Dabar yra Pen Bal 26, 2024 4:37 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 2:08 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Sveiki, yra kelios bedos su automatu, jauciasi lengvi smugiai perjunginejant P R N D ir nesmagi vibracija stovint ijungus D.
Del smugiu, pradziai turbut reiktu pakeisti tepalus ir padaryti adaptacija. Kokiu ir kiek tepalu reikia? Ar adaptacijai butinas Tech2?
Del vibracijos tikriausiai kalta dezes pagalve, eoltas, e-tanagra rodo po 2 skirtingas, gal kas keitesi/turi koda?

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 2:39 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
hartke rašė:
Del vibracijos tikriausiai kalta dezes pagalve, eoltas, e-tanagra rodo po 2 skirtingas, gal kas keitesi/turi koda?

sveikas,

ar apie 15nr pagalvę turi omeny? http://ys3.se/catalogue/node/2003/2205/#L15

p.s. kai užkūrinėjai variklį, girdėjosi kažkur toks stugtelėjimas :?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 3:14 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Itariu ta 15 numeri, nors realiai apziurejes nebuvau. Cia irgi yra 2 skirtingi kodai, bet kaip suprantu pagalve ta pati. Uzkuriant yra garsas, tikiuosi po adaptacijos nebus..

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 3:16 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
mestelk kėbulo nr. į Pm'ą namie patikrinsiu EPC pagal jį.

bet šiaip, manau kad turėtų būti šis kodas: 50 63 714

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 9:13 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Į dėžę pilnai telpa 7 litrai mineralinio 3309 tepalo. Jeigu keitimas daromas tik nuleidžiant tepalą ir pripilant naujo iki normos, tai sutilps tik 4 litrai. Adaptacija daroma su Tech2, prieš pradedant adaptaciją, dėžė jau turi būti sušilusi iki darbinės temperatūros

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 9:34 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Su siurbliu turbut daugiau istraukia? Nes paskaiciau biski cia http://saabworld.net/f29/saab-9-5-autom ... ndex2.html
Siulo keisti tepalus 3 kartus, o tai yra 12 litru, labai daug.

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 9:50 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Kadangi savaime iš dėžės visas tepalas neišbėga, tai kai kas siūlo daryti iš eilės keletą dažnų keitimų, taip senas tepalas skiedžiasi su nauju, kol pasikeičia dauguma tepalo. Bet WIS'as siūlo tokią keitimo procedūrą: nuleidi tiek, kiek išbėga tepalo (tai ir bus apie 4l), tada tiek pat pripili vėl į dėžę. Užvedi variklį ir P padėtyje išleidi dar 2l. Užgesini variklį, pripili 2l naujo tepalo. Vėl užvedi ir P padėtyje nuleidi dar 1l tepalo. Užgesini variklį, užsuki dėžės kamštį, kad tepalas nebebėgtų lauk ir pripili tiek tepalo, kiek trūksta iki normos. Tada pašildai dėžę ir patikrini tepalo lygį, jei trūksta - dapili. Po tokios procedūros pasikeičia irgi beveik visas tepalas, sutaupai kelis litrus brangaus daikto.

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 10:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Uzvestai masinai reikia nupilineti tepala? :shock:
Ar tesiog uzvedus masina biski atleisti kamsti kad prilasetu 2 litrai ir paskui 1 litras? Baisu kad nupylus uzvestam varikliui 2 litrus ta deze nesubiretu nafik..

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Geg 26, 2015 10:09 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Užvestai. Beje, kiek domėjausi, tai pigiausias tepalas yra pas Markevičių. Jeigu dviese metantis, galima pirkti 20l kanistrą, pagal kainą gausis yas pats, kas atskirai 14l po 1l pirkti

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Geg 27, 2015 7:22 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Algimantas
SAAB: saab 9-5
Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 26
https://www.youtube.com/watch?v=VCAH4lDlFPA
Aš buvau atlikęs dalinį tepalo keitimą kaip šioje nuorodoje. Kai tepalas nustojo tekėti užvedžiau automobilį (iki 10s), dar truputis išbėgo. Pamatuoji kiekį išleisto tepalo, supili tokį pat naujo (man gavosi 4,3L). Adaptacijos procesas aprašytas WIS'e, todėl patarčiau pačiam pastudijuoti, ar pasikonsultuoti su dileriais, kažin ar pakaks žmogaus/firmos turinčios TECH2.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Geg 27, 2015 5:30 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5 2,0t MY00; 9-5 2,3T
Miestas: Klaipeda
Užsiregistravo: Ket Geg 21, 2015 8:58 pm
Pranešimai: 67
Gavau pasiulyma is pigios-autodalys.lt dezes pagalve 54eur hutchinson (kaina gera, visur nuo 65)
Ir siulo fuchs tepalus, girdejot kas apie juos? Ar nesiparinti ir imti mobil?

_________________
SAAB 9-5 MY00 2,0t EGU923 bulviavežis; SAAB 9-5 MY03 2,3t Aero HBH630 limuzinas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Geg 27, 2015 7:30 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Pati pagalvė (hutchinson'as) turėtų laikyti. Kelių markių automobiliams, pakankamai rimtos jų dalys. O vdrug pakuotėj dar bus ir GM'inė pagalvė :)

Tepalų gamintojas/pilstytojas nelabai girdėtas. Beje, Andrius (Trafukas) turi patirties su tepalais, gal plačiau papasakotų

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 28, 2015 7:25 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Algimantas
SAAB: saab 9-5
Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 26
Fuchs teigia kad jų tepalas Titan-ATF-4400 atitinka SAAB 3309 specifikacijas. Pagal tai jis turėtų būti tinkamas AT dėžei.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 28, 2015 7:41 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Yra ir daugiau tepalų, atitinkančių JWS3309 specifikacijas. Pvz. Toyotos T-IV tepalas yra tas pats 3309, Petrol-Canada DuraDrive MV ATF irgi atitinka 3309 specifikacijas.

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 29, 2015 8:48 pm 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Vardas: Darius
SAAB: ex 9-5 3.0i MY03
Užsiregistravo: Ant Geg 26, 2015 10:32 am
Pranešimai: 2
keičiau ex savajam Mobil 3309 iš Markevičiaus.
Neužilgo prasidėjo vibracijos ant pagreitėjimo - kaip per tarką kad važiuotum....
Išmetė klaidą - buvo kažkas su per dideliu greičių tarp velenų skirtumu dėžėje - mol prabuksuoja.
Po ilgų gūglinimų ieškant gedimo radau, kad Aisin'ui reikia mineralinės, o Mobil yra sintetika.
Ir pavyko atkasti pačio Mobil FAQ'uose kažkur, kaip jie pripažysta, kad dėl to šis tepalas nėra iš tikro 3309 analogas.
Tada supyliau Fuchs ir prabliemas pasibaigė ;)
Po to ji jau susuko kokį 100kkm be jokių cirkų.
A tada pas meistrus būč varęs, stobal būt kapitalkę be reikalo padarę :D

_________________
vakar SAAB,
šian BMW,
ryt....nžn...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007