Dabar yra Ket Kov 28, 2024 1:34 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Rgs 16, 2015 5:33 pm 
Sveiki, esu naujokas. Gal kas galetu papasakoti kazkiek apie saab 9.3 2004, 2.2 dyzelinius automobilius? Neteko dar tureti saab, tad noreciau daugiau tikslios informacijos, kas yra su kokiom ju ligom susidure? Nenoriu girdeti: "teko girdet", tiesiog noriu zinot, kokiu problemu su sabais patys turejote. Kaip laiko turbinos, kuro siurbliai? Elektronika? Kaip pats motoras? Vaziuokle? Kaip remontu kainos?Ar nebutu problematiska rast jiems meistru? Bendradarbis turejo saab 9.3, turejo kazkokia problema, kad nei vienas servisas jos nerado, tik nepamenu kokia, lyg ir su temperaturom vargo (vis gi nesidomejau, kol pacio neliecia tai). Tai va, uzkliubo labai jau tu mazuliu isvaizda tiek isore, ties vidum. Kiek domejausi, kad elektronika ju biski paslijus yra, ta prasme, kad genda, tik va reikalas tame, kad noreciau daugiau isgirst is zmoniu su patirtim prie to. Tai aciu uz supratima ir lauksiu atsakymu! ;)


Į viršų
  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 16, 2015 5:42 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Variklis opelio, bedos tos pacios - brangus egr'as ir pabegantis degimo kampas, bei kuro sedimas kartais vargina. Vaziuokle opelio, kietoka, bet pakankamai paprasta ir salyginai patikima.
Jei kisene leidzia - as geriau ziureciau 1,9 dyzelius, ten fiato variklis, gal kiek maziau triuksmingas ir smagesnis.
Bjauresnes ligos dar buna uzpuola su vienu is audio stiprintuvu(AMP1) ir jei noresi aftermarketines audio sistemos - turesi nemenku trukdziu(integruotis i sviesolaidine sistema arba palikti dali gamyklines), taip pat nevisai pigu ja ir upgreidinti gamykline aukstesnes klases - kai kurios dalys gan retos, todel jei megsti muzika klausyti pasistenk nenusipirkti su paprasciausia audio sistema, kad netektu susipazinti su visais srotais is karto :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 16, 2015 7:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
As tai pirkciau 9-5.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 16, 2015 10:58 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Ne visiem jo dydis priimtinas :) nors 9-3 nedaug ir mazesnis... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 17, 2015 12:00 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
9-5 normalaus atsibos ieskoti. Jeigu 9-3 ss, tai nuo 2005 ir 1.9tid. Maziausiai problemu su 88kw varikliu. Pakaba taisyti palyginus pigu ir ji paprasta, tik kietoka, beveik viskas tinka nuo opel vectra c. Prasta salono kokybe, bet kaip uz tokius pinigus tai gal ir nieko. Elektronika kaip papulsi, as pavyzdziui problemu neturejau, o kitiem vis kas islenda. Stebuklu masinoje nera, apart elektronikos, jeigu pirksi tai geriausia su zmonem kurie yra saab srities ekstrasensai, nes gali papulti ant tokiu egzemplioriu, kad paskui plaukai pasisiaus :D

1.9 ligos : EGR, DPF, purkstukai. 2.2 neziureciau delto, kad neekonomiskas ir dirba kaip vw passat 1990metu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 17, 2015 7:40 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
Taip.9-5gera sunku surasti bet imanoma.va as saviski parduodu.tvarkingas.mylimas ir priziurimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 17, 2015 4:03 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Sveikas Alechandrai, turėjau 9-3 SS 2,2 04m. kaip jau kolegos minėjo teko pasiremontuoti pukštukų gumytes, siurblio degimo reguliavimas. Važiuoklę per porą metų tvarkiau minimaliai, o ir kainos tikrai nesikandžioja bei nelabai ką yra keisti (paprastai padaryta); Dėl elektronikos girdėjau ir aš jog silpna vieta, grybauja, tačiau pats nesusidūriau. Kiek pats lindau tiek ir tvarkiau nes buvo plikas kaip moliūgas :D
Iš minusų 2,2 variklio garsas tragiškas (tas pats 2,2 vectroj dirba tyliau), gal garso įzoliacija nekokia. Kuro sąnaudos didelės, traukos pakakdavo važinėtis tiek už miesto tiek mieste. Salonas: hmm kibiriukas, barškutis :D Bet priprasti galima savo privalumų prieš kitas mašinas turi :)

Šiuo metu turiu 9-3 SW 1,9 Tid 110 kw 09m. galvojau bus tas pats kibiriukas tik pakeitęs išvaizdą. Tačiau kolkas esu patenkintas, variklio garsas lyginti su 2,2 skiriasi kardinaliai, sąnaudos taip pat. Remonto dar nelabai teko remontuoti, bet važiuoklė lyg tapati, variklis Fiat. Salonas man atrodo geresnės kokybės (galbūt neišjotas dėl palyginti gerų metų); Va dėl elektronikos turbūt man pasitaikė, jog niekaip nesurandu keliu bėdų, bet dar tai nelaikau liga :)

Minusai brangios kebulo detalės :D

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: 9-3 1.9TiD
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2016 12:13 am 
Sveiki :)
Planuoju pirkti SAAB 1.9TiD 110kW apie 2007-2008 metus.

http://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3- ... 80720.html

http://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3- ... 70845.html

Gal patartumėt, kuris geresnis? Ir ką geriau žiūrėt, tokį patį variklį mechanine dėže ar automatą? Nes matau autopliuse labai nedaug mechaninių, beveik vien automatai.


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema: Re: 9-3 1.9TiD
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2016 10:11 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Gytis rašė:
Sveiki :)
Planuoju pirkti SAAB 1.9TiD 110kW apie 2007-2008 metus.

http://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3- ... 80720.html

http://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3- ... 70845.html

Gal patartumėt, kuris geresnis? Ir ką geriau žiūrėt, tokį patį variklį mechanine dėže ar automatą? Nes matau autopliuse labai nedaug mechaninių, beveik vien automatai.

sveiki,

pradžiai paskaitykit šioje temoje, gal rasit kažkokių pastebėjimų, ką kalbą patys vairuotojai.

kaip įsivaizduoji, jog galima patarti , kuris geresnis, iš nuotraukų.? hm , nebent tik pavardinti ką turi vienas, o ką kitas. Kurio spalva gražesnė. Perkant naudotą automobilį reikia tikrinti prieš perkant servise, savo jėgom ar dar kažkokiu būdu, tada ir pasimatys kuri geresnė. (o nepasikliauti pardavėjo žodžiais - viskas kaip idealu)

mechanika ar automatas - čia turi nugalėti asmeniniai prioritetai, įsitikinimai, vairavimo komfortas. Gal aš pats jau senstu, bet jei reiktų rinktis, daily rinkčiausi automatą.
Ir vienas ir kitas yra 6pavarų. Šitas automatas, jei veikia tvarkingai, važiuoja tikrai gerai. Mechaninė dėžė iš pažiūros atrodo paprastesnis (mažiau investicijų) pareikalaujantis dalykas. Tačiau gali būti jog pradės bildėti dviejų masių smagratis. Tada jau investicija laukia ne tokia ir maža (pareikalaujanti vos ne penktadalio automobilio vertės); žinoma gal laimingai pravažinėsi ir nebus jokių šposų.

kas liečia tuos du įmestus į skelbimą, tikrai nedrįsiu sakyti imk šitą o ne šitą. bet gal kažkas užklius, ką reiktų dar patirkinti ar atkreipti dėmesį:
visų pirma, pirmas variantas bent pusantrų metų jaunesnis, ir facelift modelio. Kuris asmeniškai atrodo daug solidžiau. Pati komplektacija pakankamai skurdi. Apart šildomų sėdynių ir cruise control, daugiau nieko mandro nėra, nei parktronikų, xenonų, rain sensoriaus, autodimming veidrodėlio ; sėdynės pusiau oda. Ant akumuliatoriaus nėra plastamsinio dangčio, varklio skyriui metalines detales pradėjo veikti korozija ((amortikų atramos, chamutai prie MAF; stabdžių vamzdelių štuceriukai (ant abs bloko)) gal buvo plaunamas variklio skyrius su chemijom) , kažkokiu būdu sugebėjo nusitrinti užrašas ant viršutinės variklio plastmasės (SAAB TiD)

antras variantas - senesnio modelio snukis, bet jau facelift salonas, panelė. Turtingesnė komplektacija, magė su navigacija, įmontuotas parrotas (ar ši magė neturi bluetooth? patikslinkit kolegos), xenonai, drįsčiau sakyti, kad neoriginalūs parktronikai,; pusiau odinės sėdynės. Nėra cruiso, nėra šildomų sėdynų. žieminėm padangom eksploatuojama transporto priemonė, Kad vairavo moteris - menkas privalumas...

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 3:07 pm 
Atsijungęs

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5
Užsiregistravo: Tre Kov 29, 2017 3:01 pm
Pranešimai: 3
Sveiki, kad nekurt naujos temos, parašysiu čia. Svarstau įsigyti Saab 9-5 ~2000 metų. Kadangi Saabuose nesigaudau, norėčiau pasiteirauti, ar iš vis logiška pirkti tokį automobilį? Kokį variklį rinktis? Norėtųsi kuo galingesnio, tačiau neaišku dėl patikimumo. Mašina būtų šeimyninė. Prieš tai turėjau nemažai automobilių, paskutinis iš jų buvo VW Bora. Ale turėjo būti ekonomiškas, patikimas automobilis, tačiau gavosi absoliučiai atvirkščiai. Birėjo viskas kas tik įmanoma. Nesinori, kad su sekančia būtų tas pats. Dairausi į 2.3 turbo. Pagrinde norėtųsi patikimumo, kad nereiktų per metus sukišt dar tiek pat pinigų, kiek kainavo pati mašina. Ar bendrauja jie su dujom? Skelbimuose yra nemažai akį traukiančių variantų, tad pasirinkimas nemažas. Biudžetas iki ~2k€.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 3:51 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Iki 2k eur, tai arba labai pasiseks arba sukisi dar dvigubai tiek per metus :) Daugiausia ir rimciausia bedu gali buti is variklio puses, kuris nemegsta kai jo nemyli ir atsilygina ivairiausio lygio problemom. Su amzium tas meiles trukumas vis labiau ryskeja... Tai jei pirksi - nesidziauk rades 2006m saab'a uz 2k eur, ir negalvok kad permokesi 2k eur mokedamas uz 2002-2003m. Jei tikrai priziuretas(nesupuves ir su varikliu viskas cyki), tai ir 2001m saabas tiek vertas turbut butu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 7:14 pm 
Atsijungęs

Vardas: Arturas
SAAB: 9-5
Užsiregistravo: Tre Kov 29, 2017 3:01 pm
Pranešimai: 3
Ačiū už atsakymą! Man principe metai absoliučiai vienodai, svarbu būtų gera būklė ir nenuvaikytas. O koks patikimiausias variklis? Nes mačiau ju labai daug skirtingų, net ir 2.3 turi kelias modifikacijas. Žinoma labiausiai noretųsi 169kw. Kiek skaičiau atsiliepimų, tai visi labai giria trauką.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 7:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Aivaras
SAAB: 9-5 2.3T 2004
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Šeš Rgs 19, 2015 6:17 pm
Pranešimai: 26
2001 geros būklės min tiek vertas, jei ne daugiau. Tik kažkaip įtariu, kad sunkiai geros būklės rasis toks, nes už gerą ir prašys daugiau. Jei yra vietos kur didinti biudžetą - galbūt rasčiau ką pasiūlyti neblogo. Plačiau jei įdomu PM.

Išsiųsta naudojantis LG-D802 Tapatalk 4 Lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 8:23 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
Kosmosai, jei mašina šeimyninė tai šeima galimai ims bartis dėl kuro sanaudų ,ypač jei 169kw variklis. Iš patirties savo tai pusę sukišu tiek kiek mokėjau tik nusipirkęs automobilį. O vėliau daugiausiai tai einamos išlaidos po biški kankina,
pakaba,
tepalai,
salono filtrai,
kartą restauruoji turbiną,
visas mechanines pompas,
tarpines keiti, riebokšlius,
termostata,
variklio ir dėžės pagalves,
plauni karteri kas kelis keitimus alyvos,
parinies kodėl dūmija kartais,
salono pečiukas lūžta tai nekaitina tai kondiškė neveikia,
vairo funkcijų kontrolės juosta nutrūksta,
keiti babina kažkada nes galimai stovi dar fabrikinė,
plerpt ima kolonkės ieškai kitų,
trumpina bagažinės dangčio laidai, susitvarko,
parktronikas pastreikuoja,
pavirini dūslę,
dujų diagnostika praeini kartais nes ima netraukt,
indėklai po klausimu,
žiedai taip pat,
stabdžių diskai keičiasi pagal norą bet matosi kad norėtų būti pakeisti,
imi stebėt kaip rūdyja arkos, bagažinė , durelių apačios
krapštai galvą kad reikėtų jau keisti vairuotojo sėdynę nes oda jau nekokia,
tas displėjus skaičius ne visus rodo jau ir naktį tamsu virš 140 kmh padalos nes reik ardyt visa skydelį kad prieit prie spydiko lempučių,
ir kokius 50 kartų pasijungi prie Tech 2 kompo kad sužinot dienos horoskopą...

Tai maždaug tiek reikalų jeigu ketini šešis metus važinėtis ir prasukt 3 tech apžiūras.
Realiai reik paliest daugelį automobilio mazgų jei esi tikras automobilistas ir rūpi tvarkinga mašina, ir tas vidinis jausmas, kai važiuoji ir tikrai žinai kad viskas tvarkoj bent 90proc.

Pats esu patenkintas savo 169kw Saabu 95 2000 metų net ir su visais jo kaprizais kaip bebūtų. vieną modelį jau suvažinėjau , jau antrą gainioju. Vistiek kažkaip tai geras automobilis, puki išvaizda, laikymasis ant kelio, variklio dinamika stebina tikrai, vairuotojo vietos patogumas, akustika salone, matomumas, funkcijų valdymas, bendrai viskas sukuria gerą feng shui tai mašinai net ir tokiu atveju jei buvęs savininkas pirko savo žmonai o ji važinėjosi tik į prekybos centrą savaitgaliais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kokį SAAB rinktis?
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 8:30 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Kosmosas rašė:
Ačiū už atsakymą! Man principe metai absoliučiai vienodai, svarbu būtų gera būklė ir nenuvaikytas. O koks patikimiausias variklis? Nes mačiau ju labai daug skirtingų, net ir 2.3 turi kelias modifikacijas. Žinoma labiausiai noretųsi 169kw. Kiek skaičiau atsiliepimų, tai visi labai giria trauką.

2.0 ir 2.3 is esmes tas pats variklis. Iki 168kW yra maza turbina ir skiriasi programos. Nuo 168kW didesne turbina ir skiriasi programos iki pat 191kW.
Jei pirkciau sau, tai pirkciau su bet kuriuo is siu varikliu ir isirasyciau programa ("chip"), jei su mazaja turbina truks galios - isideciau didesne, svarbu geros bukles variklis su nebarskanciom grandinem ir gal but net su kazkokia serviso istorija.

Jei tikies masinos be problemu - ne ta suma pinigu skiri, deja. Teks susitaikyt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007