Dabar yra Ket Bal 18, 2024 10:04 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Sek Gru 04, 2016 3:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Sveiki. Kiek pastebėjau Lietuvoje nepopuliaru o gal ir neaktualu dėti į saabus blokiruotes, bet va musu kaimynai iš Rusijos paleido galima sakyti masine gamybą :!: Jei kažkam įdomu tai va, jų skelbimai https://www.drive2.ru/o/4SAAB . Kaina 9-5 apie 500 euru. Šiaip net nenutuokiu kiek tokie dalykai kainuoja, bet gal kažkam įdomu. Manau pasistengus galima ir bendrus kontaktus atrasti :)
o gal kažkas ir LT tuo užsiima ir naudoja, būtų smagu ir atsiliepimus išgirsti :)

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Sek Gru 04, 2016 4:50 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Tik blokiruotę(LSD) įdėjus, tai visa kita transmisija bus žiauriai žudoma, ant Lietuvėlės nepamenu ar teko girdėt apie LSD saabe, vienas Anglijoj džiaugėsi įsidėjęs :) Aišku overpowered 1 ratu varomas automobilis tai tik padangų gadinimas, bet... Pastoviai keist pusašius, dėžes ar granatas taip pat menkas biznis :)
O sportui šiuolaikinis SAABas vienas iš mažiausiai tinkamų automobiliu... SAABs savo dvasia labiau užsmiesčio naikintuvas, negu slalomo ar ralio dalyvis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 7:52 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
LSD tai nėra blokiruotė. LSD tai pamažintas sukimosi greičių santykis varomiems ratams.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 9:47 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
aurissan rašė:
LSD tai nėra blokiruotė. LSD tai pamažintas sukimosi greičių santykis varomiems ratams.


Neteisingai, LSD ir yra blokiruote. ''A limited-slip differential is a type of automotive differential gear arrangement that allows for some difference in angular velocity of the output shafts, but imposes a mechanical limit on the disparity.''

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 10:11 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Kadangi yra ir "aklina blokiruotė" tai nepainiojant šių terminų reikia būtent tai ir paminėti. Nes kaip matot, protingesnius ir daugiau žinančius tai klaidina :) Ypač kai tai yra rusų darbas tai pirmiausiai ir veržiasi į mintis paprastesnis ir pigesnis produktas- visiškai užkertantis abu ratus :?
Tas anglas įsidėjęs LSD džiaugėsi minėdamas būten žiemos metu pagėrėjusį važiavimo komfortą.
Nuo aukštesnių už pirmą steidžų taikiausi į, nepamenu lyg, maptun ar nordic LSD, bet kaina ~1,5k€. Ir ten buvo aiškiai aprašytos charakteristikos.
Kitas niuansas: nusiperku tą LSD ir kas įdeda?
Myjami rašė:
Neteisingai, ...
Apibendrinančiai pakartosiu: kad kažkoks mechanikas kažkur aprašinėja terminus, tai nereiškia, kad jie suprantami ir atitinka produktą. Jei blokiruotė tai kokia?- va yra du variantai. Tu iš kažkur nukopinai sakinį, o aš- per pusė minutės pats sugalvojau, tokį kuris yra labiau suprantamas. Išsiaiškinom apie kokio tipo blokiruotę kalbam, todėl tolimesnės kalbos gali būti tik ginčai dėl apibrėžimų ir žodžių tvarkos. Bet dėl to vėl aš teisus, nes Myjami net neišvertė to sakinio į daug turtingesnę mūsų lietuvių kalbą, kur vienu žodžiu galima pakeisti tris angliškus.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 10:40 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Perskaičius Tavo teiginį
Cituoti:
LSD tai pamažintas sukimosi greičių santykis varomiems ratams
aš pagalvojau, kad kalbi apie pažemintą pavarą, kurios dažnai būna 4wd mašinose... tiesiog nesusikalbėjom :OK: :)

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 10:44 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Perdavimą bendrą irgi žmonės trumpina, slalomiukam visokiem, kur top speed nereikalingas didelis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2016 8:17 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: 9-3 2,2tid MY02
Miestas: Pakruojis
Užsiregistravo: Ant Vas 09, 2016 8:06 am
Pranešimai: 22
Rusas visko prigalvos, kad tik kelių nereikėtų remontuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 12, 2016 11:22 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vytautas
SAAB: Saab 9-3 2,0t MY99
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 8:45 pm
Pranešimai: 13
Aš tai galvoju, kodėl SAAB nemontavo blokiruočių į Aero modelius, ar tarkim Viggen.
Vien blokiruotės dėka valdomumas pagerėtų nesulyginamai.

500 eurų už blokiruotę yra labai nedaug, bet kiek mačiau toje nuorodoje, ten nėra tikra LSD.
tai Torsen tipo blokiruotė. https://www.youtube.com/watch?v=JEiSTzK-A2A
Ji dažniausiai būna silpnesnė ir pigesnė, bei veikia kitokiu principu.
Pagrindinis gedimas, kad dantračiai nusisuka, tai priklauso kaip laužysi mašiną :mrgreen: ,
bei nuo sukimo momento.

Sporte naudojamos kur fiziškai trinasi frikciniai diskai ir taip sukabina abu ratus (LSD),
bet leidžia kažkiek praslysti. Tai jos žymiai brangesnės, bei dylančios.
https://www.youtube.com/watch?v=WeLm7wHvdxQ

Blokiruotė yra blokirutė nesvarbu, kad ji blokuoja ratus tarkim 20 procentų jėga.
Nejau vadinsi riboto praslydimo diferencialas.

_________________
Saab 9-3 LPT turbo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Ant Gru 13, 2016 7:36 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Anglakalbiai vadina - mum nelygis? :)
LSD siaip dedavo is vis retas gamintojas, vienetai automobiliu su LSD... Valdomumo pagerejimas neatperka islaidu i patikimuma kitos tech dalies, t.y. isbrangs visa masina, kai nebegalesi pernaudoti daliu is standartiniu modeliu, o kas tada ja pirks... :)
Kolegos Astra GSI bande su idetu LSD, tai po vienos treniruotes jau pastebima zala buvo greiciu dezei, o kur dar pusasiai, granatos nusukinejami... ir cia pas salyginai lengva 2.0 atmosferika su max 100kw ir ne fantastiniais niutonmetrais :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Tre Gru 14, 2016 6:23 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vytautas
SAAB: Saab 9-3 2,0t MY99
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 8:45 pm
Pranešimai: 13
Na Honda montuodavo ir montuoja i typeR, laiko kuo puikiausiai, mazda mx5, bmw, mitsubishi, montuodavo seniau, dabar aisku viska keicia elektronika... aisku ji vairavimo malonumo nesuteikia, bet pravazuma ir sauguma pagerina.
Nlb suprantu kokia zala? Ar tu nori isnaudoti visa Nm potenciala ar pseudo potenciala, kur sukimo momentas zveriskas, bet nera kaip jo isnaudot? Kaip isjuoke opel OPC, nevaldomi modeliai.
O siaip labai butu idomu jei kas nusipirktu ir isbandytu,
Kaip ten yra is tikruju :)

_________________
Saab 9-3 LPT turbo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Ket Gru 15, 2016 8:19 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Jo, nusipirkti ir išbandyti tai čia niekis. Ypač produktą su "LADA" ženkliuku :D
Paveikslėlis
Na jei ir tą quaif nusipirkus už 1,5k€ tai yra išeitis ir transmisijos kankinimo mažinimui- kita greičių dėžė. Ir po viso to su SAAB'u vis dar būtų galima važinėti po miestą :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Ket Gru 15, 2016 8:33 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Kad yra montuojančių - ne naujiena, esmė - ne visi ir ne į visus modelius, o ypač dabar, kai vietoj LSD kasdienai užtenka įdėti stabdžiais prilaikomą vieną ratą, kad neužsikastų,- modeliai su LSD dar labiau retesni.
Žala visai transmisijai nuo galios išnaudojimo prie mažų greičių, kai bėgiai žemi ir didelės perkrovos viską veikia. Overpowered automobilių labai daug, gan daug ir tokių kur ir su LSD abiem ratais prasukinės sėkmingai... Dėl pseudo ne pseudo potencialo, tai ne OPC savininkam reik pasakot, o AMG (Black) ir pan. automobilių, kur ir 4 5 bėgiais tiesiai važiuojant TCS dar šviečia kaip kalėdinė eglutė :)
Pavyzdžių iš esmės pilna, net ir nebūtina imti konkretaus modelio, užtenka bet kurį automobilį paimti kuris gamykliškai turėjo LSD, paimt jo brolį kuris neturėjo - ir matysis skirtumai. Dėl valdymo/sukibimo posukiuose, ne vieno rato "nusukimo",- vienprasmiški pliusai. Didžiausi minusai - piktnaudžiaujant labai daug investicijų pareikalauja arba transmisijos stiprinimas arba nesbaigiantys remontai :) Tie minusai turbūt ir gamintojus atbaido nuo dėjimo tokių dalykų į labiau kasdieninius auto :)
Apie projektinius SAABus tai turbūt labiau reiktų užsienio forumuose/puslapiuose dairytis, kur pragyvenimo lygis kitas ir investicijos į tokius tobulinimus ne tokios skaudžios kaip pas mus :) Mūsuose tai paprasčiau kompą paburt, slėgį sukelt, dar keletą detalių pakeisti ir užkalt variklį iki pribręstant LSD dėjimo poreikiui, kur be 1k eur nelabai ką "doro" įdėsi.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Blokiruotės
StandartinėParašytas: Pir Gru 19, 2016 10:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vytautas
SAAB: Saab 9-3 2,0t MY99
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 8:45 pm
Pranešimai: 13
http://www.ebay.com/itm/OBX-Helical-LSD ... 4Q&vxp=mtr
:mrgreen: OBX . Ar tik nebus ten tie LADA užsiklijavo savo logotipą ant tų OBX.

_________________
Saab 9-3 LPT turbo


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007