Dabar yra Pir Bal 29, 2024 2:33 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Čia galite perskaityti forumo taisykles



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Kov 13, 2017 8:54 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Audriss900 rašė:
Widebandas rodo deguonies kiekį išmetime nesvarbu koks kuras. Santykis 14,7:1 benzinui, 15,5:1 - dujoms reiškia kad liambda yra 1.


Nu ok, paklausiu kitaip: tarkim turim idealų AFR benzinu ir etanoliu, ar deguonies kiekis išmetime abiem atvejais bus skirtingas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 8:26 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Taip, bus skirtingas.


Prikabinti failai:
fuelchart.png/><br />
			<span class=fuelchart.png [ 105.57 KiB | Peržiūrėta 16674 kartus(ų) ]

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 8:55 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
O kuris stulpelis parodo deguonies kiekį išmetime?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 8:56 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Paskutinis

Išsiųsta naudojantis HUAWEI GRA-L09 Tapatalk 4 Lt

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 9:12 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
O aš visą gyvenimą galvojau, kad tai santykis kuro ir oro svorio... ir kad duotais santykiais deginant skirtingus kurus, gauname tokį patį kiekį deguonies rezultate...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 2:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Paveikslėlis

kažkoks azartas paėmė su šituo klausimu :) Audry skype jau įtikinau :)
mano teorija: stachometrinis kuro mišinys išmetime duoda 2% deguonies nepriklausomai kokį kurą naudosi. Svarbu tik kiekvienam kurui parinkti tinkamą proporciją. Benzinui skirtas wide bandas tuos 2% deguonies supranta kaip stachometrinis 14,7:1 benzino santykis su oru. Bet kokį kitą kurą deginant pagal jo stachometrinį santykį, gaunam tuos pačius 2% deguonies išmetime ir benzininis WB rodys 14,7. Tai aš teigiu, kad dzin kokį kurą deginis, jei benzininis WB rodo 14,7 vadinasi pataikiai stachometrinį to kuro santykį. Jei mažiau 14,7 tai riebu, o jei daugiau 14,7 tai liesiau. Tu aišku nežinai tikslaus santykio, bet žinai ar per liesa ar per riebu.
Pagal Romeo pateiktą lentelę, jei naudotume etanolį ir jį degintume santykiu 9:1, tai benzinui skirtas WB rodytų 14,7 nes jaustų išmetime tuos 2% deguonies.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 3:14 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Tesiant visiškai klasikinį offtopicą, gal kas galite pasiūlyti Bilstein B6 komplektą OGiui pigiau nei Ebay?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 14, 2017 9:39 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
maiklas rašė:
...
Pagal Romeo pateiktą lentelę..

Nu logikos tame yra.
Dabar dėl AFR su dujomis, tai skaičiau kad žemiau 13:1 nerekomenduojama, nes kyla išmetimo temperatūra ir krenta galia. Taip kad jei tikėti tavuoju AFR gauge tai reiktų dar truputį paliesinti mišinį.
P.S. aš turėjau omeny kad galiu atsiųsti biną jei nustos galvą skaudėti tau (rašei, kad ir taip užtenka galvos skausmo) :D Tai kaip suprantu jau galiu pradėti ieškoti?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Tre Kov 15, 2017 2:05 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Audris
SAAB: SAAB 900, MY96
Užsiregistravo: Ant Geg 19, 2015 9:41 am
Pranešimai: 59
Romeo rašė:
... skaičiau kad žemiau 13:1 nerekomenduojama, nes kyla išmetimo temperatūra ir krenta galia...


http://www.evolutionm.net/forums/evo-x-engine-management-tuning-forums/557403-lpg-tuning-guide.html


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pir Kov 20, 2017 9:23 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Vakar šiek tiek eksperimentavau su Trionic'u OGyje. Mišinys kruizinant ir smaugiant dugnais jau normos ribose. Ant laisvų sūkių vis dar rodo liesoką ~16:1, tai gal bandysiu ir šitą vietą pakoreguoti, bet svarbiausia man dabar yra išspręsti sūkių užlaikymą perjungiant pavaras. Atjungiau laisvų sūkių vožtuvą ir laisvi sūkiai nuo užduotų 900 rpm, pakilo iki 1100 rpm. Kaip žinia NG droselio sklendė netinka OGiui, o ant orginalios OGio sklendės neina gražiai primontuoti TPS daviklio, tai teko panaudoti 9000 sklendę. 9000 sklendė neturi laisvų sūkių reguliavimo varžto, yra tik varžtelis kuris gali šiek tiek praverti sklendę. Tai ją kiek įmanoma labiau uždariau. Gal kas žinot, ar atjungus laisvų vožtuvą, jis turi likti uždarytas ar šiek tiek praviras?

Mano spėjimas, kad važiuojant praverta sklende, trionic'as praveria ir laisvų vožtuvą, o atleidus gazą dar labiau jį atidaro, kad pagautų krentančius sūkius. Kažkokiu būdų, turiu sumažinti per uždarytą sklendę patenkančio oro kiekį. O gal kas nors žinote ar įmanoma pačiame trionic'e pareguliuoti, kaip laivų sūkių vožtuvas turi elgtis esant pravertai sklendei ir jai staigiai užsidarius?

Dar viena bėda ryškėja su pačiu varikliu. Nežinau ar rašiau, bet šitam OGiui paėmėm variklį, kurį naudojom pirmais metais TurboX OGyje lenktynėms. Tada mums surinkus tą motorą jis labai degino tepalą ir per tepalo matuoklę varė kompresiją. Nors bloką buvom nuvežę prachoninguoti, sudėjom naujus žiedus, kurių tarpelis dar išsiteko į standartinius išmatavimus.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Taip pravažiavom visą vienų lenktynių sezoną ir numetėm tą variklį į kampą. O dabar, kai jau nebeliko iš ko rinktis, nuvežėm variklį motoristui, kuris patvirtino mūsų spėjimą, kad vieną tepalinį žiedą sugebėjom įdėti aukštyn kojom. Tai sudėjo žiedus teisingai, pažiūrėjo, kad cilindruose honingas likęs, dėl viso pikto sudėjo naujus indėklus, nušlifavo galvą ir atgal viską surinko. Bet kompresija karteryje niekur nedingo ir tepalo deginimas išliko. Kompresija visuose cilindruose 12-13 Bar, tepalo spaudimas ok. Paskutinė versija, kodėl taip darosi, tai elipsės cilindruose (bet tada nebūtų kompresijos po 12 Bar???). Nepamenu kas ir kur buvo vežę bloką tikrinti ir honinguoti, bet už nugaros nestovėjom ir nematėm ką iš tikro su juo darė. Gal iš tikro reikėjo kiaušinio formos naujų žiedų... Ple, labai nesinori trečia kartą visko daryti. Po pirmojo remonto tas variklis pravažiavo manau maximum 5000 km, kaip manot, ar naivu tikėtis, kad dar po kokių 10000 km žiedai prisitaikys prie cilindrų formos? :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 9:09 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Tęsiu savo seną monologą naujoje erdvėje...

Dėl sūkio šoktelėjimo atleidus gazą pasitikrinau visus vakuumą naudojančius įrenginius ir nei vienas neleakina, droselio sklendė pilnai uždaryta... Išsilupu laisvų sūkių vožtuvą, kuris ramybės būsenoje yra šiek tiek pravertas:
Paveikslėlis

Vožtuvo išorėje yra mažas 3mm šešiakampiu sukamas varžtelis, užlietas skaidriu plastiku. Nukrapščius plastiką, galima tą varžtą pasukinėti ir taip pareguliuoti vožtuvo atidarymą ramybės būsenoje. Tai pridariau vožtuvą tiek, kad ramybės būsenoje laisvi sūkiai būtų 900 rpm, o ne 1200 rpm ir sūkių šoktelėjimas atleidus gazą dingo.

Dar garaže radau pavarų dėžės apsaugą, kuri gal kitą kartą skrendant nuo kelio kažkiek apsaugos dėžę:
Paveikslėlis

Ir kad jau vienas projektas į pabaigą, tai laikas traukti kitą iš garažo dulkių:
Paveikslėlis

Tradicinėse vietose papuvęs, reikės šiek tiek pavirinti, pašpakliuoti, padažyti... ir eilinį kartą savininkas teigia, kad su mechanika viskas zjb, tai net nelysiu ir neieškosiu sau nereikalingų problemų :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 3:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Visi taip sako, kad viskas gerai, nors iš praktikos kiek susiduriu toli gražu būna iki viskas gerai :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 28, 2017 11:01 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Negražu viešai keiktis, bet jau užpiso rudojo OGio variklio dūminimas. Nu gi neatiduosi žmogui tokios chaltūros sakydamas, kad gal prisidirbs...
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Iš pradžių nulupau galvą tikėdamasis rasti subraižytus vožtuvus ties ta vieta kuri sandarinasi su gumelėm. Visą galvą išardžiau, bet nieko įtartino neradau. Juolab bėdos galvoje, negalėtų įtakoti dujų slėgio karteryje...
Tada ištraukiau bloką, parodžiau dar trims meistrams, visi matavo cilindrų vidų su gylmačiu ir daugiau kaip kelių šimtųjų išdilimo nerado, tipo turi būti gerai. Viena iš teorijų, kad nuo pat pradžių sudėti nauji žiedai buvo su kažkokiu mistiniu broku ir neveikia kaip turėtų, nors visi meistrai daug šansų šitos teorijos pasitvirtinimui neduoda. Honingavimo žymės nors ir matosi, bet neatrodo labai gražiai, įbrėžimai ne vienodo gylio, jų raštas ne visur vienodu kampu padarytas, nu žodžiu išsipisinėjant, galima prie to prikibti, bet visi aplankyti meistrai sakė su blogesniu honingu yra padarę variklių ir jokių bėdų neturėjo. Žodžiu paskutinis bandymas išspręsti principo klausimą, vešiu bloką ant staklių užpjauti naują tvarkingą honingą, dėsim naujus žiedus, rinksim atgal ir vėl kursim. Ir jei vėl ta pati birka, tai neatsakau už savo veiksmus :evil:

Žaliojo OGio, turėjusio tapti nauju projektu, savininkas pamatęs nuotraukas, koks "ledinis" jo OGis ir kiek darbo reikės, supasavo ir prašė OGį vėl paslėpti po dulkių sluoksniu garažo kampe.

Tada ištraukiau kito savininko, kitą "ledinį" plačialempį 900i, į kurio puikiai išsilaikusių kėbulą reikėjo perkelti visus vidurius iš supuvusio angliško Aero. Vėl ta pati procedūra, dešimties saabų rokiruotė garaže, rankų ir stuburo pagalbą išsistumiu pacientą į lauką, nuplaunu su Vagner Karcheriu, pasikeliu ant keltuvo ir pradedu fotografuoti "gražiausias" vietas:
apatinių šakių vietos abejose pusėse prapuvusios:
Paveikslėlis

galiniai amortikai išpuvę iš lonžeronų ir nebeturi ryšio su kėbulu:
Paveikslėlis

durų apačios dingo prieš daug metų:
Paveikslėlis

Nu ir t.t. Jaučiu ir šitas projektas bus neterminuotam laikui užšaldytas...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 28, 2017 11:22 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Gal netyčia yra projektų savininkų kurie norėtų perleisti koncervuojamus ilgamečius projektus? :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: TurboX garazas
StandartinėParašytas: Ant Kov 28, 2017 12:58 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Andrius
SAAB: 99 CC '76 / MB 320 CDI
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Tre Vas 22, 2017 1:14 pm
Pranešimai: 79
Tautvis rašė:
Gal netyčia yra projektų savininkų kurie norėtų perleisti koncervuojamus ilgamečius projektus? :)


Tai visi OGiai mano garaže, išskyrus dabar konstruojama rudajį, bus skirti pardavimui. Tik aš nežinau kiek kuris OGis kainavo ir už kiek savininkai sutiktų perleisti. Kaip supratau iš tavo komentarų facebooke, tai tu norėtum tvarkingo ir nebrangiai? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007