Dabar yra Pen Kov 29, 2024 12:33 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 9:30 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: P
SAAB: 9-3, 1,9/130kW
Užsiregistravo: Tre Bir 24, 2015 11:22 am
Pranešimai: 22
Sveiki,

Situacija tokia. Prariedejo mano Saab 93 2009 TDI 1.9 130kw 212000 km, ir ant zemu apsuku pradejo barsketi smagratis.
Skaiciau ir girdejau, kad pradeda barsketi smagratis pravaziavus ir 180000 km.

Ar pakanka pakeisti tik smagrati? Ar reikia ir sankaba keisti? Gal ir diskatoriu reikia keisti kartu su smagraciu?
Be to gal parekomenduotumet auksarankius, kurie atiktu smagracio keitima?

Aciu uz izvalgamas is anksto


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 9:45 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Labas rytas;

Su smagračių barškėjimais yra įvairai, priklausomai kaip važinėjama, kokiais keliais ir t.t. Teko susidurti, kai šitas daiktas atlaikė 600k km. Bet taip pat teko keisti ir po kiek daugiau nei 150k km, tad vienareikšmiškai teigti kad jis turi laikyti tiek ir tiek km nelabai galima.

smagratis gali būti keičiamas vienas, kaip elementas, tačiau dažniausia nuėmus greičių dėžę, apžiūrėjus sankabos diskelį/diskatorių prieinama išvada, kad keisti visą komplektą (smagratį, diskatorių ir diskelį, kai kurioms markėms ir guoliuką), nes daugiau ar mažiau sankabos diskas būna padrožtas.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 10:48 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: P
SAAB: 9-3, 1,9/130kW
Užsiregistravo: Tre Bir 24, 2015 11:22 am
Pranešimai: 22
Na galiu drasiai teigti, jog mano vaziavo specifika yra atsargi, greiciau vaziuoju tik tiesiu keliu.
Tai greiciausiai teks keisti nemazai detaliu, brač, brangu malonumas.

Gal pasiulytum kokiu meistru/vietu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 11:13 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Kokiam mieste?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 4:52 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: P
SAAB: 9-3, 1,9/130kW
Užsiregistravo: Tre Bir 24, 2015 11:22 am
Pranešimai: 22
Vilniuje.

Zinau vaduva yra, bet gal ka be vaduvos galima suzinoti?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 12:05 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3 1.9 tid 2004m.
Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2016 10:57 am
Pranešimai: 27
Kaip pasireiškia smagračio barškėjimas ?

Pas mane Saab 9-3 2004m. 1,9 110kw
Yra tokia situacija, išmynus sankabą iki pusės atsiranda barškėjimas, bet ją atleidus iki galo arba išmynus iki galo pašalinio garso nėra. Kartais, bet retai būna ant laisvų apsukų barškėjimas, tada išmynus sankabą pašalinis garsas dingsta. Ar man jau reiktu sunerimti dėl smagračio ? Iš anksto dėkoju už protingus atsakymus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 12:41 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Sveiki, taip ir pasireiškia pirmieji simptomai. Po to garsas stiprės, sankabą iki pusės numynus per ją jausis pulsacija, netgi gali pasijusti ant laisvų stovint vibraciją per visą automobilį.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 2:59 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3 1.9 tid 2004m.
Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2016 10:57 am
Pranešimai: 27
Dėkui už atsakymą. Pasidomėjau pilnas komplektas + pakeitimas - 700 eur :/ LUK firmos


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 3:08 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
su sankabos komplektu (be guolio )?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 3:47 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3 1.9 tid 2004m.
Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2016 10:57 am
Pranešimai: 27
Su išminamuoju guoliu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 5:36 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Ignas
SAAB: 9-3 2.2 TiD 99m
Užsiregistravo: Sek Rgs 06, 2015 12:55 am
Pranešimai: 38
jei dar tik taip, tai dar važiuok ir važiuok... pas mus su 110kw varikliu nusipirkom su rida ~160k km ir jau girdėjosi tas smagratis labiau negu tu čia apibūdinai atrodo, bet važiuot nemaišė ir nieks nesidarė, o dabar jau po dviejų metų ties ~190k km jau prašosi jis keičiamas labai, pirma pavara ne visada lengvai įsijungia ir barška išorėj ganėtinai garsiai ;) bet kad sumą nemažą sutaupyt reikia...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Bal 20, 2016 8:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.3T 2004
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Šeš Rgs 19, 2015 6:17 pm
Pranešimai: 26
Hmm, įdomu kodėl sunkiai pavaros jungiasi..? Gal todėl, kad laiku nesutvarkius sugedusio mazgo, jis pakeliui dar kažką paskui save pasiima? Kaip pvz pirmini veleneli dėžės.. Ir įdomu, kodėl ūžia dėžė po to...

Išsiųsta naudojantis LG-D802 Tapatalk 4 Lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Bal 21, 2016 7:14 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3 1.9 tid 2004m.
Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2016 10:57 am
Pranešimai: 27
Rytais šaltam varikliui, šiltam irgi kažkiek, sunkokai pavaros junginejasi. Reiks patikrinti tepala dežėje


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Bal 22, 2016 7:29 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Tomas
SAAB: 9-3, 1.9 TiD, 2005
Užsiregistravo: Ant Vas 23, 2016 9:00 am
Pranešimai: 20
Mindaugs rašė:
Rytais šaltam varikliui, šiltam irgi kažkiek, sunkokai pavaros junginejasi. Reiks patikrinti tepala dežėje


Pas mane ta pati problema.. 1.9 Tid 110kW. Sunkiai jungiasi 1, 2 ir atbulinis. Pavažiavus 10-20 min viskas daugmaž normalizuojasi..

_________________
Saab 9-3 SW, 1.9 TiD, 2005


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Geg 01, 2016 2:16 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Kaip atskirti smagracio barskėjimą (simptomus) nuo išminamojo guolio barškėjimo? :/

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007