Dabar yra Pen Bal 19, 2024 12:52 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 11, 2018 7:00 pm 
Atsijungęs

Vardas: Domas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Šeš Rgp 11, 2018 6:56 pm
Pranešimai: 2
Sveiki,

taigi situacija tokia: man labai patinka Saab 9-3, visomis savo išorinėmis charakeristikomis man tai atrodo tobulas automobilis.
Tačiau pažįstamas, neblogai išmanantis automobilius ir turintis savo autoservisą, sako, jog šis auto tik tiems, kas gali patys jį remontuoti, nes važinėti po servisus teks dažnai ir kitu atveju tai kainuos brangiai. Kitaip tariant, automobilis dažnai gendantis ir nepatikimas.

Mano klausimas jums: ar tai tiesa? Ar dažnai susiduriate su problemomis eksploatuodami šį automobilį? Jei ne arba ne visai, kurį iš Saab 9-3 rekomenduotumete? (dyzelis/benzinas, kilovatai ir t.t.)
Ačiū


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgp 12, 2018 10:57 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Sveiki Domai,

Nelabai noriu sutikti su to pažįstamo išsakyta nuomone. Faktas, jei automobilis (ir tai nebūtinai bus SAAB'as, bet galioja kone visoms markėms) buvo ankstesnį gyvenimą neprižiūrėtas, meilės gavo nedaug, o buvo tik transporto priemonė, tokiu atveju gali tekti nemažai varstyti servisų duris . Bet jei automobilis nuperkamas tvarkingas, plius minus žinoma istorija, ar bent jau išoriškai neatrodo, buvęs pas kreivarankius, su juo važiuosi ilgai ir laimingai. Niekur nedingsi nuo einamo remonto, nuo kokios durnos smulkmenos. Ir grįžtant link 9-3 , pati automobilio platforma - GM Epsilon. ta pati platforma ir opel vectra C (tai šitoje vietoje gali paklausti pažįstamo ar jis rekomenduoja opelį? ir viskas tuo pasimatys, ar turi tik baubą Grifino logotipui ar labiau linkęs taisyti passatus ir bnv);
2008m modeliams yra padaryti pakeitimai, priešingai nuo pre-facelift modelio (pagrindinis pliusas - vėl paprasta audio sistema, kas buvo senesiuose galvos skausmas su paskendusiais audio stiprintuvais);

Pats link kokios kuro rūšies labiau linksti? Dyzeliniai 1,9 litro varikliai suprojektuoti italų (fiat) tie patys naudojami SAAB;uose, Opeliuose, Fiat, Alfa. Betkuriuo atveju, niekur nepabėgsi nuo Common-rail varikliams būdingų problemų: kolektoriaus sklendės (110 ir 132kw) ; kuro purkštukai, barškantis smagratis. Sąlyginai pats papraščiausias variklis yra 88kw, bet trauka neįpatinga, kuro sąnaudos nekažką daug skiriasi nuo galingesnių versijų. 110kw gan populiarus variantas. 132kw su dviem turbinomis.

Benzininių variklių gama platesnė, nuo 1,8 opelinio be turbo iki 2,8turbo xwd ; tik čia jau pasirinkimas ant mūsų žemės labai kuklus. dviejų litrų turbiniai varikliai būna 3 galingumų: 110kw, 129kw ir 154kw. Benzininiai varikliai puikiai važiuoja su dujom, su sąlyga jei dujotekis įdėtas teisingomis rankomis. Priešingu atveju gali būti daug galvos skausmo ir pakeistų nereikalingų detalių.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgp 12, 2018 3:52 pm 
Atsijungęs

Vardas: Domas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Šeš Rgp 11, 2018 6:56 pm
Pranešimai: 2
Raimax, ačiū:

Atsakant į jūsų klausimą, žinoma, turint omenyje visus skandalus ir draudimus Europoje labiau norėčiau benzino, tačiau realiai skelbimuose yra vos keli jų variantai ir tie 50-70% brangesni už dyzelius. be to, važinėsiu pagrinde mieste, todėl dyzelis nelabai logišką, turint omeny žymiai sudėtingesnę priežiūrą.
Dėl remontų: žinau, kad visi automobiliai reikalauja einamojo remonto. Tačiau mano klausimas labiau susijęs su rimtais gedimais/rimtomis ligomis, kurių taisymus reikia išleisti >200 EUR (turbinos, smagračiai, varikliai, purkštukai ir t.t.). Kaip supratau iš jūsų pasisakymo, renkantis dyzelinį variantą, tokių problemų išvengti nepavyks. Ar "chroniškų ligų" turi ir benzininiai SAAB? Jei, ne kokius benzininius variklius rekomenduotumėte?

Ačiū


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Rgp 12, 2018 4:19 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
gal kas iš turinčių ir eksploatuojančių tokį modelį pasisakys plačiau apie chroniškas ligas. Pats gali paskaityti kitus forumo skyrelius, ieškodamas informacijos. Yra buvę jog pasitaiko bėdos su CIM.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgp 13, 2018 7:31 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Didžiausia rekomendacija, jau dalinai minėta, būtų pirkti prižiūrėtą/mylėta automobilį, toks net ir su labiausiai ligotais agregatais važiuos ilgiau-pigiau negu nujotas su patikimiausiais agregatais :) Genda visi, arba negenda tik kaimyno, automobiliai, o ligų brangumas priklauso nuo savalaikio jų šalinimo neleidžiant smulkesnėms problemėlėms pridaryt didesnių ir brangesnių :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Lap 23, 2018 8:46 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Edvinas
SAAB: Saab 9-3 1.9 TID
Užsiregistravo: Sek Lap 18, 2018 9:46 pm
Pranešimai: 33
Turėjau 2005 1.9 tid 110kw mechaninį saab'ą. Reikėjo keist smagraktį, brangokas malonumas. 250~ eur pats smagraktis kainavo ir dar keitimas 100+ eur. Teko išprogramuot dpf egr dar 200 eurų. Bet po visų tų dalykų, mašiniuką buvo vairuoti vienas malonumas. Negana to, maniau tikrai smagiai vairuojasi su 110kw dyzeliuku, bet po egr dpf išprogramavimo atsirado dar daugiau traukos. Tai buvo neapsakomas jausmas :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 30, 2019 4:56 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Arunas
SAAB: 9-3
Užsiregistravo: Pen Rgs 21, 2018 6:20 pm
Pranešimai: 8
Nusipirkau tvarkingą 2008 1.9 110kw 9-3. Pasidariau pilną aptarnavimą - diržai, filtrai, tepalai (~200 eur) + naujas akumuliatorius (69) ir pakaitinimo žvakės (4x15 +50). EGR jau buvo išoperuotas, o DPF dar veikia kaip reikalas. Neplanavau pirkti dyzelinio variklio, bet benzinai labai užvaikyti buvo. Ir priedo, kai suzinojau kiek šitų SAAB varikliai ir variklio dalys kainuoja, tai baimė išgaravo. Šiai dienai turbūt pats geriausias kainos/kokybės santykis rinkoje. Analogiški tos pačios klasės ir metų kitų auto gamintojų automobiliai su tokia pat komplektacija kainuos x1.5 - x2. Ir šiaip turiu pripažinti, kad lengva mylėti šitą auto. Maloniai vairuojasi, gerai traukia, nėra godus kuro atžvilgiu ir gana malonus akiai.

Turbūt geriausia metrika prieš perkant auto yra - susirasti to auto forumą ir pažiūrėti kiek ir kokių problemų turi jo savininkai. Čia naujų temų praktiškai nekuria. Panašu, kad nieks per daug problemų su jais neturi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 01, 2019 10:51 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Edvinas
SAAB: Saab 9-3 1.9 TID
Užsiregistravo: Sek Lap 18, 2018 9:46 pm
Pranešimai: 33
Doser rašė:
Nusipirkau tvarkingą 2008 1.9 110kw 9-3. Pasidariau pilną aptarnavimą - diržai, filtrai, tepalai (~200 eur) + naujas akumuliatorius (69) ir pakaitinimo žvakės (4x15 +50). EGR jau buvo išoperuotas, o DPF dar veikia kaip reikalas. Neplanavau pirkti dyzelinio variklio, bet benzinai labai užvaikyti buvo. Ir priedo, kai suzinojau kiek šitų SAAB varikliai ir variklio dalys kainuoja, tai baimė išgaravo. Šiai dienai turbūt pats geriausias kainos/kokybės santykis rinkoje. Analogiški tos pačios klasės ir metų kitų auto gamintojų automobiliai su tokia pat komplektacija kainuos x1.5 - x2. Ir šiaip turiu pripažinti, kad lengva mylėti šitą auto. Maloniai vairuojasi, gerai traukia, nėra godus kuro atžvilgiu ir gana malonus akiai.

Turbūt geriausia metrika prieš perkant auto yra - susirasti to auto forumą ir pažiūrėti kiek ir kokių problemų turi jo savininkai. Čia naujų temų praktiškai nekuria. Panašu, kad nieks per daug problemų su jais neturi.

Tai gal ta nupirkai juoda uz 4200 pradine kaina is Vilniaus su 350k~ ridos?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007