Dabar yra Pen Bal 19, 2024 4:10 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Rgs 11, 2016 7:46 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Sveiki, vyručiai. Tokis klausimukas. Ar kas žinot, kaip pakeisti tvarkingai pavarų svirties odinį apmušalą?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgs 11, 2016 7:54 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Nuo pagrindo (mežio apdaila, aliuminio apdaila ) nuimi oda, ji ten aplink visa perimetra uzsimauna ant kraščiukų, imi už kurio kampo ir po truputi lupi, o ties bumbulu dvejopai yra išvertus oda arba ant "zateškės" virsus laikosi, arba kitas budas teks imti bumbulą jis yra ant šlitsų tai ten jį nuimti sudėtingiau

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgs 11, 2016 9:15 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
o nuėmus bumbulą, tą patį išeina uždėt? ar reikia naujo ieškoti?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgs 11, 2016 10:25 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Yzi shit. Nebūtina ir shift knob'o nuiminėt, bet parodysiu vistiek. (link'us gal vėliau pakeisiu nuotraukomis, dabar per vėlu žaist su rezoliucijos nesamonėm)

Shift knob'as laikosi ant trijų fiksatorių. Foto 1.
Juos bent du nuspaudus jau gan lengvai išsitraukia (as ir be jokių nuspaudimų su pakankamai jėgos esu nurovęs, bet nerekomenduoju). Foto 2 (pasiskolinta kažkada iš internetų)
Pati oda prie pagrindo laikosi gumos ir griovelio pagalba, jokių priemonių, apart pirštų, nereikia. Foto 3.
Prie shift knob'o laikosi su viela. Foto 4.. Jokių šlicų nesu matęs, bet gal būna.
Tam, kad nuimti visą šitą odą nuo perjungimo svirties tereikia stipriai traukti į viršų (ten apačioj, odą pasikėlus, dar yra toks fiksatorius ant plastmasinio vamzdelio, bet man ir jo nepalenkus "nusirauna").

Išeiną tą patį bumbulą uždėti kad ir 35 kartus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 14, 2016 8:53 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Ačiū. Oda pakeista.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007