Dabar yra Ket Kov 28, 2024 3:50 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bal 09, 2016 7:09 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: K
SAAB: Saab 95 2.0LPT
Užsiregistravo: Ket Vas 18, 2016 11:49 am
Pranešimai: 17
Sveiki, is po nakties atejus į mašina sankaba pasidaro ziauriai minksta praktiskai kartais neimanoma pradėt vaziuot, pravaziavus apie 15km jinai uzsipumpuoja ir tampa kaip ir ok . Susidare įspudis kad sankabos cilindriukas streikuoja arba sistemoj yra oro.
Taigi klausimai kurioj vietoj stovi sankabos cilindriukas ir kaip nu orinti sankaba?

Saab 9-5 2.0lpt 1999m.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bal 09, 2016 7:20 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Sankabos cilindriukas dezej. Nusiorina per nuorinimo taska. Sek paskui skyscio linija ir ant dezes turetum pamatyt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bal 09, 2016 7:23 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: K
SAAB: Saab 95 2.0LPT
Užsiregistravo: Ket Vas 18, 2016 11:49 am
Pranešimai: 17
Skyscio linija tai kiek suprantu nuo stabdziu bakelio einantis einantis vamzdelis ar kaip? kur yra nuorinimo tas taskas? užsienio forumuose teko skaityti, kad lengvai taip nenusiorina reikia specialaus prietaiso cia tiesa?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bal 09, 2016 7:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Nu taip, joks daugiau skystis neina i sankaba.
Ten kur rodo pirstines pirstai, po ausinimo slangom.
Jei skaitai uzsienio forumus tai ziauriai lengva i gugla ivest "saab 9 5 clucth bleed".
Nesu saabui orines, negaliu pasakyt ar sunku.

Paveikslėlis
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bal 09, 2016 9:16 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: K
SAAB: Saab 95 2.0LPT
Užsiregistravo: Ket Vas 18, 2016 11:49 am
Pranešimai: 17
Dekui, kad nepatingėjai ir nufotkint ryt meginsiu nusioorint ziuresiu ar pades :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Ant Geg 15, 2018 11:01 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Tęsiant sankabos temą: mano 1.9 TDI 88KW sankaba pradėjo krėsti pokštus. Kai auto šaltas, viskas yra OK - sankaba veikia kaip turi būti. Kai gerai pašyla, ilgiau važiuojant , sankaba pradeda leistis vis žemiau kol galiausiai visai nukrenta pedalas. Kame replės? :o
Sustoji, padirbėji koja - "užsipompuoja" ir pakyla atgal iki darbinės padėties. Toks jausmas, kad darbinis cilindriukas pašilus skysčiui jį tiesiog mala ir neatlieka darbo - nepastumia išminamojo guolio.
Bandžiau nuorinti tiek master, tiek slave cilindriukus pagal manualą, bet nebuvo oro nei vienam gale ir viskas regis kaip turi būti...
Ar yra dar kokių minčių, prieš nuimant greičių dėžę, kad patikrinti / pakeisti darbinį cilindriuką? Tiesa, išminamasis guolis buvo pradėjęs cypaut vienu momentu, paskui liovėsi - galbūt susiję?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Minksta sankaba
StandartinėParašytas: Šeš Bir 30, 2018 9:28 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
SaabManas rašė:
Tęsiant sankabos temą: mano 1.9 TDI 88KW sankaba pradėjo krėsti pokštus. Kai auto šaltas, viskas yra OK - sankaba veikia kaip turi būti. Kai gerai pašyla, ilgiau važiuojant , sankaba pradeda leistis vis žemiau kol galiausiai visai nukrenta pedalas. Kame replės? :o
Sustoji, padirbėji koja - "užsipompuoja" ir pakyla atgal iki darbinės padėties. Toks jausmas, kad darbinis cilindriukas pašilus skysčiui jį tiesiog mala ir neatlieka darbo - nepastumia išminamojo guolio.
Bandžiau nuorinti tiek master, tiek slave cilindriukus pagal manualą, bet nebuvo oro nei vienam gale ir viskas regis kaip turi būti...
Ar yra dar kokių minčių, prieš nuimant greičių dėžę, kad patikrinti / pakeisti darbinį cilindriuką? Tiesa, išminamasis guolis buvo pradėjęs cypaut vienu momentu, paskui liovėsi - galbūt susiję?


Rezultate: nuorinimas kelis kartus nepadėjo. Susitrynęs/subyrėjęs išminamasis guolis.
Prikabintas failas:
subyrejes.png/><br />
			<span class=subyrejes.png [ 523.77 KiB | Peržiūrėta 17587 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007