Dabar yra Pen Kov 29, 2024 4:34 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Vas 28, 2017 9:46 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Tikslas: apžiūrėti karterio bei alkūninio veleno būklę, užkirsti kelią variklio dilimui/gedimui.
Kaip jau daug kas pastebėjęs kitų bėdas, kad variklis pradeda skleisti pašalinius garsus, deginti alyvą, mažėja kompresija, dūmina ir galiausiai lėktuvas "parduodamas su variklio defektu". Tai SAAB variklių silpnoji vieta. Pagrindinė įtaka yra alyvos keitimo terminas ir jos trūkumas variklyje.
Dėl dažnesnio keitimo- alyva variklyje būna švaresnė, neapauga tepimo kanalai, nemažėja slėgis tepimo sistemoje, ilgėja turbinos tarnavimo laikas.
Alyvos trūkumas variklyje iššaukiamas dėl nesandarumo paėmimo trakte iki siurblio- alyvos ėmiklis. Visiškai nesvarbu jei alyvos lygis karteryje yra maksimalus. Ėmiklis susideda iš trijų dalių, kurios tarpusavio sudūrimo vietose yra sandarinamos gumytėmis. Užkertant kelią variklio dėvėjimuisi ir gedimams, atliktas priežiūros remontas:
Prikabintas failas:
1.JPG/><br />
			<span class=1.JPG [ 150.64 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Žiūrim ar karterio dugninė nepriaugus apnašomis ir labai svarbu- ar nėra metalo drožlių:
Prikabintas failas:
2.jpg/><br />
			<span class=2.jpg [ 324.25 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
3.jpg/><br />
			<span class=3.jpg [ 350.83 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
4.jpg/><br />
			<span class=4.jpg [ 240.01 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Labai svarbu pažiūrėti ar ėmiklio sietelis neužsikišęs:
Prikabintas failas:
5.jpg/><br />
			<span class=5.jpg [ 481.48 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Prieinam prie variklio apačios ir visom kryptim paklibinam švaistiklius. Įgudus mechaniko ausis veikiant varikliui girdėtų tuos pašalinius garsus, bet kai variklis šiltas jie gali apmažėti. Tad atšalus varikliui reikia laisvumą vistiek patikrinti spec įrankiu. Nes jei ranka jaustųsi klibėjimas tai jau variklis artėja prie nusibaigimo ribos.
Prikabintas failas:
6.JPG/><br />
			<span class=6.JPG [ 222.96 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
7.JPG/><br />
			<span class=7.JPG [ 253.78 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Viskas iščiustinama ir surenkama:

Prikabintas failas:
8.JPG/><br />
			<span class=8.JPG [ 336.15 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
9.JPG/><br />
			<span class=9.JPG [ 295.84 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]



Visais atvejais iš kurios pusės bebūtų priėjimas nepamirštam paklibinti turbinos sparnuočių ir apžiūrėti ar nėra trūkimų būklės vertinimui:

Prikabintas failas:
10.JPG/><br />
			<span class=10.JPG [ 208.32 KiB | Peržiūrėta 28572 kartus(ų) ]


Išvada: Mano atveju variklio vidus tvarkingas ir nepriaugęs apnašomis, ėmiklio sietelis neužsikišęs. Ėmiklio kanalų sudūrimų gumytės netrupėjo, bet jau buvo kietokos.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 28, 2017 2:55 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Kaip suprantu darei šitą reikalą ne pats, bet dalyvavai procedūroje? Kaip ten su priėjimu nuiminėjant karterį. Kažką girdėjau, kad procedūra šiek tiek sunkesnė nuo 2004 m. gamintų 9-5 lyginant su iki to laiko Saabais. Kiek laiko užtruko? Aš irgi svajoju nusikabinti karterį tik reikia tam reikalui šiokių tokių sąlygų:-)
P.S. Blizga kaip katino velykos :lol:

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 28, 2017 3:22 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Taip, nesitepalavau pats, o buvau už dirigentą :D
Reikėjo nuimti DP. Dar atkabinta priekinė virtimo pagalvė, centrinė galinė pagalvė ir keleivio pusės atlaisvintas kronšteinas. Tada šiek tiek sukeliamas variklis ir prieinama prie dviejų karterio varžtų. Visiškai atlaisvinus karterį variklis nuleidžiamas ir tada galima išimti karterį.
Dėl laiko, tai kai darai sau tai nėra kad padarai, surenki ir namo. O vistiek apžiūri ir kitus mazgus, pačiupinėji, paklibinėji, pavalinėji. Aš dar užsimaniau ventiliacijos kanalus pravalyt ir apžiūrėt drėkimus kai kuriose vietose. Žodžiu ne remontas, o meditacija, juk tai malonumas 8-) Tai dar su kebabo suvartojimu, pasibuvimas servise viso truko 5val. 30min. :)
Pasigirsiu kad alyva keičiama pas mane kas 7,5-9k km. Na rezultatas matyti. Prisipažinsiu kad šįkart uždelsiau, nes tuo pačiu nusimatė ir karterio ėmimas, todėl pravažiuota susidarė 11,5k km. Bet užmiesty pagrinde 8-)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 28, 2017 5:36 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Tas ėmiklio gumeles pirkai pagal pvz ar iš anksto turėjai? Kur pirkai ir kokio diametro ten jos?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 28, 2017 8:05 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Romeo rašė:
Tas ėmiklio gumeles pirkai pagal pvz ar iš anksto turėjai? Kur pirkai ir kokio diametro ten jos?

Is aeropolio ar grifino, originalias. Nebrangios jos

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 04, 2017 8:13 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
Sveiki,

Gal kartais žinote tų emiklio gumelių kodus?

Ar yra dar kas nors, ką reiktų patikrinti nuimant karterį?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Geg 04, 2017 8:37 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Juliuss rašė:
Sveiki,

Gal kartais žinote tų emiklio gumelių kodus?

sveiki, http://ys3.se/catalogue/node/2004/2246/#L13 nr 16 ir Nr 13;

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 05, 2017 6:29 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Juliuss rašė:
Ar yra dar kas nors, ką reiktų patikrinti nuimant karterį?
Žvakes.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 05, 2017 7:38 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Julius
SAAB: 9-5 2.3T MY03
Užsiregistravo: Ket Kov 30, 2017 12:59 pm
Pranešimai: 16
raimax rašė:
Juliuss rašė:
Sveiki,

Gal kartais žinote tų emiklio gumelių kodus?

sveiki, http://ys3.se/catalogue/node/2004/2246/#L13 nr 16 ir Nr 13;


Dėkui, kaip tik niekur neradau normalaus dalių katalogo.

aurissan rašė:
Juliuss rašė:
Ar yra dar kas nors, ką reiktų patikrinti nuimant karterį?
Žvakes.


Žvakės į keitimo sąrašą su visais filtrais kartu įrašytos (ar čia juokelis buvo?) :)

Tiesiog galvojau gal dar yra kokių niunsų, kurie pasimatys tik nuėmus karterį ir kuriems būtų galima pasiruošti iš anksto (kaip ir tos pačios ėmiklio gumelės). Užsisakiau PCV, keisiu kartu ir ją. Tuo pačiu keisiu ir dangtelio tarpines. Yra tepalo nuotėkis, tai bijau, kad nusiardžius nepaaiškėtų, jog reikia kokio riebokšlio, kurio aš provincijoj negalėsiu gauti :)

Dėkui už patarimus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 05, 2017 7:40 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Na galima indeklus pasiziuret(bet cia jau issiskiria egzpertu nuomones, nes vieni sako kad negalima tiesiog atsukt ir uzsukt, kiti sako kad galima), dar alkuninio kolorita, kiek pakaitintas buves :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 05, 2017 7:50 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Juliuss rašė:
Žvakės į keitimo sąrašą su visais filtrais kartu įrašytos (ar čia juokelis buvo?) :)
Taip :) Nes iš apačios pažiūrėtum, nereiktų jų išsukinėt :)
Tos rimtesnės bėdos ir alyvos praleidimai matosi apžiūrinėjant aplink variklį. Va teisingai, ar kada kam praleidinėjo alkūninio riebokšlis? Greičiau per tarpiklius ir sudūrimus išbėga alyva nei per tą riebokšlį :D
Perkelsiu šiuos pašnekesius į temą garažo skiltį, kad nenusižengtumėm taisyklėms.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Geg 05, 2017 8:00 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Praleidinejo ir gan stipriai. Tik nezinau ar riebokslis ar o-ringas buvo kaltas.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007