Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 1:36 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Spa 27, 2016 12:38 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Sveiki, gal yra kaune ar aplink žmonių kurie užsiima kėbulo tvarkymu? Mano atveju reikia virinti keleta skylių dugne, tvarkyt pora rudelių ir ilenkimų ir pedažyti visą mašiną. Ar įmanoma tilpti į 1k. Eur? Automobilis saab 900ng 2 durų.

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Spa 27, 2016 9:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
nu nemanau kad su tokiu kiekiu darbu tilptum i 1000e nebent jau rastum labai pigiai kas daro, bet kaip zinom kas pigiai daro neverta tiketis geros kokybes, nes dabar ir brangiai darantys Š mala kaip sakoma

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 09, 2016 6:11 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Gal kas gali pakomentuot ar tikrai net tvarkingai sutvarkius rūdys jos vistiek pasirodys po poros metu? Įdomi forumiečių patirtis, gal kažkas buvot kapitaliai tvarkęs savo auto kėbulą? Gal labiau apsimoka pirkti kitą 900 su geru kėbulu :?:

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Lap 10, 2016 7:51 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Tvarkiau ne SAAB'ą o NISSAN'ą. Triskart. Paskutinis jau buvo kapitaliausias tvarkymas. po trijų metų jau pučia dažus. Per ankstesnius tvarkymus net dviejų metų neatlaikydavo. Galiausiai jau pats ėmiausi savišvietos paruošimo ir dažymo procesuose ir liepiau meistram daryt kaip pasakiau, nes pagal ankstesnius remontus nepasiteisino. Žinoma, ne garažiukuose daryta, o gana aukštą reputaciją turinčiose įmonėse, bet niekas neįkando kaip galima sustabdyti tokį kirmijimą. Jei vėl matyčiau kad kokia auto taip rūdija- nebeužsiiminėčiau remontais. Mačiau kaip ir 900 įgauna pagreitį rūdijime kai pagriebia rūdys. Kėbulo tvarkymas paskutinis atsiėjo 2600Lt. Taip pat anksčiau detalės tvarkymas buvo 150Lt, dabar- 100€. Todėl iš bėdos kokį sparną, tai dar galima patvarkyt, bet visą auto... Nebent labai jau visa kita turi būti verta to kėbulo aptvarkymo iki visiško idealumo. Aš kai išsikelsiu iš daugiabučio tai irgi planuoju aptvarkyti visus pabraižymus, duobutes ant durelių. Iš akies nustatė 1200€ kainą (lėktuvas 9-5). Nu jei pats nusiardysiu tai 1000€.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Lap 10, 2016 9:29 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
aurissan rašė:
Aš kai išsikelsiu iš daugiabučio tai irgi planuoju aptvarkyti visus pabraižymus, duobutes ant durelių. Iš akies nustatė 1200€ kainą (lėktuvas 9-5). Nu jei pats nusiardysiu tai 1000€.

Nu jo, kainos tai kosminės. Aš turėjau draudiminį įvykį per kurį nukentėjo vairuotojo durys (kaltininkas ne aš). Tai ta pačia proga paprašiau, kad perdažytų vairuotojo pusės galinį sparną, nes buvo braukta arka. Pasakė kainą - 120 Eur. Pagalvojau, kad daugokai, bet sutikau. Atsiimant mašiną paaiškino, kad už tą kainą perdažė galinį sparną, galines vairuotojo pusės dureles (buvo geros, bet sakė, kad būtų nesižiūrėję) ir vairuotojo veidrodėlį, nes irgi buvo brauktas, Taip pat ir vairuotojo duris, bet ten draudimas. Tai čia gal dar normaliai su ta kaina. Padarė kaip sau:-) Kompanija - UAB "Autofortas".

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Lap 11, 2016 12:01 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Aš irgi esu tvarkęs ne saabą, o vw passat, darė kokybiškai, geras šeimos draugas. Vienas slenkstis buvo išpuvęs ir rudys prie arkų lindo. Viską išpjovė, ivirino naują slenkstį ir arką. Bet pirmos rudelės ties virinimo siulėm pasirodė po poros metų, žinoma kol ten prapus tai aš jau tikriausiai nesulauksiu, bet estetinis vaizdas genda. Kaip passatui taj norma, man galvos neskauda, bet va dėl saabo, taj norėtusi, kad taip nebūtų. Kiek teko kalbėt su tuo meistru, kur tvarkė anksčiau man, tai labiau apsimoka surast sveika be rudžių 900 ir tiesiog ji prižiūrėti, tai išeis ir pigiau, ir ilgiau atlaikys.. Mano atveju dar 900 gaves labai daug vandens, dėl leidžiančių galinių langų, amortizarių tvirtinimo vietose, bei kitur, beveik visos dalys turi rudžių puslelių, net kur tvirtinasi galinės kalonelės, arba galinės sedynės, o gale grindys jau ir ne viena skyle turi, taip pat ir prieky. Spėju kitas kėbulas paprasčiausia ir pigiausia išeitis būtų, su sąlyga, kad toki rasiu.

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Lap 11, 2016 1:49 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Myjami rašė:
pat ir prieky. Spėju kitas kėbulas paprasčiausia ir pigiausia išeitis būtų, su sąlyga, kad toki rasiu.

900-tuką geru kėbulu rast tikrai sudėtinga.
P.s. Audris pardavinėja nesukirmijusi ir gyva 900Turbo.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 12, 2017 3:52 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Čia toks straipsnis apie automobilių kėbulus. Keista, bet Saab 9-5 kėbulai nuo korozijos įvertinti labai gerai.
http://www.dinitrol.lt/lt/straipsnis.php?id=10

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 12, 2017 5:07 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
9-5 tai atrodo kiek mates visi +- neblogai atrodo tik pas visus kiek žiūrėjas skelbimuose ir gyvai tai jeigu nesutvarkytos galinės arkos rūdyja ir bagažinės dangtis..
Romeo savo greičiausiai ant vasaros irgi mėginsiu vežti i autoforta pažėsiu kiek kainuos abu galinius sparnus dažyt..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 12, 2017 7:15 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Aš draugui ieškojau už +-2k eur tai kraupūs vaizdeliai buvo. Vienas tai net su vos nekrentančiu dujų balionu zapaskės vietoje buvo. Gal tik tokius pardavinėja:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007