Dabar yra Tre Geg 08, 2024 2:54 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 10:34 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
Sveiki, esu naujokas forume, tad gal labai neužpyksite jei ne ten ar ne taip parašysiu.
SAAB 9-3 nusipirkau prieš gerą pusmetį, taigi metė ir meta daugiau ar mažiau klaidų, gal Jūs kažką man pagelbėsite su jomis :)
1a ir opiausia problema: Remote control battery low. Replace battery. Baterija keista tačiau be vaisių. Pačios knopkikės ant pultelio sunkiai spaudosi, galvojau gal čia bėda, bet išėmus iš raktelio mikroschemą ir ant jos uždėjus bateriją ( spaudant tiesiogiai jeigu galima taip apsakyti) taip pat jokio judesio. Tiesa porą kartų atsitiktinai mašina buvo sureagavusi į pultelio paspaudimus, sublykčiojo posūkių lemputės skydelyje ir užsirakino, vadinasi kažkokią reakcija yra tik labai nedidelė. Klausimas: ar nusipirkus kitą korpusą kažkas pasikeistų? ar reikėtų ir pririšti dar?? Kokie būtų tinkami veiksmai?
Nes rakinimas su rakteliu jau pabodo ir per šalčius kartais turiu problemų kad ne iš karto atsirakinu.
2. Left brake light failure. Nors visos stabdžių lemputės puikiai veikia.
3. Labai prastai šyla salonas, drungną orą pradeda pūsti tik nuvažiavus apie 10 km, ir rodyklė maximum pakyla iki pirmo brūkšniuko (vasarą tas pats dėl rodyklės). Buvom užvarę ant duobės tai sakė lyg stovi kažkas panašaus į webastą. Bet jos valdymo pas mane nėra. Kaip ji veikia, kam reikalinga ir ar dėl jos gali taip prastai šildyti?

Dėkui už atsakymus ir nuomones :) SAABukas man patinka kolkas čiki piki su juo, tad norisi susitvarkyti padoriai ir eksploatuoti sėkmingai toliau :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 10:58 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
justas rašė:
2. Left brake light failure. Nors visos stabdžių lemputės puikiai veikia.
3. Labai prastai šyla salonas, drungną orą pradeda pūsti tik nuvažiavus apie 10 km, ir rodyklė maximum pakyla iki pirmo brūkšniuko (vasarą tas pats dėl rodyklės). Buvom užvarę ant duobės tai sakė lyg stovi kažkas panašaus į webastą. Bet jos valdymo pas mane nėra. Kaip ji veikia, kam reikalinga ir ar dėl jos gali taip prastai šildyti?

Dėkui už atsakymus ir nuomones :) SAABukas man patinka kolkas čiki piki su juo, tad norisi susitvarkyti padoriai ir eksploatuoti sėkmingai toliau :)


Sveikas gyvas

dėl 2 punkto - Tikrink išėmęs visas lemputes, jų kontaktus, ar nėra korozavęs, taip pat ar lemputės teisingų galingumų sudėtos.

dėl 3 punkto - pradžiai manau reiktų keisti termostatą, nes kad ir vasarą variklis turi pašilti iki darbinės temperatūros. Termostatas nepigus šiam modeliui (parsiduoda su visu korpusu)
Taip stovi daiktas panašus į webastą. tiksliau - Eberspächer'is. Jei per SID'ą nėra jokių nustatymų jam, tada jis turėtų pasileisti savaimę, užkūrus variklį, kai lauko temperatūra žemėsnė nei 5 laipsniai (dėl temperatūros gal klystu, pataisykit, bet kažkas tarp -5 ir +5 laipsnių). Jei ji nepasileidžia, nieko stebėtino - nes labai ligoti šitie pečiukai. Iš esmės šildymo problemą jis eliminuotų, bet ir be jo variklis turi sušilti malantis po miestą.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 11:00 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
labas,

1. Pakeitus tik korpusą nereiks nieko pririšinėti. korpusų galima parsisiųsti iš ebay. patarimas - ieškoti korpuso su guminiais mygtukais. problema gali būti ne tik pačiame korpuse, o mažuose mygtukuose prilituotuose prie rakto el. schemos. pastaruosius man vienam raktui yra tekę perlituot. Jų galima nusipirkt pvz. Lemonoje.

2. pamėgink pakeisti lemputę.

3. Termostatas kaltas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 11:20 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
O galima plačiau kokie gali būti tie nustatymai pečiuko kaip jei turėtų atrodyti ir kaip pabandyti jų ieškoti?
Kaip sužinoti ar jis veikia?
Variklis sušyla bet ne tiek ir ne taip greitai kaip norėtųsi. Jei pašalinus pečiuką, gal šildymas pagerėtų ar vis dėlto žiūrėti termostatą?

Galvoju, kad korpusas čia mažiausiai kaltas, nes pridėjus bateriją prie mikroschemos ir minkant tuos mygtukus irgi jokių emocijų.
O kuo gali būti kalti tie mygtukai? Ir ar sunku juos perlituoti, kuo pasikeitė darbas prieš/po perlitavimo?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 11:27 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
pašalinus pečių šildymas greičiausia nepagerės, nebent jis būtų užsikišęs. Kuo aš labai labai abėjoju.

štai, ištrauka iš manualo:

Cituoti:
68 Start the heater by pushing the "CUSTOMIZE"button on the SIDC, select "Parking heater",push "SET", select "Manual control", push"SET", select "Heater on", push "SET" andcheck that the heater starts ( it has a delay ofabout 1 minute).

Programme the heater Turn the ignition switchto the ON position, push the "CUSTOMIZE" but-ton on the SIDC, select "Parking heater", push"SET", select "Manual control" and check thatthe heater starts or select "Timer setting", "Tim-er", select a timer; "A", "B" or "C", programme ina suitable time and push "SET". Check that theheater starts at the programmed time.Select "Manual control", press "SET", select"Heater off", press "SET" and check that the heater stops. Select "Back", press "SET", select "Finish" and press "SET"


Dėl veikimo, jei veiktų užvestam automobiliui turėtum girdėti kaip lėktuvo užimą po kapotu, netoli galinio rato (keleivio pusėj) turėtu klaksėti pompa. Užgesinus mašiną, pečius dar kažkiek dirba ir po to išsijungia.


_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 11:33 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
maniškiai buvo visiškai susitrynę, metalinė laikančioji dalis susitraiškius ir "išsiskėtus". kalbu apie šiuos mygtukus
Paveikslėlis
ne itin sudėtinga juos perlituot, reikia tik lituoklio su smulkiu antgaliu. jei pats bijai - manau, kad bet kuris buitinės technikos meistras ar autoelektrikas sutvarkys.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 12:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
va kaip atrodo manieji. Jie minkosi, girdisi klaksėjimas tik taip sunkokai truputį. Kaip manot ar verta keisti?
O gali turėti įtakos tas kringeliukas prilituotas kitoj pusėj, nes jis toks kaip ir apsitrynęs truputį?


Prikabinti failai:
20160120_120913.jpg/><br />
			<span class=20160120_120913.jpg [ 2.31 MiB | Peržiūrėta 11446 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 12:20 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
ar patys mygtukai, išimti iš guminio korpuso, sunkiai maigosi?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 12:58 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Justai, jei nenori cituoti konkrečios frazės ar sakinio, tai tiesiog spausk "post reply". Ačiū už tvarkos palaikymą :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 1:14 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Lempute pakeisi ir 100% dings klaida. Termostata galima ir be korpuso nupirkti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 20, 2016 3:24 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Justas
SAAB: 9-3 2,2TID MY04
Užsiregistravo: Tre Sau 20, 2016 9:57 am
Pranešimai: 30
Grazvis rašė:
ar patys mygtukai, išimti iš guminio korpuso, sunkiai maigosi?

na vidutiniškai taip galima sakyti, nei sunkiai nei lengvai, užtai ir nežinau ką daryti.

dar turiu tokią problemėlę, tiesa kompas jos nemeta. Keleivio diržas visada turi būti užsegtas nes atsegus SID liepia segtis diržą ir pypauja. Kokia čia bėda? Po sėdyne yra pora fyškių, bet jas atjungus- ta pati situacija.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Sau 22, 2016 11:46 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gražvydas
SAAB: 9-3 SW 1.9 TiD AT MY08
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 2:20 pm
Pranešimai: 206
sėdynėje esančių svarstyklių.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Sau 22, 2016 12:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Yra "svarstykles" sedyneje. Jaucia kai sedi zmogus. Jeigu jaucia kad sedi, meta pranesima prisisegt. Pradzioj bandyk pamasazuot sedima dali, gal atleis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 05, 2016 9:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Sveiki, neaiskus simboliai ... Checkas nedega, kompas klaidu nerodo (tech 2) dar nemeginau. Trauka dingsta service rezimas. Pavaziavus automagistrale 20km uzrasas dingo ir vel trauke. Nusukus i salutini po keliu km vel uzsidege. Perkurus uzgesta.
Kalades jau beveik metalai liecia, gal nuo ro gali but ? Neva lekdamas galiu nesustot ? Kokios mintys ?
9-3 sw 110kw tid mechanine (skaiciau lyg buna kai automatas grybauja uzsidega).


Prikabinti failai:
image.png/><br />
			<span class=image.png [ 1.52 MiB | Peržiūrėta 11094 kartus(ų) ]

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 05, 2016 9:20 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Su dpf"u negali but susije? Kompas turetu rodyt atstuma/ laika nuo regeneracijos. Beje kaip pasireiksdavo swirlo sklendziu strigimas, nepamenu ar mesdavo kazkoki checka ar ne

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007