Dabar yra Ant Bal 23, 2024 4:25 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Rgp 08, 2017 3:22 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Na tai dabar apie tą aušinimo šlangos donorą.

Kažkada jau irgi rašiau, kad teko vienam Heuschmid OGiui sudėti Trionicą, 9000 IC... o visas atlikusias detales perkėliau į kitą kėbulą, kurį irgi pavyko užregistruoti su daugiau nei standarte kw. Pardavė tą žalią Heuschmid naujam savininkui, kuris tik išvažiavęs į autostradą sugebėjo paberti variklį, o atsikabinęs švaistiklis dar ir pavarų dėžę sulaužė. Pirkėjas ir pardavėjas sutarė, kad už kažkokią sumą pakeis variklį ir dėžę. Kai OGis vėl važiavo, naujasis savininkas jį atsiėmė ir po kelių dienų davė pavairuoti savo draugui. Taip jie laimingi važiavo, važiavo kol išgirdo kažkokį booom. Savininkas sako vairuotojui kad turbūt sprogo padanga, reiktų stoti pažiūrėt. Bet vairuotojas iš karto dar nestojo, o po keliolikos sekundžių priekinė padanga gabalais nulėkė nuo ratlankio, o saabukas nusileido šalia kelio į stulpą

Paveikslėlis
(sorry už nuotraukų kokybę, taip nutinka kai traktorių gamintojas nusprendžia pagaminti ką nors išmanaus)

Savininkas sakė, dar norėtų kito OGio, bet žmona jau prieštarauja :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 09, 2017 9:22 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
jaučiu 9-5 aero universalas nepatiko vien dėl automato?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Rgp 09, 2017 9:26 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Daivanas rašė:
jaučiu 9-5 aero universalas nepatiko vien dėl automato?

Saab'e tas automatas dar ne taip blogai kaip tų pačių laikų Volvo. Galima kentėt. Bet čia turbūt labiau emocijom paremta antipatija :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Rgp 15, 2017 11:01 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Dar vienas OGis prisikėlė iš pelenų tiesiogine prasme :)
Paveikslėlis

Pakeisti susvilę laidai ir kiti komponentai po kapotu. Sudėtas originalus OG intercooleris, APC, Aero apdaila...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ket Rgs 07, 2017 8:15 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Pradėjau naują ilgai brandintą projektą: Saab 99 Combi Coupe, kuris po visko turėtų tapti dar ir Turbo B201.
Paveikslėlis

Man kaip 99 Turbo etalonas visada buvo šitas modelis:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Iki šiol buvau tikras, kad tai originali Saab Dorado brown spalva, bet dabar pradėjau googlint daugiau nuotraukų su šita spalva ir žiūriu, kad originalūs Saab 99 su Dorado brown spalva atrodo kitaip. Gal kas nors realybėje esate matę saab Dorado brown spalvą ir galite pasakyti ar ji tokia kaip mano vizijose ar ne?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Rgs 18, 2017 3:30 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Su spalva išsiaiškinau. Bus Cardinal Red:
Paveikslėlis

Kadangi 74 metų Saab rankinis stabdis yra būgninis, integruotas į priekinius diskus ir naujų detalių jam jau nebėra, nusprendžiau pakeisti stebules ir sudėti nuo 84 metų 900 su visais suportais. Bet tada nebetinka originalios 99 granatos. Reikia dėti 900 granatas, bet jos netinka ant 99 pusašių. Tai reikia dėti visus 900 pusašius...

Google sako kad:
Saab 99 Front Track 139.7cm/55″
Saab 900 Front Track 142cm/55.9″

Saabrally forume kažkada teko matyti info, kad 900 pusašiai per ilgi 99'am. Aš garaže sudėjau 99 ir 900 pusašius vienus šalia kitų ir net to teorinio 10 mm skirtumo nematau. Gal tas skirtumas gaunasi dėl 900 platesnių padangų?

Nu tai užduodu sekantį klausimą sau: ar galima 900 pusašius naudoti 99'ame?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Rgs 18, 2017 7:06 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Edmonas
SAAB: 99 2.0 MY83
Užsiregistravo: Tre Lap 23, 2016 6:45 am
Pranešimai: 48
Bet po tokio pakeitimo nebebus autentiškas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Rgs 19, 2017 7:42 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
saab99 rašė:
Bet po tokio pakeitimo nebebus autentiškas


Geriau važiuojantis neautentiškas 8T nei kalantis B tipo 1.7 karbas :) Tarkim čia bus Saab 99 Turbo replika.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Lap 08, 2017 12:40 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Tai va, 99 Turbo projektas trumpam sustojo. Reikėjo vienam OGiui sutvarkyti laidus po kapotu ir užkurti variklį. Savininkas sakė, jei priversiu tą mašiną vėl važiuoti savo eiga tai tada dar reikės kėbulo dešinę pusę išgelbėti nuo rūdžių ir pakeisti vairo kolonėlę, kad žmogus galėtų toliau džiaugtis savo žaislu. Žodžiu eilinis darbelis, motorą pakūriau per porą valandų, kėbulas kaip visada atrodo pusėtinai kol nepajudini kažkieno paliktą stiklo audinio ir purškiamo silikono sluoksnį :) Nu bet viskas jau vėl iš metalo. Priekinis sparnas sparnas atkurtas panaudojus donoro galinę arką. Beje, galinės arkos diametras yra keliais cm siauresnis, todėl jei OGis būna su Aero apdailom, tenka arką pjauti per pusę ir viduryje įterpti trūkstamus centimetrus.

Su kiekvienu OGiu sužinau/pamatau ką nors naujo. Va, pasirodo ir senųjų stabdžių buvo su ventiliuojamais diskais:
Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Lap 08, 2017 7:08 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Audris
SAAB: SAAB 900, MY96
Užsiregistravo: Ant Geg 19, 2015 9:41 am
Pranešimai: 59
maiklas rašė:
Su kiekvienu OGiu sužinau/pamatau ką nors naujo. Va, pasirodo ir senųjų stabdžių buvo su ventiliuojamais diskais...


Aš tai jau 1996 metais žinojau, nes mano pirmasis 900 16T (MY86) buvo su ventiliuojamais seno tipo stabdžiais. Pasagos nežymiai skiriasi nuo paprastų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ket Lap 09, 2017 10:47 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Audriss900 rašė:
maiklas rašė:
Su kiekvienu OGiu sužinau/pamatau ką nors naujo. Va, pasirodo ir senųjų stabdžių buvo su ventiliuojamais diskais...


Aš tai jau 1996 metais žinojau, nes mano pirmasis 900 16T (MY86) buvo su ventiliuojamais seno tipo stabdžiais. Pasagos nežymiai skiriasi nuo paprastų.


Aš 1996 metais ėjau į šeštą klasę, važinėjau su Ereliukas 8 ir turbūt net nebuvau girdėjęs apie tokį automobilį :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Lap 27, 2017 9:31 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Dar vienas OGis padarytas :)

Paveikslėlis

Šitame SAAB'e radau visus įmanomus neteisingus elektros laidyno remonto būdus. Po tokių remontų matosi buvo ir truputį gaisro po panele :)

Kažkoks "auksarankis" bandė šiame automobilyje susiinstaliuoti gauges, kurioms laidus iš variklio skyriaus prasivedė per tarpdurį. Radiją bandė perkelti žemyn po pelenine, padarė kažkokią raizgalynę laidų, dar sugebėjo tarp balkio ir peleninė korpuso prispausti mygtukų laidus. Prietaisų skydelio apšvietimo lempučių kontaktai išdegę, tai bandyta taisyti su mediniu skalbinių segtuku.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Jau pasigyriau, kad per porą valandų pakūriau šitą OGį. Buvau įsitikinęs, kad su šita problema baigta. Teko iki dažytojo ir atgal nuvažiuoti apie 500 metrų. Dar kelis kartus leidau varikliui ant laisvų sūkių pašilti iki darbinės temperatūros ir viskas veikė gerai. Bet vakar nusprendžiau nuplauti mašiną prieš išsiunčiant atgal savininkui ir tik išvažiavus iš garažo variklis pyst ir užgeso. Bandau kurti, bet nesikuria. Po kelių minučių užsikuria ir vėl užgesta. Po kiek laiko vėl užsikuria, puoliu čiupinėti paskirstytoja ir gaunu per nagus. Apsidžiaugiu kad radau bėdą. Pakeičiu žvaklaidžius, dangtelį. Užkuriu ir vėl užgesta. Gesimo metu tachometro rodyklė staigiai krenta žemyn, nors variklis iš eigos dar sukasi, peršasi mintis, kad su uždegimu kažkas negerai. Pakeičiu paskirstytoja, gal holo daviklis blogas. Deja. Pakeičiu komutatorių, babina... nepamenu ką dar dariau... įjungiu degimą, su testeriu matuoju +15 kontaktą prie babinos, komutatoriaus ir visur kur turi būti +12V įjungus degimą. O maitinimo tai nėra. Pyst laidą tiesiai nuo akumo "+" klemos į babinos +15 kontaktą ir motoras užsikuria, dirba, negesta. Tai ple, bus degimo spynelės kontaktų jungiklis sugedęs. Atjungiu nuo akumo savo laidą, pakuriu motorą, trenkiu su ranka į spynelę ir motoras užgesta. Patrankau ir vėl užsikuria :) Lupu lauk apsauginę plastmase nuo rankinio ir matau eilinį elektriko šedevrą, +15 laidas į spynelės kontaktus nukirptas, prie jo galo su užspaudžiamu fiksatorium prijungtas 5 cm laido galiukas (plieninių gyslų), to laido galiuke taip pat nevykusiai užspaustas antgaliukas kuris užmautas ant spynelės kontakto. Vos prisilietus, tas laido galiukas iškrito iš abiejų galų. Prilitavau kitą fyškutę, sujungiau ir tikiuosi, kad tai buvo paskutinė šito automobilio staigmena :)
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Lap 28, 2017 9:23 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
"Elektros stebuklai" nesibaigė... Vakar sakau dar padarysiu "paskutinį patepimą" ir patikrinsiu visas lemputes. Pora gabaritų lempučių teko pakeisti. Tada spaudžiu stabdį ir nei vienoje pusėje stopai nedega. Ple, bus prie pedalo prichimičinta pagalvoju... Prasiardau, atjungiu laidus nuo pedalo jungtuko, sujungiu laidus vieną su kitu ir stopai vis tiek nedega :evil: Einu ieško saugiklio. O ten dar vieno seno gaisro požymiai:
Paveikslėlis
Vis dar neprasigyvenu ant geresnio telefono, tai sunku nuotraukoje įžiūrėti, bet ten ant pagrindinio maitinimo laido, kuris nuo akumuliatoriau maitina visas sistemas per saugiklinę, užspaustas fkn antgaliukas ir prie jo pririšti du laidai, vienas stopams (kuris nebekontaktavo) ir kitas radijos maitinimui (šitas dar kontaktavo). Teko vėl viską sulituoti, maitinimą paleisti per papildomai įdėtą saugiklių bloką, nes tikrai kada nors šita mašina užsikurs ir tai bus ne variklis, bet didelis laužas :twisted:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Lap 28, 2017 10:43 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
žiū nagingas aliektrikas darbavosi kažkada prie šito OGio, o ypač mėgo "saldainiukus" ir kitus užspaudžiamus šudniekius, kuriuos turbūt užspaudinėdavo tarp dantų :D

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Lap 28, 2017 10:59 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
raimax rašė:
žiū nagingas aliektrikas darbavosi kažkada prie šito OGio, o ypač mėgo "saldainiukus" ir kitus užspaudžiamus šudniekius, kuriuos turbūt užspaudinėdavo tarp dantų :D

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007