Dabar yra Ket Kov 28, 2024 11:48 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Gru 03, 2015 5:00 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Taigi viskas prasidėjo nuo šokinėjančios po truputį vis labiau bėgių rankenos, poto sekusios variklio pagalvės pakeitimo ir vėl grįžtant prie tos jau mažiau bet vistiek šokinėjančios bėgių rankenos.. Dar ir šokinėjančio variklio judant iš vietos kaip pastebėjau kas atsisėda už vairo net ir patyre vairuotojai sunkiai sekas neužgesus pajudėt pvz. per T.A. kontrolierius užgeso gal 5 kartus.. :D

Tikrinus 2 kartus pagalves sakė kad jos visos geros, kadangi jos aftermarketinės ir pvz. variklio keleivio pusės pagalvė net nepanaši į originalią tai nusprendžiau jas sustiprinti poliuretanu ir padaryt "sport" tipo pagalves..

Pvz. pirkti iš abbot racing kainuoja tiek: http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=424

Taigi pasiruošimas darbams:
Paveikslėlis

Plyšus sena pagalvė (radau rusyje),
Brake (carb) cleaneris nebūtina bet lengviau nusiemė visas purvas,
Šepetukas ir Fairy atšveist pagalvei,
Permatex rudžių surišėjas (rūdis paverčia juoda kieta medžiaga) irgi nebūtina bet norėjau kad labiau apsaugotas metalas būtų,
Mannol skystas poliuretanas stiklų klijavimui (senukuose akcija 4.55 eur) užtenka apie 2 pagalvėm nes pusę tik išnaudojau.
Pirštinės, būtinai naudot geriausiai kur būna viena pusės guma kita medžiaga, man per medžiagines kiauriai pateko tai poto ilgai ir nuobodžiai rankas šveičiau.
Jeigu darba atliekami namuose tai pasitieskit daug popieriaus ar pan. nes labai teplus darbas.
Dar pieštuko, ausų krapštukų ar panašių daiktų kad suformuot ta masę, kiti izoliaciją naudoja plačią bet pas mane toks variantas neišėjo dėl formos..

Pagalvė po plovimo matomas aiškiai trūkimas:
Paveikslėlis

Na ir tada reikėjo pakaitint poliuretaną, lietuviškoj instrukcijoj nebuvo parašyta o po ja angliškoj buvo.. bet nepakaitinau tai buvo labai tirštas tai teko pavargt ten tepliojant jį ir užtrukau ilgiau negu tikėjausi.
Galutinis rezultatas toks:
Paveikslėlis

Viršuje palikau truputį siauresnio pločio kad truputi daugiau to lankstumo būtų. Šiaip gal ant foto nelabai kaip atrodo bet realiai atrodo visai neblogai, laukt reikia kol išdžius mažiausiai turbūt kelias dienas ir ieškotis antros pagalvės donoro..

Rezultatų dar negaliu pasakyti bet skaitant įvairiausius forumus kurie atliko tokį modą tai jaučias žymiai mažesnis variklio judėjimas ir visi tik giria, tiesa minusas kad ant laisvų apsukų jaučiasi vos didesnė vibracija variklio ir tai tik ant kaip kurių modelių pvz. civic.. žėsiu kai pasidarysiu abi tai pasidalinsiu įspūdžiais..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 03, 2015 6:30 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Kaip suprantu, užtepiai tą pagalvę "stiklo klijais" ? :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 03, 2015 7:07 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
raimax rašė:
Kaip suprantu, užtepiai tą pagalvę "stiklo klijais" ? :)


Sandarikliu daugiau čia pavadinčiau, kaip silikonas tik sudžiuves būna kieta tvirta guma. Čia tas pats poliuretanas medžiaga kur powerflex naudoja sailentblokam ir pan. tik skystoj formoj dar nesukietėjas..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 03, 2015 8:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
As jau senai galvojau toki mod'a pasidaryt vienai devyni-penkto "pagalvei" (labiau trauke gal ten). Dabar paskatinai tikrai pasidaryt :)

Gal kas turi 9-5 b205/b235 mechano priekine variklio trauke uz nemokamai/pigiai? :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 03, 2015 9:05 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
bruzas rašė:
As jau senai galvojau toki mod'a pasidaryt vienai devyni-penkto "pagalvei" (labiau trauke gal ten). Dabar paskatinai tikrai pasidaryt :)

Gal kas turi 9-5 b205/b235 mechano priekine variklio trauke uz nemokamai/pigiai? :D


:D na man irgi dabar reikalų yra gaut ta pagalvę trūkstamą, reiks pasiskambinėt pasiklausinėt kiek nori laužynuose.. arba laukt prie serviso kas keisis ir pasiimt plyšusią.. :D O dėl traukių tai pasidomėk ar eina jas sutvirtint poliuretanu kad poto ji dirbtų kaip priklauso na bet jeigu pats keisi tai visada galėsi sudėt atgal seną..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 04, 2015 2:28 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Astrai dare tokia makle su nauja pagalve - nepadejo ilgaamziskumui, plyso po pirmo "ralio" :D Kaip ir nauja...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 04, 2015 4:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
romas rašė:
Astrai dare tokia makle su nauja pagalve - nepadejo ilgaamziskumui, plyso po pirmo "ralio" :D Kaip ir nauja...


Tai sportui reiktu daryt kaip abbot racing pvz iš visu pusiu metalas o viduj poliuretanas tai tiesiog nėra vietos kur gali plyšt :D aš tai darau daug standesnę negu stock kad ir geriau ta variklį laikytų ir kad ant laisvų dar dantų nepamesčiau nuo vibracijos.. :D

o po kiek laiko dėjai ta pagalve nuo padarymo? labai kažkaip ilgai džiūna vidus jaučiu kokia savaite minimum kol sukietės jeigu ne daugiau bet man kai neskubu tai dzin.. galvoju gal sluoksniais kita pagalve geriau bandyt daryt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 04, 2015 5:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
dejo dar neisdziuvusia... issimozojom bededami :) daba visai nebekeicia... berods :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 04, 2015 6:30 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
romas rašė:
dejo dar neisdziuvusia... issimozojom bededami :) daba visai nebekeicia... berods :D


Tai jeigu dėjot neišdžiuvusia tai lygiai tas pats kas ir be to poliuretano važiavai.. :D nes kai išdžiūna būna kieta standi guma ir tikrai ilgai džiūsta ir priduoda tada jau tvirtumo normaliai..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 04, 2015 11:21 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Na reikejo vaziuot, nebuvo kada laukt.. :) Buvo ten dar i tas skyles ir varztu pridejes, bet tvirtumo ir tas nesuteike, po vieno kito etapo plyso :) Isvada buvo tokia, kad ner ko ten persistengt su tvirtumu, kad paskui rimtesniu detaliu netektu keisti... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Gru 05, 2015 2:02 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
romas rašė:
Na reikejo vaziuot, nebuvo kada laukt.. :) Buvo ten dar i tas skyles ir varztu pridejes, bet tvirtumo ir tas nesuteike, po vieno kito etapo plyso :) Isvada buvo tokia, kad ner ko ten persistengt su tvirtumu, kad paskui rimtesniu detaliu netektu keisti... :)


Nu tai realiai tas pats kas silikono būtum pripurškes ir dar varžtu i ji prismaigstes tai toks pat efektas :D nes aš antra diena su pirštais spaudinėjau tai dar viduj išvis minkšta buvo jau trečia va diena eina tai sukietėja truputi bet sakau kokia savaite džius minimum.. toks va gal ir minusas kad greit neišeina..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 26, 2016 5:21 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
UPDATE: Neišlaukes kada draugas gaus garažą nuvariau į Grifiną ir pakeitė tas pagalves..

Pliusai:
Nebešokinėja kaip apsėsta bėgių rankena o tik minimalus pašokinėjimas būna permėtus bėgį "tik tik"
Pajudant iš vietos nebebaisu užgesti, vibracija yra bet variklio judėjimas daug mažesnis,
Įsimeta lengviau bėgiai bet kokioj situacijoj,
Atleidus gaza mašina nebetrukčioja (nebesiūbuoja).
Daug smagiau draugauja su keliu ir bėgėjasi atrodo kad variklis stovi vietoj kaip ir turi būt..

Minusai: Stovint ant laisvo jaučiasi didesnė vibracija, merginoms tūrėtų patikt.. :)

Senosios buvo geros, bet nežinau arba dar galinė jau pavargus arba didelį judėjimą davė kad aftermarketinės ir be hidro skysčio..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 26, 2016 8:42 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
O amortizacijos nebuvimas neatsilieps visu kitu mazgu ilgaamziskumui, pradedant deze ir baigiant varikliu? Nes tai kainuotu daug daugiau nei rankena drebanti... :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Vas 27, 2016 1:53 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
romas rašė:
O amortizacijos nebuvimas neatsilieps visu kitu mazgu ilgaamziskumui, pradedant deze ir baigiant varikliu? Nes tai kainuotu daug daugiau nei rankena drebanti... :(


Amortizacija yra tiesiog ji sumažinta.. tai nežinau gal kaip tik geriau varikliui kad jis nebesipurto ant užgesimo ribos kai pradedi pajudėt iš vietos ir pan.. tiesiog aftermarketinės pagalvės yra per minkštos pažiūrėjus kaip turi originali pvz atrodyt su hidro skysčiu ir pilnu metalo žiedu...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007