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Rolandas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Ket Geg 28, 2015 9:11 pm
Pranešimai: 8
viskas radom gedimą " Šudarankiai" dviese dirbo ir tas iš viršaus kuris padėjo sugebėjo kažkaip įpjauti vakumo šlangutę :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 10:49 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Lenda visokie nekarpytais nagais...

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 11:08 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
rolkis rašė:
viskas radom gedimą " Šudarankiai" dviese dirbo ir tas iš viršaus kuris padėjo sugebėjo kažkaip įpjauti vakumo šlangutę :)


Tai, ką ir sakiau iš pradžių. Sakei, kad tikrinai, viskas su vakuumais buvo gerai, kitą kartą atidžiau tikrinti reikia :)

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007