Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 10:01 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Lap 01, 2015 8:02 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
Taigi turbūt apie viska iš eilės.
Prieš turbūt gerus 7-8 metus nusipirkau savo pirma 900uka MY95 2.0i, bet apie ji tik tiek žiniu. Jis mane ir užkrėtė sabizmu ir 900izmu :) vietoj to kad jį tobulinčiau, imiau ir jį pardaviau :) Vietoj jo nusipirkau 900 MY95 2.0T B204L Susitvarkiau iki važiuojančios mašinos ir tada prasidėjo :) Taigi pirmas darbas kiek aš atsimenu buvo čipavimas pas Gytį žaibo rate.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 17, 2015 12:03 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
Sekantis dalykas prie kurio priejau buvo stabdziai taigi priekyje vietoj 284mm stabdziu disku buvo laikinai is savartyno imontuoti 308mm stabdziu diskai su c formos braketais ir suportais nuo viggen`o. Suo metu savartyniniai diskai jau iskeliave i savartyna o vietoj ju stovi Brembo MAX diskai ir carbone lorraine RC5+ kaladeles.
Paveikslėlis
carbone lorrain kaladeles
Paveikslėlis
Stabdziu diskai su cl kaladelem ir c formos braketais bei suportais nuo Viggen`o


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 17, 2015 12:05 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
aisku pakeitus suortus masina pradejo stabdi zymiai geriau bet dar kazko truko tai buvo goodridge armuotos stabdziu zarneles
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 17, 2015 12:12 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
aisku ir tai buvo ne pabaiga su stabdziais :)
Sekantis etapas buvo galiniai stabdziai kur vietoj 268mm neventiluojamu disku atsirado 300mm ventiluojami diskai. aisku kas be ko ir stabdziu c formos braketais bei suportai kurie atkeliavos is 9-5 aero.
taigi kolkas galui naudojams satstatas zimmerman diskai eiliniai kazkokie nebrangus ir ferodo premier kaladeles.
Taigi siam etapui stabdziu jau kaip ir yra per akis, bet dar audziu minti, apie keliu cilindriuku pr stabdziu suportus. Kai jie atsistos tada ir papasakosiu daugiau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Kov 26, 2016 9:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
taigi vel apie stabdzius pasibaige mano kaladeles tai usisakiau seancia kategorija rc6.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Kov 31, 2016 9:34 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
o ka su varikliu darei dar kažka? aš vis neprisiruošiu intercooleri iš lul paiimt.. 9-3 noriu dėt dėl geresnio reagavimo gazo pedalo..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Bal 12, 2016 7:49 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
Dariau :)
Taigi nuo pradziu is pradziu su manim gyveno B204L blokas kuriam po 30-50kkm buvo ipiestas cipas taigi B204L stage 1. Sitas sastatas atvaziavo apie 80kkm ar tai 100 kkm kol pasibaige orginali turbina ...

Taigi suskaiciavus visus uz ir pries buvo ideta mitstsu TD04-15 turbina ir taip viskas vaziavo dar apie 80-100kkm kol pasibaige variklio resursas ir po eilinio pakruizinimo 150km/h atleidus akceleratoriu variklyje apsigyveno nykstukas plaktukais grojantis :))

o tada prasidejo modai su varikliu :) ka pabaigus isejo frankensteinas B236R aisku kas tik ivazinejus motora iskarto gavo stage 1 kuris ten ir gyvuoja iki siol :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Bal 19, 2016 9:59 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Justas Meškauskas
SAAB: Saab 9-5 2.3t 136kw B235E
Miestas: Panevėžys
Užsiregistravo: Pir Bir 08, 2015 9:23 pm
Pranešimai: 244
Sveikinu :good:


Prikabinti failai:
Žilvinas.png/><br />
			<span class=Žilvinas.png [ 1.16 MiB | Peržiūrėta 14591 kartus(ų) ]

_________________
Saab 9-5 2.3t e85 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Vas 28, 2018 10:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
-4hours of life time + 1 mm of exhaust ports


Prikabinti failai:
IMG_20180228_222841.jpg/><br />
			<span class=IMG_20180228_222841.jpg [ 2.16 MiB | Peržiūrėta 13484 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 13, 2018 2:39 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Haro rašė:
taigi vel apie stabdzius pasibaige mano kaladeles tai usisakiau seancia kategorija rc6.


Kadangi bandau žengti tavo pramintais takais ir panašiai upgradinu 9-3 stabdžius, turiu klausimą.
Su standartiniais senais 9-3 (ne)stabdžiais pravažiavus gal 30 ratų Kačerginėje, nusprendėm, kad vien kiaušiniais stabdyti nepakanka, todėl dedam tavo duotą Aero setupą. Bet išėmęs senąsias kaladėles pamačiau tą patį vaizdą, ką turėjom su OG - suportas per kreipiančiasias guminėse įvorėse stipriai stabdant susikreipia ir tada vienas kaladžių kraštas nudyla labiau už kitą. Ir kai atleidi stabdžio pedalą, tada kreivai nudilusi kaladė sustumia suporto stumuokliuką daugiau nei reikėtų, o tada kai reikia vėl stabdyti, jau nebeužtenka pedalo eigos, kad pilnai prispaustų kalades visa plokštuma prie disko...
Žodžiu, ar nemastei tekintis bronzinių kreipiančiųjų įvorių?
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 13, 2018 5:17 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Justas Meškauskas
SAAB: Saab 9-5 2.3t 136kw B235E
Miestas: Panevėžys
Užsiregistravo: Pir Bir 08, 2015 9:23 pm
Pranešimai: 244
Aš galvojau kad geresnis variantas suportu dėti bent 2 cilindriuku arba 4

_________________
Saab 9-5 2.3t e85 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 14, 2018 7:04 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Nu aš irgi esu girdėjęs, kad geriau plaukiojantys keramikiniai stabdžių diskai, nei nutekinti seni iš Haro skladuko, bet jie ne tokiems varguoliams kaip aš ir ne tokiam šrotui kaip Saab 9-3 :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgs 16, 2018 8:33 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 171
mastau dabar iš kur gauti bronzos :) nes radau tekinimo stakles :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 17, 2018 12:58 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Haro rašė:
mastau dabar iš kur gauti bronzos :) nes radau tekinimo stakles :)

http://www.lytagra.lt/lt/97910-bronza-c ... 20144.html

Kreipiančiosios diametras yra 12 mm, o suporto skyle kur statosi įvorė yra berods 18 mm. Tai iš Lytagros 21 mm strypo turėtų gautis įvorė su kantuku vienoje pusėje ir su įduba fiksaciniam žiedui kitoje pusėje.
Tai aš 8 vnt paimčiau ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 17, 2018 7:43 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
o gal tikrai vertetu deti rimtesnius suportus ?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007