Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 3:34 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Vas 16, 2017 9:18 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Marius
SAAB: 9-3SS 2,0t 129kw AT MY03
Užsiregistravo: Sek Lap 20, 2016 9:33 pm
Pranešimai: 34
Sveiki, vakar su draugu besedint diskusija uzsivede, bet internete neradom jokios informacijos apie tai: jei variklis yra su dujom, ar galima chipuoti? Ar verta?
Ir dar vienas svarbus klaysimas: ar galima blogai chipuoti? Tiesiog vienoj grupej pasiule pachipuot uz 40-60 euru. Kaina atrodo labai maza, bet ar nesugadins po to variklio?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 16, 2017 10:25 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Su dujom chipuoti galima bet reikia ir dujas per nauja reguliuoti. Blogai programuoti galima ko pasekoje issitasko variklis gabalais. Pas mane del blogos programos sudege ziedai stumokliu

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 16, 2017 11:22 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Marius
SAAB: 9-3SS 2,0t 129kw AT MY03
Užsiregistravo: Sek Lap 20, 2016 9:33 pm
Pranešimai: 34
Aciu!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 16, 2017 8:10 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Su dujomis čipuoti galima, tačiau iškyla didesnė rizika sugadinti variklį, nes tada ne tik reikia nepersistengti su programa, bet ir kad tvarkinga dujų įranga būtų. O kas pasakys, kad spaudžiant geras mišinys? Aš su dujomis nebelakstau, važinėju ramiai.
Tautvi, į tavo ecu įlysti norėčiau:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 16, 2017 10:14 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Romeo rašė:
Tautvi, į tavo ecu įlysti norėčiau:-)


Ketvirtadieni pasiimsiu i meeta :mrgreen:

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Gru 19, 2017 9:39 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Marius
SAAB: 9-3SS 2,0t 129kw AT MY03
Užsiregistravo: Sek Lap 20, 2016 9:33 pm
Pranešimai: 34
Romeo rašė:
Su dujomis čipuoti galima, tačiau iškyla didesnė rizika sugadinti variklį, nes tada ne tik reikia nepersistengti su programa, bet ir kad tvarkinga dujų įranga būtų. O kas pasakys, kad spaudžiant geras mišinys? Aš su dujomis nebelakstau, važinėju ramiai.
Tautvi, į tavo ecu įlysti norėčiau:-)


Ha, funny story - sekmadienį man programą įrašei :) mažas pasaulis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Gru 20, 2017 4:01 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Medzioklinis rašė:
Romeo rašė:
Su dujomis čipuoti galima, tačiau iškyla didesnė rizika sugadinti variklį, nes tada ne tik reikia nepersistengti su programa, bet ir kad tvarkinga dujų įranga būtų. O kas pasakys, kad spaudžiant geras mišinys? Aš su dujomis nebelakstau, važinėju ramiai.
Tautvi, į tavo ecu įlysti norėčiau:-)


Ha, funny story - sekmadienį man programą įrašei :) mažas pasaulis :)

Lietuva tai tikrai nedidelė;-) Kaip važiuoja?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lie 09, 2018 8:34 am 
Atsijungęs

Vardas: Aleksandras
SAAB: 9-5 06 Aero
Užsiregistravo: Pir Lie 09, 2018 8:31 am
Pranešimai: 1
Sveiki,atnaujinu temą.
Kur patartumėte čipuoti 2006 metų Aero 95?Miestas pageidaujamas - Vilnius,bet galimi ir kiti variantai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lie 09, 2018 12:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Pas Romeo ;)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lie 09, 2018 1:00 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Jei wilno, tai ir pas Haro galima :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 06, 2019 1:53 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: banis
SAAB: 9-5 1.9 tid 2009
Užsiregistravo: Pen Rgs 06, 2019 1:46 pm
Pranešimai: 9
Sveiki, 9-5 1.9 110kw 2009 m. trūksta žiauriai galios. Atsisėdau po volvo s60 136 kw, tai skirtumas labai labai jaučiasi. Tai ar galima iš šito 1,9 110 kw varikliuko išspausti kažką biški daugiau ar reiks į marčes SAAB'uka leisti. Patarkit.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 06, 2019 2:21 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Galima išspaust daugiau :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 06, 2019 8:21 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Gal kilimelis po tapke palindes, mint neduoda?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 09, 2019 6:43 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: banis
SAAB: 9-5 1.9 tid 2009
Užsiregistravo: Pen Rgs 06, 2019 1:46 pm
Pranešimai: 9
Sveiki, romas, kilimeli ismeciau , tapkes nusiemiau, kad netrukdytu, vistiek truksta smarves :-)… joke, jei rimtai tai tokiai masei mazoka 110 kw.

Klausimas ne I tema, vyrai , jus cia kaip rimti saabistai patarkit, mano meistriukas apziurejo mano lektuva, pamate kad lysta prie dezes( mechanika) ir galva slifuota mataro, visur hermetikai sviaziai uztepti.
Zodziu isūdė man aparatą kaip reikiant. Saab'as 2010 metų, negi jis taip byra? Ką jų matarai ir dėžės nelaiko?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 09, 2019 1:41 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Na taip, svorio nemazai, kw neperdaug, plius dar sitas 110kw variklis man rodos ir "uzpucia" kiek veliau, tai iki beveik 2k apsuku bukas gan stipriai :) Cipavimas gal kiek pagerintu situacija.

Viskas genda, priklausomai nuo laimes ir prieziuros, bet ner nenujojamu dalyku. Pats is saves variklis gan patikimas. Prie dezes tai gal i sankabos reikalus lysta :) beveik 10metu masinai, tai normalu kad kazka jau ir teko su ja daryti :) Klausimas labiau kas, kodel ir kaip padaryta :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007