Dabar yra Pen Kov 29, 2024 8:45 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Kov 23, 2020 1:39 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
SAAB 9-5 (2001 2,3 benzinas- dujos) susirgo Corona virusu. Įtariu kompo problemą.
Simptomai:
Pasukus raktelį nesigirdi benzino pompos suveikimas
Aišku - nesiveda (starteris suka)
Po cheking rodo "chek ok" (nors turi rodyti "servise theft alarm")
Išmeta "radio code lock" (niekada šito nemesdavo)
Neveikia centrinis
Po kiek laiko išmeta "check engine"
Su made in china obd skaneriu neprisijungia prie automobilio todėl negaliu nuskaityti klaidos
Dujos irgi nerodo gyvybės ženklų- jokios indikatoriaus lemputės nedega

Prieš tai buvo važinėta, jokių simptomų nerodė.
Prieš vedant buvau ištraukes ecu saugiklį nuresetinimui (gal su šituo veiksmu kažką pridirbau?) prieš nuresetinimą centrinis veikė.
Bandžiau vėl nuresetetint su saugikliu- pradžioje lyg ir sudraugavo, pasukus raktelį atsirado "servise theft alarm", bet bandant užvest vėl išmetė "radio code", vėl po keliu sekundžių atsirado "chek engine" , obd neprisijungia
Po to bandžiau atjungti akumą- tas pats.

Kuro ir temperatūros rodyklės atlieka funkciją, lauko temperatūra irgi rodo. Klima veikia.

Kur problemos ieškot? Laidus knebinėt? Ar kompo ieškot veikiančio? O gal yra kokių kitokių bandymų atgaivint ? O gal ne čia sliekai?

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Kov 23, 2020 9:04 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
a vdrug gal ECU fyškė prižaliavusi?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Kov 23, 2020 11:15 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
raimax rašė:
a vdrug gal ECU fyškė prižaliavusi?

Reiks pažiūrėt.
Gal yra kokia chemija "žalėsiams" nuimt? Ar tik mechaniškai galima nuskust?

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Kov 24, 2020 9:09 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
siderf rašė:
raimax rašė:
a vdrug gal ECU fyškė prižaliavusi?

Reiks pažiūrėt.
Gal yra kokia chemija "žalėsiams" nuimt? Ar tik mechaniškai galima nuskust?
Yra kontaktų valiklių, purškalų.

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Kov 24, 2020 10:44 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
Nu pradžiai reiks apžiūrėt kas ten dedasi?

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 29, 2020 3:55 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Wis rašo pajudint kompo "pravodkės" laidus. Pamėgink pirmoj eilėj kur stovi netoli stabdžių skysčio bakelio juoda plastmasė ir po ja yra laidynas.. Ten nusiimk ir pravalyk gerai. Tada mėgink kompa valyt ir dar pirmiausiai pasitikrink ar akūmas neišsikroves, nes būna ir tokių bajerių :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 29, 2020 10:38 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
Kaip mistiškai iškilo problema, taip mistiškai ir susitvarkė.
Vieną rytą sumasčisu, kad reik prachekint dujų įrangos saugiklius- vieno plastmasė šiek tiek patirpus- pakeičiau- viskas atsigavo. Dėl šventos ramybės įdėjau atgal seną saugiklį, įsitikint, kad jame problema- viskas veikia. Taip ir likau nesuprates kur šuo pakastas buvo? Gal kur drėgmės buvo pasikaupe ir kažką trumpino, o per kelias saulėtas dienas pradžiovino?
Žodžiu vedžiau jau kelis kartus ir ptavažiavau apie 200 km. - jokių kaprizų nerodo.

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Kov 31, 2020 10:13 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Tu jį ištraukęs kažką nuresetinai :D

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007