Dabar yra Pen Bal 19, 2024 9:22 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pen Vas 16, 2018 1:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
svitas rašė:
93 :D

taip 9-3 juodas dviduris :)
beje aciu uz sankabos nuotraukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pen Vas 16, 2018 1:51 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
deje treka ukmergeje atkele i sekmadieni
http://www.sask.lt/trekas-30/lt/


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pen Vas 16, 2018 1:56 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Haro rašė:
Romeo rašė:
Haro, naudoji widebandą?

nenaudoju. nes nelenda i biudzeta.
tiesiog bandau is standartines gelezies isspausti beveik maximuma.
Klausiu, nes tavoj programoj purkštukų konstanta kažkodėl aukštoka prie 3.5 bar FPR.

Išsiųsta naudojantis SM-G950F Tapatalk 4 Lt

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pen Vas 16, 2018 7:46 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
Purkstuku konstanta keliau nes turbos karstas galas juodas buvo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 9:52 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
radau truputi nuotrauku is praito savaitgalio treko
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
idomesni momentai
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 8:40 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Haro rašė:
Purkstuku konstanta keliau nes turbos karstas galas juodas buvo

Drąsus, kad be widebando nusprendei kad per riebu. Mačiau, kad nekeitęs InjCorrCal.BattCorrTab mapo. Darant tvarkingai reikia koreguoti ir šį mapą, o konstantą statyti ant 282. Aš turiu widebandą ir 3,5 bar kuro slėgio reguliatorių. Pakeitus konstantą į 282 ir sutvarkius minėtą mapą widebandas rodė daugmaž čiki. Reikėjo šiek tiek VE mapą pakoreguoti, bet neieškant idealumo viskas ok ir be VE mapo korekcijų. Gal juodas galas ne dėl riebaus mišinio, o pvz degančios alyvos:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 9:50 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
Romeo rašė:
Haro rašė:
Purkstuku konstanta keliau nes turbos karstas galas juodas buvo

Drąsus, kad be widebando nusprendei kad per riebu. Mačiau, kad nekeitęs InjCorrCal.BattCorrTab mapo. Darant tvarkingai reikia koreguoti ir šį mapą, o konstantą statyti ant 282. Aš turiu widebandą ir 3,5 bar kuro slėgio reguliatorių. Pakeitus konstantą į 282 ir sutvarkius minėtą mapą widebandas rodė daugmaž čiki. Reikėjo šiek tiek VE mapą pakoreguoti, bet neieškant idealumo viskas ok ir be VE mapo korekcijų. Gal juodas galas ne dėl riebaus mišinio, o pvz degančios alyvos:-)


Zinau kad drasoka, bet as lupau galva visi voztuvai sausi, o visas kolektorius uz voztuvu juodas be to ramiai vazuojant autopiloto rezimu kuro snaudos soko per 1l tai buvo primtas sprendimas per kelis procentus pakelti purkstuku konstanta. Siek tiek sumazejo kuro sanaudos kruizinant o uzputus turbinai detonaciju nepadaugejo, nepadaugejo ir prie max rpm. be to prie max apkrovu t.y prie 1,5bar kuro slegis rampoj teoriskai turetu sukilti iki 5,0 bar tada purkstuku konstanta turetu buti gerokai virs 300. o gale virs 5500 rpm kaip matei programoj palikta apie 5-10% korekcijai kompo.
InjCorrCal.BattCorrTab mapas apibrezia purkstuku korekcija esant skirtingom itampoms jai as teisingai suprantu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 10:02 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
Is kitos puses man sito variklio nelabai gaila kuo jis greiciau pasakys ''ciau'' tuo greciau idesiu b204 apacia, arba b205r motora. bet bent kolkas variklis ant kreivokos programos nepyksta(lupant galva maciau) be to ir apacia laiko gerai. Gaila cia per dvi savaites ant galios stendo nepavyksta nuvazuoti. bet manau dar kita savaite pavyks.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 10:17 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Matai, nesigilinau kaip pas 2.0t, bet 2.3 t varikliui pasiekti 290 ag nereikia, kaip tu rašai, 1.5 bar turbinos slėgio su TD04-15T. O tiek konstanta, tiek InjCorrCal.BattCorrTab mapai vienodi tarp 2.0 ir 2.3. Su priekyje pastatytu intercooleriu prie 1300mg/c 1.2 bar daugiau nematęs kol kas. Vasarą gal pakils šiek tiek, bet nežymiai manau dėl įsiurbiamo oro temp. Žinoma, mažesnei kubatūrai sugrūsti tą patį orą reikia didesnio slėgio. Klausimas, kiek stock kuro siurblys pajėgus pakelti slėgį, o tuo labiau jau pavaikytas keliolika metų. Kažkaip abejoju, kad jis prie max rpm pajėgus išlaikyti net 4.0 bar, bet gal ir klystu. Neteko matuot. Šioj vietoj gal VE mapo daugiklis skiriasi? Dar nelyginau.
Taip, InjCorrCall.BattCorrTab mapas prie skirtingos įtampos koreguoja purkšrukų darbą.
Dėl kuro sąnaudų kruizinant, manau placebo, nes liambda zondas koreguoja mišinį, nesvarbu kokia konstanta bus visada kompas laikys liambda 1. Kis tik LTFT. Bus liesa - kompas pagal zondo parodymus riebins, bus riebu - liesins. O nuo LTFT adaptacijų priklausys ir koks bus mišinys open loop režime.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 10:30 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Haro rašė:
Is kitos puses man sito variklio nelabai gaila kuo jis greiciau pasakys ''ciau'' tuo greciau idesiu b204 apacia, arba b205r motora. bet bent kolkas variklis ant kreivokos programos nepyksta(lupant galva maciau) be to ir apacia laiko gerai. Gaila cia per dvi savaites ant galios stendo nepavyksta nuvazuoti. bet manau dar kita savaite pavyks.

Vienam bachūriukui, jo prašymu, padariau 300 ag 235E motorui su TD04-15T, 3.5 FPR ir 3" downpipu (bet su stock likusiu išmetimu) programą. Žinoma, tiek ag neištrauks su esamais pakeitimais, tuo labiau nieko nedariau su uždegimo kampais, bet ir prašymas buvo padaryt pigiai, be live mapinimo. Važiuoja, sakyčiau, kaip 280 ag, viduriai kol kas laiko. Forume, kur esi įmetęs savo programą įvertinimui yra vienas, kuris 2.3 Aero MY06 reikalauja 1450 mair prie vidurio rpm su stock viduriais ir prasuko jau, berods apie 20 000km. Sakė, kol kas valina kaip priklauso :-)
O 205R stūmokliai, mano žiniomos, neatlaikys daugiau nei nm nei ag, kaip 205E stūmokliai, nes (kur didžiausia ir yra problema) jie vienodi. Lietuvoj pigiausias variantas mesti B204 apačią, bet idealiausias variantas, mano galva, dėt kaltinukus, nes jie lengvesni ir nekainuoja labai daug:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Šeš Vas 17, 2018 11:53 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
deje B205e ir b205r stumuokliai skiriasi bet ne lydiniu(nors gal ir lydiniu neziurejau taip toli), o degimo kamera stumuoklyje :) b205R stumuoklyje didesne isima.
as kaip tik palikau stock downpipe bet uz katuliu 3,0coliai ir du bakeliai tiesiniai. nuo prasisukimo pagal placeba turetu padeti 10w60 tepalas tel kuro siurblio tu teisus butu gerai nasesnis. bet kolkas projektui yra skirta suma 2000e ir butu gerai kad iki sezono galo uztektu cia su einamais remontais. Nes po varzybu tai amortiku atramas, tai kokia lempa, tai dar ka nors tenka pakeisti. Tada ziuresim gal dar koki 1000e isusdysim bet greiciausiai i lankus.
Tad kolkas labai toli nuo standarto stengiuosi nepabegti kad pigus srotas gelbetu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Sek Vas 18, 2018 9:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
kelios nuotraukos is siandienos treko
Paveikslėlis
Paveikslėlis
kelios idomesnes nuotraukos
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Sek Vas 18, 2018 10:01 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
su dviem tojo padangom jau iseina kapotis siek tiek, bet sikna, su plikom padangom, visa laika bando aplenkti prieki. Manau gal biudzetas leis dar dvi padangeles nupirkti nes su dviem padangom trasoj laikytis sunkoka.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pir Vas 19, 2018 10:40 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Paveikslėlis
pigu ir efektyvu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kovinė "Kiaulė"
StandartinėParašytas: Pir Vas 19, 2018 5:10 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 169
Gerai butu, bet su roketais leidzia vazuot tik jai lankus turi.
radau video is 2 uzvaziavimo
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vhu0StdK-7s[/youtube]


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007