Dabar yra Ket Kov 28, 2024 9:40 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Bal 29, 2019 7:35 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
panašu į neoriginalą, bet žiūrisi tikrai gerai :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Spa 21, 2019 7:15 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Prikabintas failas:
IMG_9336z (Large).jpg/><br />
			<span class=IMG_9336z (Large).jpg [ 831.49 KiB | Peržiūrėta 12107 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Lap 03, 2019 10:11 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Grįžtu prie pradėto 'To Do" aprašymo:

Atėjus 2018m pavasariui pirmas darbas kurį dariau, buvo variklio tepalo keitimas: variklio alyva - Motorex
Prikabintas failas:
oil change.JPG/><br />
			<span class=oil change.JPG [ 2.87 MiB | Peržiūrėta 12028 kartus(ų) ]


Esant geram orui švykome į ilgesnes keliones, kurių metu pasirodė negeri dalykai, kurie kėlė grėsmę ne tik automobilio techninei būklei bet praradus budrumą galėjo kilt pavojus ir pačių saugumui.
Kai parsivariau OGį, pajutau, kad šiek tiek krenta stabdžio pedalas link dugno, bet tai nebuvo kažkoks labai jau ydingas dalykas. Stovint prie raudono šviesoforo signalo, per kelias dešimtis sekundžiu pedalas pasispaudžia žemyn, bet toli gražu ne iki galo. Iš po žiemos atrodė, kad vėl viskas okey, tačiau ne ilgam. Pavažinėjus, daugiau pamaigius stabdį, po kelionės į mūsų mytą Drevernoje, iš Klaipėdos grįžau praktiškai be stabdžių. Reikia prisistabdyti, stabdžio pedalas spaudžiasi panašiai kaip sankabos :roll:

Pradėjau ruoštis remonto darbams: užsakiau naują stabdžių cilindrą (LPR), prie to paties žaidimosi nusprendžiau pakeisti visą stabdžių skystį (ATE DOT4), galinius stabdžių diskus su kaladėm (ATE) ( jautėsi senų mušimas) ir prie viso to priekines kaladėlės(priekyje buvo sudėtos naujos, prasto gamintojo, tai pakeičiau jas į Ferodo Premiere).
Prikabintas failas:
brakes parts.JPG/><br />
			<span class=brakes parts.JPG [ 2.32 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
Brake parts.JPG/><br />
			<span class=Brake parts.JPG [ 2.63 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]


stabdžių cilindro keitimas (kaip jau dabar atrodo) nebuvo toks sudėtingas darbas. Priėjimas geras, sunkiau buvo nuimti sveiką stabdžių skysčio bakelį.
Prikabintas failas:
brake master .JPG/><br />
			<span class=brake master .JPG [ 1.76 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
brake master N O.JPG/><br />
			<span class=brake master N O.JPG [ 4.19 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]


nuėmus galinius stabdžių diskus laukė maloni staigmena : senieji dar originalūs (aišku turėjo būti bent syki pakeisti, bet vistiek)
Prikabintas failas:
Brake disc old.JPG/><br />
			<span class=Brake disc old.JPG [ 2.89 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]

Darbas į ateitį - kažkada prie progos reikės pakeisti visas stabdžių žarneles (jau 4 mėnesius laukiu gamyklinio užsakymo su žarnelėm... )


Kai lauko temperatūros rodyklė perkopė 30 laipsnių, piko metu stovint kamštyje, pastebėjau, kad temperatūros rodyklė kyla gerokai aukščiau vidurio. Viduje pečiuko nustatymas ant didžiausios kaitros duoda labai trumpą variklio atvėsinimą, po to vėl pakyla rodyklė iki buvusios padėties. Pasikonsultavęs, priėjau išvados, kad bus pasikišęs aušinimo radiatorius. Nusipirkau aušinimo sistemos ploviklį (nors man jie nepatinka), bet tuo pačiu užsisakiau ir naują radiatorių, kadangi radiatorius netikėtai grįžo gan greitai, tai prieš Latvišką IntSAAB pasikeičiau radiatorių.

Prikabintas failas:
radiatorius.JPG/><br />
			<span class=radiatorius.JPG [ 3.49 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_2254.JPG/><br />
			<span class=IMG_2254.JPG [ 3.71 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
fan switch.JPG/><br />
			<span class=fan switch.JPG [ 1.8 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]


Kai nuimamos turbo žarnos, kad būtų geresnis priėjimas ištrautki radiatorių, buvo nesunku pakeisti ir šią turbinos žarną (originali iš Aeropolio kainavo gerokai pigiau nei pardavinėjamos ebėjui) :
Prikabintas failas:
turbo zarna.JPG/><br />
			<span class=turbo zarna.JPG [ 2.18 MiB | Peržiūrėta 12042 kartus(ų) ]


Radiatoriaus keitimas įvyko sklandžiai, visi tvirtinimo taškai atitiko puikiai, ir į kelionę išsiruošėme kitą dieną, normaliai automobilio ištestuoti nebuvo laiko. Atvažiavus pas Braliukus į Siguldą, grįžus iš parduotuvės, laukė staigmena - po automobiliu klanas aušinimo skysčio. Pradžiai mintis buvo, kad bėga pro flanšą/varžtą kur yra išleidimas iš bloko.bet atidžiai pradėjus žiūrėti, paaiškėjo jog bėga pro žarną, kuri išeina iš termostato flanšo, kurią blogai užveržė 'chamutas'.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 04, 2019 1:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Remigijus
SAAB: 9-5 Aero MT MY00
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2015 12:50 am
Pranešimai: 43
Įdomu skaityti temą, lauksim daugiau naujienų :good:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Lap 06, 2019 12:51 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Kone kiečiausios dalys parinktos, respect :good:
Alyvos filtras kaip pas 9-5 :D
Jaučiu labai malonūs visi tie aptarnavimo darbai šiam lėktuvui. Ilgiuosi tokių darbelių :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 12, 2019 8:57 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
ačiū ! :)

aurissan rašė:
Alyvos filtras kaip pas 9-5 :D
Jaučiu labai malonūs visi tie aptarnavimo darbai šiam lėktuvui.

pas 9-5'tą alyvos filtras kaip pas OGį, taip būtų korektiškiau :)

Žinoma, malonu neskubant kuistis garaže :OK: bet taip eini ir eini ratu, atrodo vieną galą aptvarkai, ar bent jau detales pradedi medžioti, žiū - jau dar kažkas išlindo, kas ramybės neduoda :-8

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: raimax SAAB 900 Turbo Cabrio
StandartinėParašytas: Ant Lap 12, 2019 9:37 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Pirmieji 2019 metų pasivažinėjimai parodė dar vieną problemą - aušinimo skysčio nuotekis per pečiuko vožtuvą. Konkrečiai mano atveju - antifrizas bėgo per vožtuvo vamzdelius kur jungaisi žarnos. Iš senatvės senieji vamzdeliai buvo paskilinėjusiais galais, ovalo formos. Todėl gerai neužsiveždavo ir nedideliu kiekiu antifrizas lašėdavo tiek į lauko pusę, tiek per firewall'ą į saloną po kilimu.

Darbas ne pats sudėtingiausias: nuimama panelės apatinė dalis, atsukamas pečiuko dėžės korpusas ir pasimato pečiuko radiatorius. Lyg radau forumuose, kad pečiuko vožtuvą pakeičia (išima) neištraukę paties pečiuko radiatoriaus, bet gan seksovas priėjimas ten, ir reikia švariai nuvalyti paviršių kurioje vietoje susijungia pečiuko radiatorius ir vožtuvas. Betkuriuo atvėju išsitraukti jį reikėjo.

Kelios akimirkos iš darbų:

Prikabintas failas:
IMG_5352.JPG/><br />
			<span class=IMG_5352.JPG [ 2.24 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_5353.JPG/><br />
			<span class=IMG_5353.JPG [ 2.18 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_5354.JPG/><br />
			<span class=IMG_5354.JPG [ 3 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]


ištraukus pečiuką, nuimamas senas vožtuvas, nuvalomas paviršius, uždedamas naujas vožtuvas (Professional Parts Sweden HD10 (atnaujintas) )
Prikabintas failas:
heater core.JPG/><br />
			<span class=heater core.JPG [ 2.42 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_5385.JPG/><br />
			<span class=IMG_5385.JPG [ 2.89 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
heater core (2).JPG/><br />
			<span class=heater core (2).JPG [ 2.45 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
heater core (3).JPG/><br />
			<span class=heater core (3).JPG [ 2.58 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
heater core (4).JPG/><br />
			<span class=heater core (4).JPG [ 2.16 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]


tuo pačiu nuo pečiuko korpuso ir dėžės dangčio nuvalomi seni sandarinimo porolonai, užklijuojami nauji:
Prikabintas failas:
IMG_5392.JPG/><br />
			<span class=IMG_5392.JPG [ 3.12 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
heater box.JPG/><br />
			<span class=heater box.JPG [ 2.76 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
heater box (2).JPG/><br />
			<span class=heater box (2).JPG [ 2.31 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]


užkišamos pečiuko vožtuvo skylės, kad montavimo metu į vidų neprikristų šiukšlių. Tiesa įstatyti į savo vietą nebuvo taip jau paprasta, kaip ištraukti (gal nepatepiau :oops: ) , ir vienas 'kamštis' pats įlindo į vidų , bet su juo nesicackinau ir greitai ištraukiau 8-)
Prikabintas failas:
IMG_5405.JPG/><br />
			<span class=IMG_5405.JPG [ 1.91 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_5407.JPG/><br />
			<span class=IMG_5407.JPG [ 2.3 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_5408.JPG/><br />
			<span class=IMG_5408.JPG [ 1.71 MiB | Peržiūrėta 11902 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Bal 27, 2020 6:59 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Pavasario beieškant
IMG_9385z (Custom).jpg/><br />
			<span class=IMG_9385z (Custom).jpg [ 1.22 MiB | Peržiūrėta 11076 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Spa 03, 2020 9:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
kas ten?

Prikabintas failas:
IMG_0351.JPG/><br />
			<span class=IMG_0351.JPG [ 4.56 MiB | Peržiūrėta 10303 kartus(ų) ]




ogi ogi - raudonas su arkliuku ant kapoto

Prikabintas failas:
IMG_0349.JPG/><br />
			<span class=IMG_0349.JPG [ 7.01 MiB | Peržiūrėta 10209 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Spa 18, 2020 7:38 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Paskutinis kavos puodelis prieš žiemos miegą:

Prikabintas failas:
IMG_0453.JPG/><br />
			<span class=IMG_0453.JPG [ 7.71 MiB | Peržiūrėta 10208 kartus(ų) ]



Highway to..

Prikabintas failas:
IMG_0456.JPG/><br />
			<span class=IMG_0456.JPG [ 3.87 MiB | Peržiūrėta 10208 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Spa 19, 2020 9:00 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
raimax rašė:
kas ten?

Prikabintas failas:
IMG_0351.JPG




ogi ogi - raudonas su arkliuku ant kapoto

Prikabintas failas:
IMG_0349.JPG

Ir kaip tas feraris ?

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Spa 20, 2020 3:48 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Perkūnas rašė:
Ir kaip tas feraris ?

Nu kaip kaip - gerai :) Raudons, grakštaus dizaino, gražiai murkiantis. Aišku būt da gražesnis garsas jei po kapotu t.y. galiniu dangčiu, būtu jų pasididžiavimas - V12. O čia dėja tik V8

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Spa 21, 2020 10:38 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
raimax rašė:
Perkūnas rašė:
Ir kaip tas feraris ?

Nu kaip kaip - gerai :) Raudons, grakštaus dizaino, gražiai murkiantis. Aišku būt da gražesnis garsas jei po kapotu t.y. galiniu dangčiu, būtu jų pasididžiavimas - V12. O čia dėja tik V8
Na, tas tai suprantama, bet turėjau omeny, feraris - "kažkas tai tokio !!! ". Ar pajautei ? :)

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 14, 2021 2:04 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Prikabintas failas:
A09F4E79-82E7-43B8-B1F3-717ED29FBD59.jpeg/><br />
			<span class=A09F4E79-82E7-43B8-B1F3-717ED29FBD59.jpeg [ 2.69 MiB | Peržiūrėta 8804 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
C5F06F88-0CDF-4BDB-9141-6F9F17CAF538.jpeg/><br />
			<span class=C5F06F88-0CDF-4BDB-9141-6F9F17CAF538.jpeg [ 4.46 MiB | Peržiūrėta 8804 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 08, 2021 3:29 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Dar keli anksteliau nuveikti darbai, kurie nebuvo aprašyti: :read:

Sulaukiau lauknešėlio, iš už Atlanto. Atkeliavo Tonneau Cover arba Parade Cover, kuris uždengia nuleistą stogą

Prikabintas failas:
IMG_3888.JPG/><br />
			<span class=IMG_3888.JPG [ 2.44 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


pabandžiau jį uždėti ir pamačiau kad pas mane nėra guminių kilpų, skirtų pritvirtintį vieną uždangalo dalį. Tai kone metus laiko, Tonneau Cover'is gulėjo ir rinko dulkes, pakol ieškojau iš kur gauti tas gumines juosteles. Žinoma, gal galėjo kažką pasidaryti, prisiburti, bet gavau originalias :lol:

Prikabintas failas:
toneau n1.jpg/><br />
			<span class=toneau n1.jpg [ 4.89 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]



Dar vienas lauknešėlis iš svajonių šalies buvo 3 gauge's., pagal pardavėją jos buvo su laidais, davikliais, tiesiog imk ir dėk (Plug'n'Play), bet kai išpakavus siuntą paaiškėjo, kad tie davikliai neaišku kieno, neatitinka sriegiai, jokių reikšmių ar kodų ant jų pačių nėra, ir kokį pieno riebumą gali rodyti. Laidai taip pat nevisai į temą, o labiau į donarinių laidų dėžę padėti. Prie jų reikėjo priderinti laikiklį. Pavyko rasti vieną, labai panašų į tokį, koks kadaise buvo originalus.

Prikabintas failas:
gauges n1.jpg/><br />
			<span class=gauges n1.jpg [ 3.78 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


Toliau laukė centrinės konsolės ardymas, audio magnetolos perdėjimas žemiau, naujo laidyno darymas ,išvedimas į variklio skyrių. Labiausia nekantravau pajungti, išbandyti kaip kas veikia. Bet nebuvo daviklių. Tai pirmiausia pajungiau tik tai - ką galėjau pajungti - voltmetrą :oops:

Prikabintas failas:
gauges 3.JPG/><br />
			<span class=gauges 3.JPG [ 2.89 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
gauges 27.JPG/><br />
			<span class=gauges 27.JPG [ 3.09 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
gauges 7.JPG/><br />
			<span class=gauges 7.JPG [ 380.8 KiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
gauges 8.JPG/><br />
			<span class=gauges 8.JPG [ 2.75 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


Daviklius užsakinėjau originalius VDO (taip pat ir gaugės VDO gamintos), jų pasirinkimas apstus - nuo matavimo ribų, sriegio, "warning contact" ribinės reikšmės., Žinoma, matavimo ribos turi atitikti pačios gaugės ribas. Išsirinkęs konkretų sau tinkamą modelį per ebay, susiradau kažkokį Latvijos pardavėją kuris prekiauja VDO produkcija. Tai buvo kažkiek pigiau, greičiau ir paprasčiau nei užsakinėti spec. užsąkymu per Continental atstovus Lietuvoje. Buvo nupirkti 3 davikliai - tepalo slėgio, tepalo temperatūros (šis daviklis sukamas vietoj karterio tepalo išleidimo varžto) ir lauko temperatūros.

Prikabintas failas:
gauges n2.jpg/><br />
			<span class=gauges n2.jpg [ 2.53 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


išsukus originalų tepalo slėgio daviklį (kuris esant 0.4-0.5bar ar žemesniam slėgiui, užžiebia indikacinę lemputę) ir pabandžius įsukti savo naujajį daviklį supratau, kad kažkas yra netaip su tepalo aušintuvo vamzdeliais. Jie trukdo priėjimui, taip pat pažiūrėjus nuotraukas internete, pasimatė, kad jie turi būti pakreitpi kitu kampu ir žarnos pralysti tarp bloko ir tepalo matuoklės vamzdelio. Tad atjungęs apkeičiau vietomis.

Prikabintas failas:
gauges n3.jpg/><br />
			<span class=gauges n3.jpg [ 5.87 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


Vietos padaugėjo, žarnos nebemaišys pakeisti tepalo filtrą. Tačiau, naujam davikliui vietos vistiek buvo mažą, kad jį priveržti, tad teko naudoti prailginimo adapterį.
Prikabintas failas:
gauges n4.jpg/><br />
			<span class=gauges n4.jpg [ 3.01 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


taip pavažinėjus, supratau, kad man tepalo temperatūra nėra tokia svarbi, kaip lauko oro temperatūra. Pasitaikius progai, susiradau išorės temperatūros gaugę, ją sukalibravau su davikliu, kad rodytų kuo artimesnę temperatūrą tiek esant +25, tiek 0 laipsnių temperatūrai.
Lauko temperatūros daviklis turėtų būti pritvirtintas kairėje pusėje, už buferio. išėmęs žibintą laukan, radau puikią vietą jam, kur tikrai niekam nemaišys. Šioks toks šablonas iš popieriaus ir prasidėjo laikiklio gamyba. Kad OG'is nesupyktų jog įnešu jam svetimkūni, plastmasę naudojau iš 9-5'o 8-)

Prikabintas failas:
gauges n5.jpg/><br />
			<span class=gauges n5.jpg [ 5.68 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]

turint galvoje, kad toje vietoje kabantis daviklis ir jo laidai bus veikiami įvairaus aplinkos poveikio, gaus lietaus, šilumos, šalčio. O hermetiškų sujungimų prie daviklio padaryti nėra galimybės, nuspręndžiau šią 20cm atšaką padaryti iš nerūdijančio plieno laidų, ir naudoti hermetišką jungtį (fyškę).

Prikabintas failas:
gauges n6.jpg/><br />
			<span class=gauges n6.jpg [ 3.04 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]


galutinis vaizdas šiai dienai toks:
Prikabintas failas:
gauges 24.JPG/><br />
			<span class=gauges 24.JPG [ 2.17 MiB | Peržiūrėta 8657 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007