Dabar yra Pen Bal 19, 2024 1:10 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 28, 2017 1:06 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Man tvarkingo nereikia aš noriu dvidurio turbininio 16v tvarkingi nedomina :D

Buvau radęs ir užsisakęs turėjo parvežti pats ogis 800e plius 400 pervežimas tai 1200e o kaip atsidūrė LT kotais užsimanė jau nebe 1200 o 2800 tai ta proga ir nepirkau :(

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 5:52 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
Sveikas ,norejau paklausti kur radai informacija apie ziedu tarpus,kiek lyteraturos perskaiciau,vysi rase,jai reikia didesnio remonto nei grandines keitimo,keicema viskas, tai cilindrai ir stumoklis su ziedais. IS mano puses pasiulimas pasimatuok ar ne is dilia stumuoklije ziedu griovelei,ir patc stumoklis ar nera isejas is normu stipriai ir betkuriuo atveju keisciau cilindru yvores,net netekinciau remontinio diametro nes gali but perkaitusios.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 7:50 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Visus skaičius imam iš Saab 900 Service Manual. Idealiam pasaulyje gal kas nors ir keičia viską ką tu išvardinai, bet realiai yra tam tikros tolerancijos į kurių ribas telpant galima palikti senas detales. Šitų variklių blokai yra be gilzių, tai cilindrų nelabai įmanoma pakeisti (gręžimo ir įvoriavimo net nesvarstau). Stūmoklius matavom, bet jų gali tik "sijonai" nudilti nuo perkaitimo ar prasto tepalo (turiu pora komplektų tokių stūmoklių, kai kurie gavę detonacijos tai net gabalais ištrupėję). Žiedai į stūmoklio griovelius standžiai įsideda, nekliba, bet ir nestringa suspaudus...

Vakar eilinį kartą surinkau galvą, o šiandien tikiuosi spėsiu nuvežti pliką bloką su išimtais stūmokliais motoristui, kad padarytų naują honingą, dar kartą pamatuotų cilindrus, stūmoklius...
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 11:48 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
Tikslus pirštai jai jauti šimtasias daleles, suprantu kad mes neįperka m naujų detalių , dėlto norim iš keuru stumokliai isspaust kaska, jai nesunku knygos viršelį i kelti kur radai tuos žiedų tarpus , ir puslapį kur parašita apie tarpus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 12:23 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Kolega, raštas tai baisus. Prašyčiau susiimti ir parodyti šiek tiek tvarkos forume ir pagarbos bendraminčiams ;)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 12:38 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
saab99 rašė:
Tikslus pirštai jai jauti šimtasias daleles, suprantu kad mes neįperka m naujų detalių , dėlto norim iš keuru stumokliai isspaust kaska, jai nesunku knygos viršelį i kelti kur radai tuos žiedų tarpus , ir puslapį kur parašita apie tarpus.


Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

P.S. pasistenk taisyklingai rašyti, nes net ir geniali mintis užrašyta tavo stiliumi atrodo kaip beprasmis raidžių kratinys...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 29, 2017 3:48 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Eksperimentas tęsiasi. Parvežiau bloką po naujo honingo "pjovimo". Meistrelis sakė nuo 15 metų drožia blokus, o metų jam kokie 65 dabar :)
Paveikslėlis

Vaizdelis gerokai skiriasi nuo to kas buvo.

Aš kadangi pagal išsilavinimą esu IT magistras ir apie variklius nelabai ką suprantu, tai atlieku tik kurjerio funkciją tokiuose darbuose, na ir kartais užduodu kokius nors kvailus klausimus meistrams. Todėl ir vėl viso variklio surinkimą patikėjau motoristui, kuris bent jau iš to bando gyventi :)
Šeimyna jau suplanavo mano ateinantį savaitgalį, tai variklio įkėlimas ir užkūrimas nusikels ateinančiai savaitei. Pats su nekantrumu laukiu rezultatų :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Geg 02, 2017 8:10 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Trečią kartą surinkus variklį, vaizdelis gerokai pasikeitė, per tepalo matuokle jau taip stipriai nepūtė kompresijos ir iš duslintuvo nesimatė melsvo dūmelio. Prieš porą savaičių OGį išsiunčiau ant tralo atgal savininkui. Ten jis porą savaičių ramiai pavažinėjo ir tarėmės, kad per ilgąjį savaitgalį aš irgi atvažiuosiu ir lėsim į autobaną rimtam test drive. Tai sekmadienį atsigavę nuo vakarykščio alaus, sėdam į OGį, ramiai iš kiemo pajudam link autobano (~10 km kelio) ir nuvažiavus kokius 500 metrų pyst ir dingsta gazo ryšys su varikliu:
Paveikslėlis

'83 metų modelyje gazo troso galas, kuris kabinasi į pedalą, pasirodo ne toks kaip naujesnių ir garaže neradę tinkamo, pastatom OGį toliau laukti savo šlovės valandos :)

Dar teko pasikrapštyti prie exRudik/exKhary/exMano OGio, kurį pernai po kalnų lenktynių palikau Vokietijoje. Pernai su tuo OGiu Lietuvoje praėjau TA be didelių problemų, o Vokietijos TUV nepraleido dėl:
Padangos turi būti 195/60 R15, o ne 195/65 R15;
Nėra šviesų aukščio reguliavimo;
Priekinių amortikų apatinės guminės įvorės suskirdusios;
Viena priekinė stabdžių šlangutė netiko, nors taip ir nesugebėjom rasti, kas jai blogai;
Duslintuvas išsikiša pro galinį buferį.

Išsprendėm visas bėdas ir OGis bandys vėl gauti vokišką registraciją:
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Geg 02, 2017 6:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Dėl padangų tai žiauriai. Kaip šlapiu skuduru per snukį.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Geg 03, 2017 6:47 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Bet jei prie niekuo kaltos žarnelės prisikabino, tai man išvis pasirodė "prisiknisinėjimas" tiesiog :?

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Geg 03, 2017 4:08 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Taip sakant Ordnung ist Ordnung :)
Pora potencialių pirkėjų domėjosi tuo OGiu, bet sužinoję, kad jis iš Lietuvos išsigando, kad jis bus vogtas, deges, skendes ar mažų mažiausiai sulipintas iš trijų donorų. Žodžiu ne kokią reputaciją mūsų tautiečiai užsitarnavę. Dėl to ir nusprendėme registruoti jį Vokietijoje ir sutvarkyti TUV.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Lie 24, 2017 2:03 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Kadangi photobucket po dešimties metų nusprendė, kad daugiau už dyką nehostins nuotraukų ir už tai paprašė nesuvokiamos sumos doleriais, tai visos mano iki šiol visuose forumuose papostintos nuotraukos nebebus rodomos. Ta proga persikraustau į Google Drive, kuris oficialiai irgi neskirtas nuotraukų hostinimui, bet kažkaip veikia.

Žodžiu, per tą laiką teko dar keletą OGių pačiupinėti. Ilgiausiai užtrukau su eiliniu puvėku, kurį teko iš trijų donorų sulipinti. Vienas automobilis paaukojo kėbulą, antras T16 variklį su APC, pavarų dėžę su iššokančiu atbuliniu bėgiu, trečias Aero apdailą, odinį saloną ir neseniai perrinktus stabdžius...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sabukas gaus kokius nors gražius ratus
Paveikslėlis
ir ieškos turtingo naujo šeimininko.

O aš imsiu naują puvėką iš patvorio, tik šį kartą dar net ir apdegusį :)
Paveikslėlis


P.S. google drive irgi nepaėjo... bandau su Dropbox... plem, sukelia original size foto, reikia kažkaip nustatyti 800x600, kad web'e geriau atrodytų...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Lie 24, 2017 4:17 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
O google photos nebandei?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Lie 25, 2017 7:29 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
bruzas rašė:
O google photos nebandei?

Bandžiau ir kaip supratau, tai ir Photo ir Drive failai vistiek fiziškai yra toje pačioje saugykloje ir gauni tuos pačius linkus. Youtube kelis paprastus tutorialus radau, kaip žmonės hostina nuotraukas iš savo google, tai ir aš taip pabandžiau, bet nepavyko. Bandysiu dar pasigilinti į Dropboxo galimybes...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Rgp 08, 2017 12:57 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Kaip kažkada rašiau, pernai teko sudalyvauti kalnų lenktynėse, kur su visiškai standartiniu OGiu užėmiau ketvirtą vietą road legal senienų klasėje.
Šiais metais nebeturėjau važiuojančio OGio, tai važiavau palaikyti savo buvusio rudojo pirmojo OGio, kuriam prieš pusmetį padarėm naują variklį, pajungiau Trionic5, sudėjau Nr7 pavarų dėžės žvaigždes, Lejefors spyruokles, Bilsten B6 amortizatorius, priekinį stabilizatorių... Nu žodžiu pradėjo ne tik traukti, bet iš šiek tiek vairuotis.

Kadangi manęs visiškai nedžiugina dabartinis daily 9-5 Aero, o mano mėgstamo modelio Mercedes Lietuvoje kainuoja arba labai daug arba visi jau supuvę, tai mobile.de susirandu pusėtiną, bet pigų E320 CDI, kurį draugas nuperka ir parsivaro pas save į kiemą Berlyne.
Ketvirtadienį po darbų sėdu į autobusą Kaune ir penktadienį ryte išlipu Berlyne. Tada greitai pajungiu priekabos rozetės laidus rudajame OGyje, prikabinam kemperį, aš sėdu į savo naują MB ir išlekiam lenktynių techninę komisiją už 250 km.
Paveikslėlis

Pakeliui suprantam, kad APC vožtuvas neveikia ir nevaldo slėgio, boostina iki 1,5 BAR, kol būna fuel cut. Sujungiu Compressor šlangutę tiesiai su Wastegate, kiek eina patrumpinu aktuatoriaus koją ir turim bazinį 1 BAR boost. Jau pirmi performanco nuostoliai :)

Kol nuvažiuojam, įsikuriam, sekretoriate susitvarkom dokumentus jau ateina vakaras. Pagaliau sulaukiam kol tech. komisija ateina apžiūrėti mūsų saab. Pamato dujų įrangą ir pradeda kažką burbėt. Nors įrangą sudėjom tikrai gerą, su dviem reduktoriais, kažkokiais superpraladžiais purkštukais, ir bet prie 1,5 BAR boost užtenka kuro ir trauka nesiskiria ar A98 ar LPG. Nu taisyklėse apie tai turbūt nieko nerašo ir eina toliau kabinėtis. Apžiūri visų ratų stabdžius ir nusprendžia, kad stabdžių kaladėlės per daug sudilusios ir gali būti nesaugu lenktyniauti. Leidimo neduoda, bet sutariam, kad jei penktadienį ryte atvažiuosim su naujom kaladėm, tai galėsim dalyvaut.
Paveikslėlis

Penktadienio vakarą apskambinėjam visas Zittau apylinkių auto dalių parduotuves ir paskutinė sakosi turinti mums naujas kaladėles. Laimingi greit nulekiam, kol dar neužsidarė. Duoda mums kaladėles, bet plet, jos nuo naujesnio modelio, jau po 1986 metų, mūsų flatnose stabdžiams netinka. Spaudžiam atgal į Berlyną, autobane palėkus pradeda kaisti variklis, stojam žiūrima, truko aušinimo šlanga ir išbėgo antifryzas. Einam į kažkokią pabėgėlių prieglaudą ir ieškom vandens. Pakeliui užsukam į kitą garažą ir pasiimam sveiką šlangą iš kito OGio (apie jį bus kita istorija). Vėlai vakara pas draugą garaže iki 1 val nakties pasikeičiam visas kalades, nors senųjų dar buvo likę bent po 3 mm.

Greitai pamiegam ir šeštadienio ryte 4 val varom atgal. Susirandam komisarus ir kviečiam apžiūrėti mūsų naujų stabdžių :) Tie atėję vėl kažką paburba savo žemaitiška vokiška kalba, kurios aš nifiga nesuprantu, bet iš intonacijos ir draugo veido suprantu, kad neleis važiuot. Oficiali versija, kad nuo šių metų orgnaizatoriai nusprendė ir "gatvinėje" grupėje neleisti važiuoti be lankų. Nors taisyklėse šitai grupei lankai tik rekomenduojami. Gerai, kad nelabai moku vokiškai, nes tikrai būčiau išsakęs viską ką galvoju.

Žodžiu sušiko savaitgalio planus. Šeštadienį pažiūrėjau treniruotes, išgėriau vieną alaus ir 6 val vakaro pajudėjau link Kauno. Vidurį Lenkijos trūko plionkė ir trumpam stabtelėjau degalinėje valandžiukę pasnausti, tai atsibudau po gerų 5 valandų ir tesiau kelionę namo :)

P.S. gal kam reikia 9-5 Aero universalo automato? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007