Dabar yra Pen Bal 19, 2024 5:32 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Saab 9-5, 1.9 tidpf, vector
StandartinėParašytas: Ant Rgp 30, 2016 3:50 pm 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
Laba diena, forumiečiai,

Esu čia naujas, todėl prašau Jūsų patarimo. Už akių užkliuvo 2006 m. Saab 9-5, 1.9 tidpf, vector (universalas) automobilio skelbimas.
Norėčiau sužinoti Jūsų kaip SAAB myletojų ir savo automobilių ekspertų patarimų ir ižvalgų apie šį automobilį, jo variklį, vector komplektacija. Apie vector skaičiau kad tai reta komplektacija, ir turi viską ka turi visos kitos kartu paėmus. Nesu tikras kiek tuose žodžiuose buvo teisybės. Girdėjau kad Aero komplektacija geriausia.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgp 30, 2016 4:00 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
sveikas prisijungęs prie forumo.

šitą variantą turi galvoje? http://www.autogidas.lt/saab-9-5-tidpf- ... 26540.html ?

kažkaip įdomiai čia autogidas išvartė ta pavadinimą, turėtų būti TiD ir(galbut)DPF (kietų dalelių filtras),
automobilis prieš kokius 4-5 metus buvo pirktas iš aeropolio. greičiausia prieš tai parvarytas iš Prancūzijos. Ar rida tikra ar ne, jau niekas nepasakis. Kas iš nuotraukų matosi - nėra šildomų sėdynių, taip pat sėdynės be atminties, kažkoks bybosas pritaisytas prie centrinės konsolės, gal kokių aftermarket kolonėlių valdymui ar dar kažkam kitam.

Kas daugiau, patys motorai - nėra labai kaprizni, pilant kokybišką kurą,laiku keičiant tepalus neturėtų kelti vargų. Opesnė problema gali būti dviejų masių smagratis, kuri gali pareikalauti šiokių tokių investicijų. ; aišku pasitaiko visko su įvairiais mazais ir įvairių simptomų.;

o daugiau manau atsiliepimų gali parašyti kolegos, kurie patys tokius eksploatuoja

p.s. to vector, nereikia priimti kaip aukso :geek:

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgp 30, 2016 5:23 pm 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
Taip, tas pats skelbimas :) aciu uz mano neigudusiai akiai nepastebimu detaliu aprasyma :)

Dar vienas panasus variantas pajuryje stovi. http://m.autogidas.lt/saab-9-5-universa ... 58796.html
Apie sio automobilio komplektacija ka pasakytum? Kaina siek tiek mazesne, is nuotrauku matosi kad jame nenermedijos irenginio, tikriausiai ir odiniu sedyniu..


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgp 30, 2016 7:19 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
taip pakankamai plikas tas švediškas variantas. škurlinis salonas, švedų duombazėj tokia rida įrašyta: 264360

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 7:25 am 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
o kaip dėl pirmojo skelbimo kainos 3000, reali rikos kaina? tokių metų, 9-5 kituose skelbimuose kaiuoja virš 3500 EUR. Kyla klausimas ar jis nėra ligotas, kad tokia zema kaina ;/


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 8:15 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Karts nuo karto išlenda tokios keistos komplektacijos, kaip kad elektrinės sėdynės, bet be atminties (o gal nuo anglo kokio perdėta?); Apdailinių spalvinių plastmasių nesutapimas (prie grotuvo ir prie pavarų svirties). Vienose nuotraukose vairas normalus, kitose ant jo uždėta dar viena oda- nesuprantu tikslo.
Atsakant į paskutinius klausimus, tai jei nesi skyręs pakankamai lėšų tokiam modeliui ir žiūri pigiausius variantus- vietoj tavęs bijočiau pirkti.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 12:35 pm 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
Ir prisibijau :D automobilis ne koks buities rakandas kad butu galima i sezona pakeist kelis kartus, jei tik kas nepatinka ar suluzta.
O kaip jums sis skelbimas. http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotrau ... ce_to=3000

Kaip 3l varikliai? Forume nieko apie juos neradau :)


Paskutinį kartą redagavo MantasC Tre Rgp 31, 2016 12:37 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 12:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
3.0tid gyvenime nežiūrėčiau. Diagnostikos port'as atidarytas - spėčiau nesenai kažkas klaidas trynė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 1:33 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
3,0tid yra sėkmingo naudojimo pavyzdžių, bet jie neprasimuša pro liūną gedimų... Iš esmės - nevykęs variklis... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgp 31, 2016 2:22 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Genda dažniau, bet jei tvarkai tai ir važiuoji. Būtų Kaune, galėtume kartu važiuot apžiūrėt šito. Labai sudomino. Bet tik dėl to, kad ką galima rasti kad būtų paneigtas "idealaus auto" vardas. Na dėl sportinio intereso. ACC ir SID pikseliai visi, vairas kaip naujas, pavarų svirties bumbulas gal alų atidarinėjo :? Daug ženklų kad tikrai bovo salonas čiustinamas ir su spec priemonėm (cheminėm). Bet šį pirkti galima ramiau nei ankstesnius kuriuos rodei :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 09, 2016 9:04 pm 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
Gal pasidalintumete vykusiai SAAB universalu variantais su patikimais agregatais, kad problemu liunas perdaug neuzsmaugtu :) benzinai? Dyzeliai? Patikimi varikliai? Etc? Patikima atsizvelgiant i tai kad priziurima ir viskas keiciama laiku.
Beziurint skelbimus uzkliuvo sis, gal ka apie si Sabuka pakomentuosit?
http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotrau ... 0#photo_10


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgs 09, 2016 11:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
MantasC rašė:
Patikima atsizvelgiant i tai kad priziurima ir viskas keiciama laiku.

reikia pradėti nuo to kokios būklės bus mašina įsigyta. O tada jau prasideda eksploatacija t.y. kas keičiama laiku ir prižiūrima. Jei iki tavęs mašina priežiūros nematė, buvo nuvaikyta, tai... tas pats kas kai nabašnikas paslikas guli, degink žvakes, kviesk kunigą - nieks nebepadės.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2016 11:14 am 
Atsijungęs

Vardas: mantas
SAAB: Saab 9-5, 1.9 Tidpf 2006
Užsiregistravo: Ant Rgp 30, 2016 3:43 pm
Pranešimai: 7
Kolega auksciau, minejo kad 3l varikliai neprasimusa pro liuna gedimu.
Tai ir klausiu kurie agregatai yra patvaresni ir neserga nepagydomom ar sunkiai pagydomom ligom. Suprantu kad perkant naudota automobili tai lyg loterija neaisku kas ir kai eksploatavo ir priziurejo automobili.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2016 12:20 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Vilius
SAAB: 9-5 AERO 2.3T MY00
Miestas: Vilnius
Užsiregistravo: Ant Gru 29, 2015 7:22 pm
Pranešimai: 66
MantasC rašė:
Kolega auksciau, minejo kad 3l varikliai neprasimusa pro liuna gedimu.
Tai ir klausiu kurie agregatai yra patvaresni ir neserga nepagydomom ar sunkiai pagydomom ligom.


Visa kita kas ne 3L variklis yra patvaresni dyzelio varikliai. ar tai 2.2 opelio ar .1.9 fiato...
O serga dažnai AERO , ypač apie 2000 metus.
Pasižiūri gatvej dieną kurių daugiausia važinėja ir darai išvadas ką liaudis perka ir pasitiki :)
Man jausmas kad dauguma yra 93 modelio 2.2 dyzeliai (pilki) ir 95 2.3t benzai


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2016 12:33 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
9-5 benzininiai visi vienodai patvarus, ligom praktiskai tom paciom serga, o dyzeliai visi su savom bedom. Pas 2.2 pabeges degimo kampas ir EGR, pas 1.9 sklendes, DPF.
Gatvej nieko doro nepriziuresi, kokie 2/10 egzemplioriu tik gyvesni... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007