Dabar yra Pen Geg 10, 2024 10:00 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Vas 16, 2016 11:29 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Ar tikrai? Turbincikai kiek kitokia teorija sako, kai turbina turi isilgini klibejima. Jog prie jo butent peiveda pasikise katalizatoriai. Kurie savo ruoztu sudaro nemenka pasipriesinima. Tuo pat ir Valdo atveju su dpf. Jei jis uzmurytas kaip siena, jog variklis pats nuo savo duju padusta

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 16, 2016 1:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Kai su turbo nelabai buvau susidures tai nepakomentuosiu, bet logiskai deliojant kodel uzsikiso DPF, gal kazkas nesuveike gal jam jau paskutinios buvo, gal turbo neuzputinejo ir duma juoda pute, ko pasekoje DPF viska suvalgydavo, toliau dar kalbėjau su pazystamu is skubos, kadangi cia kintamos geometrijos turba gali but jog suodziu prilinde, nes daznai buna po dpf tokie fintai. Tai va galiausiai reiks lupti lauk ir ziuret. Tik man idomiausia jog eilini karta nesviecia chekas kolkas (tikrai veikia kai beda didele uzsidega). Kompas (paprastas ne TEch2) nieko nerodo... Kaip patikrint kame beda, kad nebutu betikslis darbas? Skydelyje sviecia limited performance :/

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 16, 2016 4:20 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Tai pala, ar turbokompresorius jau fiziskai uzsilenkes? Ar nori ji imti ir tikrinti. , nes dega limited performance?

Dar viena blogybe - egr, del kurio gedimo buna daug suodziu.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 16, 2016 6:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Tai vat, kad nežinau ar užsilenkė, nebuvau susiduręs dar per dyzelisto įstoriją :) Istorija tokia, kai susitvarkiau DPF (iki to laiko ji veikė be priekaištų, tepalų niekur nėra, pašalinių garsų irgi), pravažiavom su kompu test driv'ą. Sako pas tau įdomiai turba užputinėja labai vėlai (kažkur nuo 2,5 rpm. ko ankščiau niekad nebuvo (visad nuo 1,8-2 rpm.), sako gal link pabaigos ji matyt DPF padėjo nu žodžiu neaišku kas kaip.
Tai va visas klaidas pašalino viskas čiki ir išvažiavau, pasivažinėjau dieną taip su tokia šlubuojančia galia ir vakarop užsidegė vėl Limited performance, žinoma servisinis režimas, turbo atostogauja ir Chekas nešviečia. Paskambinau pažystui, kuris turbas tvarko, sako buna kad kai užsikemša DPF tai suodžių tenka į turbiną, ko pasekoje užsineša ir nebeveikia ta kintama geometrija. Sako reik nebent lupti ir valyt. Ale, kad ten ardymo puse dienos... :D

Tai dabar pasakykit kaip man išsiaiškint ar ji jau į pensiją išėjo ar tik paatostogaut ... :/

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 16, 2016 11:31 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Nenoriu per anksti dziaugtis bet pasirodo kaltas daviklis, kuris atjunginejo dpf ir gesino turbiną. Pasirodo keiciant davikli butina nuresetint ji :/ Kolkas visi arkliai parvyti namo ir startuoja zemu startu visi kartu :) Matysim ar greitu laiku nepabegs vel :D

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 19, 2016 11:39 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
griztu prie temos del raktelio: gali buti kad jis man yra kazkaip pabeges todel neveikia kaip turi buti? ar imanoma tai diagnozuot kazkaip? Ir ar imanoma tarkim ideti paprasta kazkokia siganlizacija su kitu pulteliu ir pajungti ant gamyklines?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 22, 2016 1:20 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
nelabai gali būti pabėgęs. jei jis asinchronizavosi nuo automobilio, įkišus raktą į užvedimo spynelę, turėtų "prisirišti".
viskam yra savi įrankiai. pas saabus diagnostiką geriausiai atlieka orginalus seviso kompiuteris, vadinamas Tech2. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje Šiauliuose(?) yra, kas turi.
vargiai bus įdedama kita sigalizacija. čia automobilio neduoda užvesti ne pati signalizacija, o esantis imobilaizeris. ir visa šita apsauga stipriai integruota į viso automobilio elektroniką. nebent esi CANBUS'o virtuozas ir be problemų gali emuliuoti skaitmeninius signalus. tačiau, jei išmanytum šią sistemą, tokių klausimų nekiltų :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 22, 2016 2:11 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
tai butent, jei zinociau neklausineciau ir eiciau daryt:) del signalizacijos tai ne kazkokios apsaugos man reikia kuri neleistu uzvesti ir blokuoti o labiau kad centrinis uzraktas veiktu nes pabodo su rakteliu rakinet. Galvoju gal prie esamo centrinio uzrakto sistemos prideti papildoma valdyma, kuris bent centrini valdytu ir tik atrakinetu ar uzrakinetu dureles, ar tai imanoma butu?
Ar bandyti atgaivinti signalizacija nuo raktelio, tik nuo ko pradet?
Gal kas sita tech2 Siauliuose turit?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 22, 2016 2:23 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
Pasikartosiu:
Grazvis rašė:
čia automobilio neduoda užvesti ne pati signalizacija, o esantis imobilaizeris. ir visa šita apsauga stipriai integruota į viso automobilio elektroniką.


faktiškai įkišt kitą sistemą yra brangu ir neapsimoka. iš esmės - sunkiai įmanoma. Su diagnosnikom, prašom kreiptis į kolegą Raimax.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 22, 2016 2:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
Tai tuomet reikia bandyt gaivinti senaji rakteli taip? Tamstos atveju padejo mygtuku perlitavimas?
Kur juos pirkot?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 22, 2016 2:41 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
turbūt pats pigiausias variantas yra senojo raktelio gaivinimas.Jei tai nepadeda - mėginimas pririšti kitą raktą. tokiu atveju be Tech2 niekas negalės pririšti. man problemų su pačiu rakteliu nebuvo, aš keičiau mygtukus, nes jie buvo susidevėję. Pirkau aš juos Lemonoje. manau, kad nusinešus pvz. pririnks bet kurioje elektronikos parduotuvėje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Gru 11, 2016 4:27 pm 
Atsijungęs

Vardas: Tomas
SAAB: 9-3 1.9 tid
Užsiregistravo: Ant Lap 29, 2016 7:33 pm
Pranešimai: 5
Na va neilgai pasidžiaugiau savo Saabu pasirodo stebūklų nebūna- jei dėvėta mašina, tai ji būtinai greit suges, kaip ir priklauso:( Mano Saab 9-3FL 1,9TID 2007, 2 visą dieną važinėjau kaip niekur nieko. Vakare atsisėdau bandau užkurti - neužsikuria visai arba pasikalatoja biskį ir iškart išsijungia ir užsidega "Limited performace " :( dega ir variklio klaida. Kas čia per per velnias?? Skaičiau pas kitus forume būna visokie dpf ar egr, bet per juos bent važiavo, o čia net nevažiuoja. Šiaip prieš tai degė servisas, bet aš į jį nekreipiau dėmesio -nurezetinau ir viskas..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Gru 11, 2016 4:38 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Kol kompo nepajungsi, nieko nepasakysim.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Gru 11, 2016 4:51 pm 
Atsijungęs

Vardas: Tomas
SAAB: 9-3 1.9 tid
Užsiregistravo: Ant Lap 29, 2016 7:33 pm
Pranešimai: 5
:( supratau, dabar net iki serviso negalima nuvažiuot - arba diagnostiką į vietą vežtis arba mašiną tempti, vežti ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Gru 11, 2016 5:22 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
gali būti kad visiškai užtukęs DPF'as. arba kita kokia bėda.. kurios nelabai išbursime nežinodami klaidų kodų ar kitų parametrų

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007