Dabar yra Pen Bal 19, 2024 12:25 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Sek Gru 31, 2017 4:55 pm 
Atsijungęs

Vardas: Giedrius
SAAB: 9-5 1.9TID 110kw
Užsiregistravo: Sek Gru 31, 2017 4:34 pm
Pranešimai: 2
Prieš kelias dienas pastebejau kad tik užkurus mašina apsukos apsistoja šiek tiek aukščiau 1k... seniau sededavo žemiau vieno k. šiek tiek pavažinejus pajutau kad gerokai sumažėjo trauka, viskas prasidėjo tada kai ji man pradėjo sunkiai kurtis. Šiandien kūrėsi visai sunkiai. užsikurus degė akumo lempute bet ne už ilgo supipsėjo ir užgeso. nuvažiavau 10-15km, užgesinau, galvoju pajibat šilta yra lengvai užsikurs. gryžus akumas net nebeprasuko variklio. teko užsistumt blm. Gryžtant junginejant posukius net magas išsijunginėjo, kas per nesamone? generatoriaus turėtu pilnai užtekti, ne? ... dabar va gryžau ir padėjau kraut akuma.

Klausimas toks, ar kamnors yra teke susidurt su tuo kad trauka dingsta dėl silpo akumo? man pvz ne.

Ačiū už dėmesį.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Sek Gru 31, 2017 5:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Pagal idėją, generatorius turėtų užmaitinti sistemą. Bet jei jau akumuliatorius "kaip plyta" kuris tik ryja į save, tai gali būti kad ir pradėjo gliūčintis elektronika.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Sek Gru 31, 2017 5:52 pm 
Atsijungęs

Vardas: Giedrius
SAAB: 9-5 1.9TID 110kw
Užsiregistravo: Sek Gru 31, 2017 4:34 pm
Pranešimai: 2
raimax rašė:
Pagal idėją, generatorius turėtų užmaitinti sistemą. Bet jei jau akumuliatorius "kaip plyta" kuris tik ryja į save, tai gali būti kad ir pradėjo gliūčintis elektronika.


žiurėsiu pakrovus akumas kiek laikys. šiaip silpnas akumas kaip dyzeliui idėtas (75a) reiks jaučiu keist vistiek ant dienų.
Man vistiek neramu kodėl trauka dingo. Tipo jai kurio siurbliukui truktu galios kuro nebepaduoda? nzn nzn generatorius viskuo turėtu pasrupint.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Ant Sau 02, 2018 9:04 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Elektronika nustoja veikti kai negauna jai reikalingos sroves. Tai ir trauka gali prastet ir dar daug visokiu stebuklu vykti. Pas pati tai panasu kad generatoriui kaput... Didele tikimybe uzkurinetas laidais arba pats uzkurinejes neitin graziuoju budu ir nusimato restauracija uz neitin pigiai :)
Per masinas turbut skirtingai. Pas mane buvo kad su mirstanciais akumais vaziuojant, atgaivinus isstema, buvo islindes DTC apie underboost ir traukos visiskai nebebuvo i gala keliones, ir deze baisiai dirbo, nebetikrinau kiek ten Voltu buvo like, bet speju neperdaugiausiai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Šeš Vas 10, 2018 11:06 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
O ties kokiu voltažu išmetamas SID pranešimas, kad nebekrauna? Pas mane užkūrus kaip ir nieko nesako, krovimas ant akumo gnybtų ~14.2 bet įjungiu šviesas + vėjelį + langų šildymą ir tada opą - pranešimas. Pamatavus ant akumuliatoriaus gnybtų, krovimas ~13.9 V. Čia jau peržengta riba ir SID pyksta?
Beje, jeigu generatorius neatlaiko voltų, tai kame bėda - šepetėliai ar diodų tiltelis ar pats genero inkaras?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Šeš Vas 10, 2018 11:58 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
o sukėlus apsukas iki kokių 1.5-2k ką rodo? ar akumuliatorius įprastu įkrovikliu buvo įkrautas?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Tre Vas 14, 2018 1:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Ties 1.5-2k. krovimas pakyla mažumėlę, per 0.1 ir rodo kažkur 14.3V. Akumuliatorius tiesa buvo nusėdęs, kroviau su krovikliu iš pradžių 0.5A, vėliau 1A stiprumo srove. Nežinau, ką turi omenyje "įprastas kroviklis"? Na jis neturi quick start funkcijos.
Galvojau, kad generatoriaus sankabėlė, bet kad tik užvedus mašiną, viskas kaip ir gerai - jokio pranešimo. O bet tačiau, jeigu ir nieko nejungi, baterijos pranešimas vis tiek išlenda po kokios minutės ar dviejų. Liudesys :(
Kas kaltas? Generatoriaus diodų tiltelis? Krovimo įtampos reguliatorius? Sankabėlė prabuksuot pradeda kažkuriuo metu? Kažkur prastas kontaktas, laidas iki SID? Saugikliai / rėlė? Reik šitą išspręsti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Tre Vas 14, 2018 1:40 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Rimtai pas tave generatorius turi sankabėlę? :shock:
Man čia kažkoks šokinėjimas matosi. Gal angliukai. Prie to paties dažniausiai būna ir diodų tiltelis. Dar žinant kaprizingą SS'ų elektroniką, tai gali būti, kad dėl prasto akumuliatoriaus jis nusprendžia, kad gal nėra reikalo jo net įkraudinėt.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Tre Vas 14, 2018 5:48 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
SaabManas rašė:
Akumuliatorius tiesa buvo nusėdęs, kroviau su krovikliu iš pradžių 0.5A, vėliau 1A stiprumo srove. Nežinau, ką turi omenyje "įprastas kroviklis"? Na jis neturi quick start funkcijos.

tai tą ir turėjau omeny, į ką atsakei. Teko matyti tokių variantų, kai su kokiu "boosteriu" užveda automobilį kurio akumuliatorius kaip plyta, o vairuotojai atvažiuoja remontuotis generatoriaus, dėl to kad nekrauna/nedakrauna, bet bėda būna akumuliatoriuje.

aurissan rašė:
Rimtai pas tave generatorius turi sankabėlę? :shock: .

o kodėl tiek nusistebėjote kolega?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Ket Vas 15, 2018 8:29 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
raimax rašė:
aurissan rašė:
Rimtai pas tave generatorius turi sankabėlę? :shock: .
o kodėl tiek nusistebėjote kolega?
Vietoj sankabėlės įpratęs matyti tik krovimo relę :oops:

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Ket Kov 22, 2018 6:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Sveiki,
Vis dar neišprendžiau SID pranešimo dėl nekrovimo. Jį man išmeta bet kokiu atveju - ar akumuliatorius pakrautas, ar pasėdęs iš po nakties tarkim. Išmeta po užvedimo kažkur praėjus ~3 min. Matavau voltažą - visada laikosi ties 14.29 - 14.3V, nepriklausomai ar sukeliu apsukas ar ne, ar rodomas pranešimas ar ne.
Tikrinau sankabėlę - gera, blokuojant genero sparnuotę, skrėmulį galiu sukti tik į vieną pusę. Tikrinau ir į generatorių ateinančius kontaktus.
Prikabintas failas:
Z19-generatorius.png/><br />
			<span class=Z19-generatorius.png [ 28.99 KiB | Peržiūrėta 12393 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
ElSchema.png/><br />
			<span class=ElSchema.png [ 17.85 KiB | Peržiūrėta 12391 kartus(ų) ]

Generatorius turi 2 kontaktų fyškę, bet pas mane tik vienas laidas - BU/WH (blue/white), einantis nuo generatoriaus šepetėlių (Z19 generatoriaus tipas pas mane).
Patikrinus kontaktus generatoriuje, užvestam auto, BU/WH kontaktas rodo 2.32 V. Tiesa, šalimais yra ir kitas laisvas kontaktas, kuris rodo bene 2x daugiau - ~4V, įdomu kodėl jis nėra panaudotas (?)
Prikabintas failas:
parodymas-neprijungus.png/><br />
			<span class=parodymas-neprijungus.png [ 162.78 KiB | Peržiūrėta 12393 kartus(ų) ]

Tiesa, atjungus BU/WH laidelį niekas nesikeičia. Po 3 min išmetama klaida, kad nekrauna ir tiek žinių. Laidelis rodo 0 voltų kol neprijungtas prie generatoriaus kontakto.
Prijungus prie kontakto fyškę, laidelyje atsiranda apie 13,69 V. Ar neturėtų būti tiek pat kiek ant akumuliatoriaus gnybtų?
Prikabintas failas:
parodymas-prijungus.png/><br />
			<span class=parodymas-prijungus.png [ 225 KiB | Peržiūrėta 12393 kartus(ų) ]


Kokie būtų komentarai šiuo klausimu? :) Čia gerai / blogai ar niekas neaišku?
Ačiū!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Akumas ar Generatorius?
StandartinėParašytas: Ant Bal 10, 2018 7:21 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Su nekrovimo pranešimu problemos nesibaigė: pastebėta, kad po 2 parų akumuliatorius buvo iškraunamas iki variklio neprasukimo :o

Testai parodė, kad yra srovės nuotekis pačiame generatoriuje. Jeigu užrakinus automobilį, įjungus signalizaciją voltmetras rodo apie 0.03 - 0.04 A : tai viskas OK, tiek turi imti budintys prietaisai (signalizacija). Mano atveju, įjungus signalizaciją (laikant kapoto trigerį įspaustą) ir palaukus šiek tiek ~30 sec, voltmertas vis dar rodė 0.39 - 0.4 A srovės nuotekį. Tai yra 10x daugiau leistinos ribos! :geek:

Prikabintas failas:
isrkraunamasAkumas.png/><br />
			<span class=isrkraunamasAkumas.png [ 363.33 KiB | Peržiūrėta 12064 kartus(ų) ]


Pradėjau ieškoti, kasgi man vagia elektrą :) Traukinėjau saugiklius, rėles, bet niekas nesikeitė iki kol neatjungiau pagrindinio laido nuo generatoriaus.

Prikabintas failas:
beGeneratoriaus.png/><br />
			<span class=beGeneratoriaus.png [ 461.82 KiB | Peržiūrėta 12064 kartus(ų) ]


Buvo įtariamas diodų tiltelis. Nors testuojant dar neišimtą generatorių testeris kaip ir nerodė, kad srovė teka tiek "pirmyn", tiek "atgal". Diodai turi praleisti srovę tekėti tik iš generatoriaus į akumuliatorių.
Išėmus generatorių ir pažiūrėjus į diodų tiltelį atidžiau, radau vieną pakepusį diodą:

Prikabintas failas:
pramustas-diodas.png/><br />
			<span class=pramustas-diodas.png [ 367.11 KiB | Peržiūrėta 12064 kartus(ų) ]


Įtariu, kad jį sugadinau ir pats, kai kroviau akumą ir tuo pačiu neatjungęs pakrovėjo užvedžiau automobilį (per žioplumą).

Radau kitą generatorių, tiesa nuo 1.9 TDI 110 kw, ne 88 KW. Skirtumas yra amperai: vienas yra 120A (88 KW) ir 140A (110 KW), taip pat skiriasi ir skrėmuliai: 110 kw jis yra šiek tiek didesnis, vadinasi lėčiau sukamas. Dėl skrėmulių skirtumo šiek tiek sunkiau užmauti diržą, bet viskas pavyksta.

Dabar jau viskas gerai. Jokių error, kad nekrauna, jokio akumuliatoriaus sodinimo.
Case closed!
Toliau - neveikia parktroniko sistema, nerodo lauko temperatūros :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007