Dabar yra Pen Kov 29, 2024 3:33 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Sau 08, 2016 8:26 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
sveiki,
jau esu rašęs kelias žinutes šiame forume ,tačiau nusprendžiau sukelti viską į vieną temą.
Bandysiu "davesti" automobilį iki proto kaip sako..

Apie savo automobilį pirktą prieš kalėdas: SAAB 9-5 2.3T AERO sedanas/automatas 2000m.
(( pirmosios žinutės kopija rašyta gruodžio 29):
Pirkau daug neapžiūrinėdamas ir nekuisdamas su padidinimo stiklu visko.Per 25 min. Kėbulas geras, automatas veikia lyg normaliai ( pirma automatinė mašina gyvenime) , traukia neblogai, dinamiška mašina. Iš pirmo žvilgsnio. Žmogelis sakė - ne mano mašina , mamos:) nežinau , lyg viskas gerai ir turėtum džiaugtis, pakaba tvarkyk daugiau lyg nieko nepastebejau.. Nagi ok perku.
Tai ką, pradžiai pakeičiau visą pakabą , kažką duslerkės skyriuj , smirdėjo salone dūmais tai ir salono filtrą, tepalus, kažkokia vakumo šlangą pataisė (kažkaip kiek vis atvarau į saabo servisus tai iskart čiumpa jie tą vakumo šlangą ir visada džiaugsmingai praneša - štai pataisėm tau vakumą! Valio galvoju kaskart. gal ir nereikėjo nes nei kas buvo nei ką rodos:)).Alkūninio riebokšlį, varvesį tepalo ant kolektoriaus.. Žodžiu daug geležų, tepalų ir smulkmės už 750eur. Kažkaip nusiteikiau tą mašiną prikelt, kai supratau ką nusipirkau, ta prasme sportinį sedaną nors medžiojau šiaip- kito SAAB. Taigi apsidžiaugęs remontu riedu po gatves, traukia gerai palyginus su praeita auto, remontas jaučiasi visur. Kažkaip tik salone kvapas visgi atsiranda kai pagauna dūmus iš mašinos priešais, nepatinka nes manau neturėtu taip stipriai traukt iš lauko jei keistas filtras..
Dar įdėtos dujos nepaminėjau, BRC, varo ant dujų gerai kiek važiavau. Bet važiuoju benzu 98 , kol labai džiaugiuosi pirkiniu ir kiek nesunervins piniginės .Nors visai neblogai jei tikėt kompu, ramiai į uteną nuvažiavau ir rodė 8.7l/100km, gi mieste pritraukia iki 16.9. Vistiek nieko baisaus atrodo, tikėjausi didesnių skaičių.
Ir esminė naujiena nutiko po kelių dienų pavažinėjus. Pradėjo tankiai mirksėti tepalo lemputė. Kai mažai apsukų sustojus - mirksi, imu važiuot - nustoja. Na va galvoju, tepalo koks sirblys gal ar kažkas..Nuvarau į servisą , sako neee vyruti, tai bus greičiausiai indėklai prasukti! Nuliūdau aišku, pirkau mašiną, suremontavau neskūpiai ir papuoliau vistiek. Aišku filosofiškai "dašilo" kas gi parduos tvarkingą ir išvis , kas normaliai prižiūrės tokį veržlų automobilį.. Mašiniuko istoriją daugmaž įsivaizdavau iki momento kol kažkoks balvonas ėmė ir pravažiavo be tepalooo. Tada jau mano reikalais viskas tapo. Pakeitė tuos indėklus , dar trys šimt eu. Važiuooos - šyptelėjęs pasakė servisistas kuriuo norėčiau tikėt.
Ir kolkas važiuoja ,dar tik 600km nuo indėklų keitimo, ramiai( nedraskant, ant benzo. Atrodo viskas ok. Dūmų biški yra bet ne užsklanda, kompresija atrodo nebloga kiek suprantu. Sergu už tą savo naują varguolį Aero Saabą ir meginsiu dar kantriai gydyt jei nepaaiškės jog yra beviltiškas ligonis.
Nesu "drageris" tai nedraskau automobilių iš tikrųjų, tiesiog mėgstu turėt galios kai reikia protingai. Ir AERO atradau kaip puikų automobilį su grožio, galios ir komforto užtaisu.)

Taigi , praėjo visai nedaug laiko kada turiu ši automobilį. Kainavo mažai - 1500eur.

Pataisyta visa pakaba ir dalinis išmetimo sistemos paremontavimas. - pirmas džiaugsmas po pirkimo. 700eur.
Pakeisti indėklai. - pirmas siurprizas po pirkimo. 300eur.
Pataisytas termostatas. - tikėtinas siurprizas atėjus šalčiams 50 eur.

ir džiaugsmai vėl tesiasi pravažiavus 1200km.
nagi baisingas dūmų debesis ištiko ryte , užvedus po nakties mašina lyg nieko su dūmais, ilgai nešildžiau, apie 4 min, o pradėjus važiuoti prasidėjo dūmų užsklanda net pėstieji barėsi kol sankryžoj stovėjau:). Pavažiaus ir sušilus varikliui iki normos , dūmų kiekis žymiai sumažėjo ir net be baimės ir nerimo įvažiavau į pc europos sovėjimo aikštelės rūsį. Patikrinau atsukęs tepalo kamštį - dūmų nėr. Kyštelėjau pirštą į duslerką - šlapias tepaluotai riebus ir suodinas. darau išvadą - Turbo gedimas. tad vėl i servisą kelias tiesus..Šiaip nežinau ,iki šiol važiavau benzu o štai dujas įjungiau varydamas i druskininkus ir atgal vakar, o šiandien jau dūmai..
Manau restauruoti turbiną jei joje bėda. arba teks atidaryti variklį ir žiūrėti žiedus ar pramuštą tarpinę gal.
Atkakliai taisysiu viską kas sugenda ir galvosiu ,kad kadanors viskas ir bus pataisyta :roll: Tikrai nekeikiu gamintojo - nuostabi mašina, keikiu jos ex naudotojus - tai mano problemos.
bus tesinys...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Sau 10, 2016 6:38 am 
Atsijungęs

Vardas: Marius
SAAB: 9-5 Aero
Užsiregistravo: Tre Lap 18, 2015 1:25 am
Pranešimai: 7
Sveikas, turiu tokį patį modelį. Paskaičius kas daryta mašinai, norėtusi pasveikinti, kad vis dėlto investicijos į remontą nėra didelės. Man gyvenant Vokietijoj, tiek reikėtų tik už darbą sumokėti. Be to jei teisingai supratau, kad nupirkai už 1500, tai kaip ir normaliai. Aš bėdų (apart kelių smulkmenų) neturėjau. Bet net ir po daugybės remontų tavo auto bus pigesnis. Mačiau kelis tokius gero stovio už 3000-3500 neseniai. Bet aišku tai nereiškia, kad tokį nusipirkus nereikės remontuoti. Beje dėl vakuumo šlangos, tai tiesa. Dėl sulūžusios plastmasinės raudonos detalės, man išsikraudavo akumuliatorius, nes stabdžių stiprintuvas veikdavo pastoviai dėl nesandarios sistemos. Teko gerokai pasukti galvą kur tas elektros nuotėkis ir pabaigoje nusipirkti tą sušiktą raudoną plastmasiuką už 20 Eurų. O dėl variklio problemų: šitas modelis (problema išspręsta vėlesnių metų, lyg 2004+ modeliuose) turi problemų su tepalų sistema, dėl susidėvėjusių šlangų, dėl pavėluotų tepalų keitimų ir t.t. Jeigu įdomu, gali internete pasiskaityti, ieškodamas: SAAB 9-5 oil sludge, oil sump removal.

http://saabworld.net/showthread.php?t=7

Aš nepasakosiu, nes nuorodoj viskas labai aiškiai matosi, net jei ir angliškai nesupranti. Savo SAAB pirkau su perrinktu varikliu, nes būtent dėl tos bėdos, pradėjo smarkiai dūminti. Keisti stūmokliai ir t.t. Beje jeigu įdomu, tepalą pilu patį pigiausią 10w-40. Taip man pasakė žmogus, kuris turi virš 200 SAAB bei buvo Hirsch darbdavys, meistras kai jis darė pas jį praktiką. Beje už savaitės, dviejų važiuosiu į autoservisą, kad nuimtų karterį, įdomu ar ko tai neprisikaupė ten.

P.S. Deja kiek teko internete skaityti dėl tepalų sutirštėjimo yra kalti SAAB. Dėl tepalų keitimo intervalo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Sau 12, 2016 3:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
Taigi, nuvariau į servisą dėl turbo ir dūmų kamuolio paklaust tai išvarė lauk, pagrasino alsuoklio atsikosėjimu ir liepė važinėt toliau. Turbo kai sugenda tai sugenda iškart ir dūmyt nenustoja tik tada tiesiai į servisą.. o vožtuvų riebokšliai irgi nėr pramušti lygtais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Sau 12, 2016 5:04 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
O bent pakele kapota ekstrasensai pasake, kad voztuvu gumos tvarkoj?

Pradekim nuo to koks tas "dumu debesis" buvo? Melynas, juodas, baltas/bespalvis? Smirdejo, kvepejo, neutralus?

Jei jau dumina tepalais, taip kad jie dasigauna iki duslintuvo galo (nors stipriai tuo abejoju, turbut suodzius paragavai su kondensatu ir tiek), tai dumint nenustotu, nebent tepalai baigsis, ir duminimas nenustotu o greiciausiai stipretu masinai kaistant (turbinai ir duslintuvui ikaitus daugiau juos degint pradetu).
O jei jau tikrai tepala ismetimo vamzdyje radai, tai ziurek kad nebutu https://www.youtube.com/watch?v=8xACWrORvOI

Siaip sitie varikliai ypatingai megsta duminti ryte, baisoka buna po -20 uzvedus. Bet dumas viso labo "kondensatinis", nei smarves, nei spalvos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 13, 2016 7:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
bruzai , nepakėlė jie kapoto nieko išvis. Dūmų buvo tiek , kiek pūstų dūmų mašina iš klubo įdėta į dūslę:) tirštas baltas srautas ir negaliu pasakyt kad mėlynas matomai , vos vos melsva dėl tirštumo dūmų galbūt.. kvapas padegusios padangos + įprastų dūmų automobilinių. klipuke tavo tai tepalas normaliai varva :)) nieko panašaus pas mane.
Dabar viskas normoj, debesis nepasikartoja, tepalo neryja. tai gal tikrai tas alsuoklis kosėjo kaip sakė?
Idomu kaip veikia turbo rodyklė? jei streikuoja turbina tai rodyklė irgi trūkčiotų? Numirus turbai rodykle irgi miršta?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 13, 2016 7:57 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Kazin. Ta rodykle nerodo tiesiogiai slegio kolektoriuje. Ji apytiksliai tai daro naudodama oro srauto matuokles duomenis - paimamo oro kieki. Ir ji nera labai tikslus instrumentas, nereaguoja super momentiskai, nes nera mechanine ir nematuoja reiksmiu po 1000 kartu per sekunde.

Video tai cia siaip, juokais, bet kai jau duslintuvo gale tepalas gyvena, gali neuzilgo ir taip atsitikt. Turek omenyje, kad jei pas tave gamykline ismetimo sistema, tai yra katalizatorius arba net du, vidurinis bakelis ir galinis bakelis. Tepalui per visa tai praeit - daug darbo, daug karstu daliu ant kuriu jis gali isgaruot. (klipe tai visiskai tiesioginis vamzdis isvestas nuo turbinos, ten "truputi" kitoks gyvenimas tepalui ir turbos dalims).

Stebek tepalo ir ausinimo skyscio lygius pastoviai. Gali but tik kondensatas. Arba alsuoklis, tu ne pirmas su tokia beda butum sia ziema. Geriausiu atveju ka galeciau pasiulyt - paziuret ar atnaujinta alsuoklio sistema (https://www.youtube.com/watch?v=XFdwnTIWDGU), atnaujinti ja, jei sena, ir isvalyti ja.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Sau 13, 2016 11:23 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Šiaip aušinimo skysčio net nedidelis kiekis patekęs į duslintuvą padaro labai gerą dūmų "mašiną"... Maniškio, ex, nusprogo turba, bet leido tik antifrizą į duslintuvą, pagrinde viskas vyko šaltam varikliui, iš duslintuvo srautas kokius 7-10m super gausus eidavo, vos pašilus duslintuvui, kol neišgarindavo to ką tik užvestam varikliui prisysiodavo turbina,- po to aprimsta ir tik vos gausesnis garas eidavo nei "įprastai", bet ir kvapas antifryzo buvo. Jeigu kiekiais, tai nuo užvedimo su kelione per pusiau kamščius, kokius ~7km Vilnium, nugarino ~0,5-1l antifryzo, po to iš kart buvo keičiama turba. Nuėmus išmetimą nuo turbos - matės kaip spjaudos antifrizu užvedus varikli, bet klibėjimą, kolega Haro, pavadino "sveikos" turbinos. T.y. jokio didelio judejimo nebuvo jokiom kryptim :) Pakeliui pas Haro mintyse jau ir mašiną, ir variklį, buvau pakeitęs, o gavosi tik perėjimas nuo gareto prie mitsu :)

P.S. "vaikymas" bebandant nepadidino garų kiekio... kažkoks mistiškai unikalus turbinos gedimas papuolė


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2016 10:10 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
Velnias, šian Park Assist Failure nutiko kai šaltis atleido. O taip pripratau ir koks geras dalykas iš tikrųjų..tik būna reikia nuvalyti purvus nuo sensorių bampery nes imdavo assistint perdaug:)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Sau 25, 2016 10:56 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
cia per salcius ir po ju daug kam bludina.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Kov 23, 2016 10:26 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
chebra, padėkit nustatyt
reikia keisti stabdžių diskus priekio ir galo, kaladėles taip pat.
skambinau dėl diskų paklaust i volvo/saab dalių e parduotuvę, tai klausia manes koks skersmuo diskų? 300 ar 302mm atrodo
nerandu kažkur tema kurioj apie tą skersmenį kažkas diskutavo..apie zimmerman diskus ir ferodo kalades?:)
kad nereiktų rato nuiminėt ir matuot centimetru kažkaip..
95AERO 2000my sedanas .


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Kov 23, 2016 10:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
paskutinė tema kurioj apie stabdžius blevyzgavota : viewtopic.php?f=21&t=394 :)

beje, jei tiksliai nežinai, pamatavimas nieko blogo neduos. o galimai apsaugos nuo neteisingų detalių prisipirkimo/gražinimų

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Kov 23, 2016 11:03 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
raimax dėkui
kaip suprantu candyboy turi 93 ss ir jo skersmuo 302
taviškis 93 su 308mm? tie raižyti geruliai:)
pamatuot visgi sugalvosiu prieš pirkdamas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Kov 23, 2016 11:29 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
nereikia lyginti SS'o su 9-5 , tai du skirtingi modeliai skirtingom platformom ;)

šitie 'geruliai' pas Makmak'ą ant aero nugulo :)

pas mane ne - standartas 288 ir 286;

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Kov 24, 2016 11:36 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Gediminas
SAAB: 9-5 2.3T MY05
Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2015 10:59 pm
Pranešimai: 130
rentgenas rašė:
raimax dėkui
kaip suprantu candyboy turi 93 ss ir jo skersmuo 302
taviškis 93 su 308mm? tie raižyti geruliai:)
pamatuot visgi sugalvosiu prieš pirkdamas.


ant Aero MY05 priekyje: 308, gale 300. Nežinau kaip ant taviškio, ar keitėsi stabdžių diskų skersmuo kartu su variklio galios prieaugiu..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Kov 24, 2016 7:24 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
tikėtina kad keitėsi
dar nepriėjau , bet duosiu žinot kaip ten gavosi kai pasikeisu..


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007