Dabar yra Ket Kov 28, 2024 7:05 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Lap 10, 2018 7:27 pm 
Atsijungęs

Vardas: Darius
SAAB: 2010 9-5 Aero
Užsiregistravo: Šeš Lap 10, 2018 7:21 pm
Pranešimai: 1
Sveiki,

Ieškau žmonių, kurie turėjo patirties keliant galią.

1. Kokie pliusai ir minusai?
2. Ką rinkotės Hirsch / BS / kt.?
3. Ar juntamai pagerėja šuolis iš vietos?
4. Ar pagerėja jautrumas gazui miesto greičiuose (pvz: 50 km/h)
5. Ar susitvarko greičių dėžė
6. Ar matavot konkrečiai kiek hp, nm, 0-100 buvo prieš ir po?

Ačiū


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 12, 2018 12:56 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 168
1)+ traukia geriau - labiau dėvisi
2) be hircho dar yra maptun hirshas gamyklinis sertifikuotas prasitesia garantija, maptun pigesnis o kadangi garantija pasibaigus skirtumo jokio
3)t4 varikliui 80Nm ir 50ag turetu jaustis gan stipriai v6 70Nm ir 30 ag irgi turetu jausitis
4)priklausomai nuo suprogramavimo
5) greičių dėžė su tokiais prieaugliais turėtų susitvarkyti
6) abejoju ar kas nors Lietuvoje bandė čipuoti

jai įdomu gal būt galėčiau pabadnyti pačipuoti už simbolinę kainą


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 12, 2018 3:41 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Haro, buvo kadaise toks madaccountant, tai jis hirshinosi per aeropoli savo dvilitri pries daugokai metu, rezultatu dziauges, bet tik tiek ir tepamenu :) Tada ir saabs kainavo baisiai, ir chipavimas ne kapeikos buvo :)
P.S. Perkūno netiurlinguotas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 12, 2018 4:13 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
romas rašė:
Haro, buvo kadaise toks madaccountant, tai jis hirshinosi per aeropoli savo dvilitri pries daugokai metu, rezultatu dziauges, bet tik tiek ir tepamenu :) Tada ir saabs kainavo baisiai, ir chipavimas ne kapeikos buvo :)
P.S. Perkūno netiurlinguotas?
Šiaip nežinau. Nors dujininkai, kai montavo, tai kažką pasvaigo, kad lyg ir lysta prie kompo, bet nedadaryta iki galo. Visai surizikuočiau, jei bent kokia garantija būtų, kad variklis nesprogs :) .

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 12, 2018 4:56 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Nu vat galvoju kad kazka girdejes.. :) Pas hHaro varikliai nesprogineja :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007