Dabar yra Šeš Bal 27, 2024 4:14 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Bal 03, 2017 3:42 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Kadangi mano megstamo modelio visi Mercedesai jau supuvo, tame tarpe ir manasis, galvoju išpildyti seną savo norą ir patureti Saab 9-5 Aero, kol ir tie visai nesutreso.
Gal kas gyvai matet sita
Kol nebuvau pabandes 320 cdi automato, maniau kad bent iki pensijos tai automato nevairuosiu, bet jau trecia toky mersa vairuoju. Tarp šitų mersu buvau padares eiline savo auto gyvenimo klaida ir paturejau volvo V70 2.4T automata su oficialiais 200 ag, kuriu puse matyt svedai susapnavo o likusius uzmuse nevykusi pavaru deze. Ar saab automatai irgi labiau burzgia nei vaziuoja?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Pir Bal 03, 2017 5:36 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Oficialiais duomeninimis apie 1.5 sekundės automatas lėtesnis už manualą.. Bet dar priklauso nuo mašinos gyvumo, aš su savo pravežiau viena žmogų kuris manualą vairuoja tai jam pasirodė kad taip pat ar net geriau traukia.. Tai galbūt kad keleivio vietoj važiavo arba nujotas jo manualas buvo, tiesa dar pas mane yra ir manual mode pačiam mėtyt bet nežinau su juo irgi man vėluoja..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Pir Bal 03, 2017 6:19 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
V70II ir 9-5 nuo MY02 is esmes ta pacia Aisino deze turejo.
Senojo 9-5 deze is vis akmens amziaus, pavatu perjungimai ten smelio laikrodziais vyksta turbut.
Keista butu tiketis DSG dezes is 20m senumo automobilio :)

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Ant Bal 04, 2017 8:51 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Kad Aero MT per 6,9s, o AT per 8,2s iki 100km/h.
Nevykę tie automatai, kažkur stipriai sufeilino. Net 5 pavarų nekaži kuo geresnė už 4. Nei galią laiko, nei bėgėjasi greit.
Daivanas rašė:
...pas mane yra ir manual mode pačiam mėtyt bet nežinau su juo irgi man vėluoja..
Junginėjimas tas pats ar pati jungiasi ar ranka junginėji (nežinau tokio auto, kad ranka jungiant greičiau jungtųsi nei ant auto). O čia ir "sport" režimas nelabai ką duoda turbūt.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Ant Bal 04, 2017 8:43 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
na tiek kad galima bėgius užlaikyt kiek nori kad ir iki ribotuvo o automatas nepastebėjau kada perjungia kai numyni iki dugno... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 11:31 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
V70 automatas labiausiai erzino, kad vaziuojant ir staigiau paspaudus gaza budavo netrumpa pauze per kuria automobilis net suletedavo, o kai jau pazemindavo septyniolika pavaru žemyn, tada budavo dar viena pauze kol uzsipusdavo turbina. Turedavai keliom sekundėm anksciau paspausti gaza, kad kai reikes traukos jau būtų įvykę visi anksciau išvardinti procesai :)
Žodžiu MB jau kabo autopliuse, o pagal kriterijus tinkamu 9-5 dar labiau sumažėja, ir gausis taip kad teks pirkti ketvirta toki pati MB :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 11:49 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Na jei jau netiketai - tai turbut vienetai deziu sugeba greit suprast ko tu nori ir padaryti tai, asmeniskai - neteko tokioj masinoj sedet, kuri ten momentaliai "nusikickdownintu" :) Net ir DSG dezes kvailai elgiasi kai tavo veiksmai neatitinka jos lukesciu... :) O dar jei kokia CVT paimti... turbut atleistum sitom paprastom :D
Arba visad vazinetis SPORT rezimu, arba jungtis i "manual" ir pasiruosti spaudimui is anksto arba pirkti Tesla P100 - ten tikrai dezes mastymas nesukels problemu :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 12:01 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Jo, su DSG vakar pravaziavau - nesupratau kas ten stebuklingo turetu but.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 12:14 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Arba variklis turi turėti​ daug Nm prie žemų sūkių ir dėžei net nereikia žeminti​ begio, del to 320 cdi su 470 Nm nuo 1800 rpm ir pakeitė mano nuomone apie automatus.
Teko ir VW su DSG dėže pavairuoti, nu greitai jis tas pavaras perjungia, tik kad konkretaus modelio max torque sūkių diapazonas labai siauras ir labai dažnai tas pavaras tenka junginėti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 1:23 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Nesvarbu kiek variklis Nm turi, paspausk tu su juo dugnais, o ne lengvai, kad jis nesugalvotu kickdownint,- rezultatas bus tas pats :)
O DSG greitai tai tik i ten kur "pasiruosia" jungia begius :) Jeigu prireikia ne ten kur jis tikisi jungt, t.y. tas begis "neparuostas" ir reikia "ruosti" kita - baigias visi greiciai :)

P.S. jei kalbant apie dyzeli automata, tai as daznai jungiu manual rezima pas traktoriu, tik del to kad nenusizemintu iki redlaino, kai ner naudos o tik triuksmas pagrinde :) Gaunas kad negali daugiau gazo mynti, nes padarys nesamone, arba jungi manual ir tada spaudi kaip nori :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Tre Bal 05, 2017 6:51 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Tesiant offtopic kai naujesniuose 9-5 panaikino sport mode berods nuo 2006 metų, tai kažin kokius dėžės nustatymus paliko ir pedalo jautrumą gal kas žino? Ar vos paspaudi ir spaudžia kaip ant sport ar reikia gerai įminti kad bėgėtųsi rimčiau?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: AT
StandartinėParašytas: Ket Bal 06, 2017 7:43 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Maniske sport neturi, bet is elgesio matosi kad kai pasmaugi siektiek - pradeda apsukas aukstas laikyt ir begius zemesnius, turbut bando nusiteikt sportiskam vaziavimui :) Toks pat principas ir kituose automatuose turetu but.. T.y. ziuri kaip tu elgiesi ir bando prisitaikyti.
Vienintele masina kur kiek idomiau elgesi, kurioje teko sedeti, tai Fiat Stilo Abarth ~2004m, ji turejo ne "Sport" rezima, o "City", kuris default'u budavo isjungtas, ir deze kaip tada pasakojo buvo kazkokia ne eiline, o mandresne, ir elgesi visai kitaip nei "iprasti" automatai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Bal 06, 2017 4:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
bent ant įprastų (ne Abarth) fiatų , "City" mygtukas atsakingas už vairo stiprintuvo darbą.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Bal 06, 2017 7:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Mano minimame jis buvo prie begiu rankenos, o ka itakojo - nelabai ir zinau, labai jau senai viskas vyko :) O deze ten kaip pusiau automatine elgesi ir labiau link sport rezimo pastoviai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007