Dabar yra Pen Kov 29, 2024 10:52 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: raimax SAAB 900 Turbo Cabrio
StandartinėParašytas: Tre Rgp 16, 2017 8:53 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Šį vakar paragausim ilgai brandinto alaus, nukeliavusio ilgą kelią, laukusį savo valandos :oops:
Amerika, Švedija, po to Klaipėdos uostas, Šiauliai .
Į sveikatą 8-)

Prikabintas failas:
WP_20170816_21_04_25_Pro_LI (Medium).jpg/><br />
			<span class=WP_20170816_21_04_25_Pro_LI (Medium).jpg [ 178.46 KiB | Peržiūrėta 14413 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: test
StandartinėParašytas: Šeš Spa 20, 2018 7:50 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Ši istorija yra kiek kitokia, kuri prasideda nuo antro pranešimo :

Paieškose praleista daug valandų, (ap)žiūrėti ir išbandyti įvairūs variantai, kol galiausiai buvo išpustytos modernios ambicijos ir apsistota ties klasika:
Dažnai pražiūrimas coparts'as (kuris tarsi amerikietiška katė dideliam maiše, o gal konteineryje?). Pasižvalgymai europietiškame kontinente nuvedė į susirašinėjimus itališkai, prašymai padaryti normalias nuotraukas, atsiųsti emailu - dažnam italiūkščiui pasirodė per sunkus darbas (kur kas paprastesnis - atsiųsti nuotraukas iš skelbimo, arba to paties skelbimo nuorodą). Atostogų idėjos, su mintimi gyvai apžiūrėti viena ar du variantus, su baime, kad nežinai ką išvysi. Taip neįtin intesyviai ieškant, ir nesistengiant pagriebti patį pirmą pasitaikiusį variantą, suvalgė trejetą metelių paieškose.

Paradoksas, sutapimas, o gal likimas, kai ankstyvą pavasarį sulaukęs bičiulio skambučio sužinai, kad vos už 8000 metrų nuo namų, garaže snaudžia raudonas senolis laukdamas naujo šeimininko. Pirmasis pasimatymas sekančią dieną neįvyksta, o smalsumas griaužia iš vidaus - kas gi ten slepiasi.. Tik po dviejų mėnesių (gal per didelį atstumą įveikti reikėjo? :oops: ) sutarta susitikti. Atrodo eini pasikaustęs, užsiauginęs storą skūrą nuo pirminio susižavėjimo, tačiau nerimas niekur nedingsta: prakaituoja delnai, širdies dūžiai padažnėję, apniukęs už penkių minučių lietumi prapliumpantis dangus, nuteikia bauginančiai. Valandėlė praleista garaže, aprimus lietui, pravažiavus kelis kilometrus aplankė dviprasmiški jausmai: Gal kiek ne taip, gal kiek kitaip. Grįžus atgal į kiemą, ketinant jį priparkuoti garaže (šalia 9-4x), danguje pasimatė pragedruliai. Dar po keletos minučių nušvito saulutė. Antras testdrive'as su nuleistu stogu, privertė į tą patį kiemą grįžti su plačia šypsena. (priešingai nei lyjant lietui). Tą vakarą nebuvo priimta kažkokių kategoriškų sprendimų, pasakę IKI susitikimo kitą kartą, išsiskirstėme.

Praėjus kelioms savaitėms, įvyko antrasis - dvigubas pasimatymas. Kartu buvusi moteriška draugija, didino ne pasitikėjimą, bet didesnį jaudulį, kuris ir taip kankino ne ką mažiau, nei pirmąjį kartą. 2017-ųjų lietuviška vasara nelepino saulėtomis dienomis. Tačiau, buvo žinomas vienas koziris - kaip praskaidrinti dieną ir išgauti šypseną net esant ūkanotam orui 8-)

Trečiasis pasimatymas, dedikuotas sudėlioti visus taškus ant "i". Gražų penktadienio vakarą, susitinkama prie autoserviso. Už tą vakarą norėčiau didelį Ačiū pasakyti Audriss900 ir Anatolijui, taip pat Kastyčiui, kurie sugaišo savo brangų laiką vėlyvą penktadienio vakarą, kad vienam pamišeliui pagelbėtų būti dar daugiau "susiconfusinusiam". Per kelias ateinančias dienas suderintos likusios detalės ir raudonasis OG'is parkeliavo į mano kiemą.

Kas liečia pirmą šios temos pranešimą ir jame esančią nuotrauką tai galiu paaiškinti: ilgai brandintas nukeliavęs ilgą kelią ir laukęs savo valandos, Amerika, Švedija, Klaipėdos uostas, Šiauliai> tai ne tik alus, bet ir OG'is, kuris pargrįžo iš saulėtosios Kalifornijos į Lietuvą. Čia kelis metus Kastytis su juo provojosio, ieškodamas įvairių smulkmenų stengdamasis 'davesti' iki kuo geresnės būklės. Ir galiausiai laukimas savo valandos, laukimas naujo šeimininko. O pati nuotrauka : įgudusi akis tikrai pastebės fone matomą OG'io priekio siluetą (posūkio žibintas, priekinis buferis)

Prikabintas failas:
IMG_8748z (Custom).jpg/><br />
			<span class=IMG_8748z (Custom).jpg [ 721.4 KiB | Peržiūrėta 13973 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 20, 2018 9:26 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
praėjusi 2017 vasaros pabaiga, bei ne-auksinis ruduo nebuvo ypatitingai duosnūs puikiu oru, tad OGiu ilgesnių kelionių beveik nebuvo. Tad stengiausi kiekvieną pastebėjimą pasižymėti į Check List'ą. Per pirmas dvi savaitės sąrašas pasipildė kone dviems dešimtimi pozicijų. Nuo neesminių smulkmenų iki rimtesnių problemų. Bet apie viską nuo pradžių:

Pats pirmas pastebėjimas, kuris labai nepatiko ir kaskart rėžė akis (juokaudamas pasiūliau pardavėjui ją pasilikti) tai buvo audiomagnetola. Sidabrinė spalva, kuri visiškai nieko bendro neturinti su klasikine panele :
Prikabintas failas:
WP_20170711_09_36_00_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170711_09_36_00_Pro_LI (Large).jpg [ 441.96 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]


Ši magė ilgai neužsibuvo. Netikėtai atrastas klasika tapęs daiktas, turėjo nedelsiant pakeisti senąją magę.
Prikabintas failas:
WP_20170901_21_55_28_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170901_21_55_28_Pro_LI (Large).jpg [ 309.74 KiB | Peržiūrėta 13803 kartus(ų) ]


Tačiau pajungus, pasirodė kad naujasis Nak'is šviečia geltonai, o SAABinis apšvietimais žalias. Tad teko imtis kraštutinių priemonių - keisti apšvietimo spalvą. Mygtukų apšvietimui perlituoti 32 SMD LED, o su LCD apšvietimu buvo kiek paprasčiau, naudojamos kaitrinės lemputės su atitinkamos spalvos "užvalkalu" a.k.a. kondoniuku, kadangi tokio mažo žalio niekur neradau, imrpovizuojant idealiai tiko nuo 9-5 žibintų aukščio reguliatoriaus apšvietimo lempuko.
Prikabintas failas:
WP_20170904_20_05_01_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170904_20_05_01_Pro_LI (Large).jpg [ 359.95 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
WP_20170906_21_24_52_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170906_21_24_52_Pro_LI (Large).jpg [ 185.09 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
WP_20170907_18_47_12_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170907_18_47_12_Pro_LI (Large).jpg [ 240.48 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]


Maiklo dėka, vėl sugražintas "turbo" ant priekinių grotelių:
Prikabintas failas:
WP_20170909_16_47_26_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170909_16_47_26_Pro_LI (Large).jpg [ 289.22 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]


Šiek tiek ilgiau teko pasižaisti su salono recirkuliacijos sklende. Kas žino, o kas ne, tai 900og pečiuko sklendės yra valdomos vakuumais. Aktuatoriai atidaro arba uždaro skelndę. Sistema gan paprasta, patikima, beveik jokios elektronikos, daviklių ir panašiai. Tačiau nesidarinėjo salono recirkulaicijos sklendė. Bandė kažką daryti, tačiau ne iki galo. Pamėginau įdėti kitą aktuatorių - tas pats. Numovus žarnelė vakuumas lyg ir ateina, kiek per silpnas. "užmaitinus tiesiai vakuumu tą aktuatorių sklendė prisitraukia žaibiškai. Panašu kad kažkas su vakuumais. Bežaidžiant nusileido saulė, kai aplink pasidarė kur kas tyliau, užgesinus variklį pasigirdo šnypštimas prie vakuumo rezervuaro (jei neklystu, pastarasis naudojams pečiuko sistemai "užmaitinti", kad visad turėtų vakuumo.)
Prikabintas failas:
download.jpg/><br />
			<span class=download.jpg [ 4.61 KiB | Peržiūrėta 13803 kartus(ų) ]


numovus ant jo esantį "vienkryptį vožtuvą" tarpinė subirėjo rankuose. Tad buvo aišku iš kur šnypštimas ir kodėl. Pagaminus naują tarpinę, sudėjus į krūvą viskas veikė puikiai.
Prikabintas failas:
WP_20170909_18_58_18_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170909_18_58_18_Pro_LI (Large).jpg [ 430.44 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]



O, kad ruduo neužkluptų netikėtai: :)
Prikabintas failas:
WP_20170911_19_22_03_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170911_19_22_03_Pro_LI (Large).jpg [ 549.7 KiB | Peržiūrėta 13805 kartus(ų) ]



bus tęsinys

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 27, 2018 11:00 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Augustinas
SAAB: 9-5TTiD MY11;9-5 AeroMY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Ant Rgp 25, 2015 3:16 pm
Pranešimai: 246
Raimi tu čia pusę O'gio išardei :o


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Lap 27, 2018 12:43 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Tinas rašė:
Raimi tu čia pusę O'gio išardei :o

Kas belieka, kai randi šlapia galinį kilimėlį :roll:

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 18, 2019 10:31 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Žilvinas
SAAB: 900 2,3T my95
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 2:12 pm
Pranešimai: 168
paziurek buna stogo dalys i vieta nesukabintos uztai kartais bega ant galinio kilimelio


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Vas 18, 2019 1:05 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Haro rašė:
paziurek buna stogo dalys i vieta nesukabintos uztai kartais bega ant galinio kilimelio


Gal galima plačiau ir konkrečiau apie kuria vieta kalbi?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Vas 23, 2019 10:44 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Tęsiant aprašymą:

Tik grįžus su OGiu į namus, pastebėjau, kad nebeveikia vairuotojo langas. Ranka stipriai kilstelėjus stiklą, langas pradeda atsidaryti ir veikia iki to momento kol vėl pilnai uždaromas. Po konsultacijos su Audris900 buvo prieita išvada, kad arba varikliukui galas, arba pakelėjo dantytai daliai. Išardžius duris, iš pirmo žvilgsnio, nieko neįprasto neradau. Išimtas varikliukas veikė puikiai, sudėjus vėl viskas veikė kaip priklausė, bet neilgai. Tada pradėjus domėti kas ir kaip, pasirodo šitų varikliukų bėda - išdylanti įvorė, o gal tiksliau aliuminis korpusas, pro kurį prasikiša mažo dantratuko ašis. Šis dantratis turi nedidelį, apie 1mm siekiantį ašinį klibėjimą, todėl galinėje padėtyje gaunasi laužimas ir nebeužtenka jėgos išjudinti iš vietos stiklą (bent tokį neveikimo pateisinimą katik jam sugalvojau). Gavau kitą varikliuką, dėja, jis buvo dar prastesnis už esamą - su išdilusiais dantimis. Su naudotais nebenorėjau žaisti, todėl pirkau naują (neoriginalų) varikliuką. Atkeliavo per nepilną savaitę iš Anglijos (NeoBrothers), Identiškas senajam, viskas tiko ir pritiko.
Prikabintas failas:
WP_20170822_19_08_08_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170822_19_08_08_Pro_LI (Large).jpg [ 349.51 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_4678 (Large).JPG/><br />
			<span class=IMG_4678 (Large).JPG [ 475.72 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
IMG_4679 (Large).JPG/><br />
			<span class=IMG_4679 (Large).JPG [ 319.17 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]


besižaidžiant su langų pakelėju, atkreipiau dėmesį, kad vairuotojų durų stiklas turi laisvumo iš bėgelio, ir jei stiklas yra pusiau praviras,uždarant duris atrodo, kad stiklas tuoj suduš, jis pats viduje trenkiasi į metalą. Pasirodo, stiklo bėgelyje nebuvo guminės dalies, tarp kurios stiklas turi slankioti. Ar savaime ta dalis kažkada kažkam iškrito, ar kažkas specialiai išmetė (gal todėl, kad su senu varikliuku sunkiai stiklas darinėjosi - (turiu realių tokių pavyzdžių, kai tos gumos yra išpjaustomos, kad lengviau stiklas darinėtusi)) nežinau, ir pradėjau ieškoti dar vienos detalės, kurios Lietuvoje nerasi. Kiek vėliau gavau geros būklės bėgelį, sėkmingai pakeistas:
Prikabintas failas:
image1 (Large).jpeg/><br />
			<span class=image1 (Large).jpeg [ 659.33 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]

Kairėje pusėje naujas, dešinėje senasis.


Salono išardymas davė savo rezultatų, buvo rastos kelios vietos pro kur galimai bėgo vanduo į vidų: tai pirma: priekyje, kairėje pusėje, pro laidų pynę, kuri lenda pro posparnį į saloną. Įtrūkusi guminė įvorė, ir vanduo nuo priekinio stiklo, bėgdamas link 'stoikės' per laidus bėgo tiesiai šalia vairuotojų kojų. Kitas atrastas vandens patekimo kelias -buvo blogai sulankstytas stogo 'čecholas' , uždengiantis sulankstymo mechanizmą, ir gavosi vandens nubėgimas ne į bakavyną, kur yra latakas per slenkstį ant žemės, o į vidinę automobilio dalį, iš kurios jokių vandens nubėgimų nėra, tik tiesiai po kilimais.
Prikabintas failas:
WP_20170920_20_10_49_Rich_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170920_20_10_49_Rich_LI (Large).jpg [ 469.64 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]


prie to paties pavarčiau manualus, pažiūrėjau, kodėl nieko nedaro 'paslaptingasis' jungiklis esantis už rankinio stabdžio svieties:
Prikabintas failas:
$_57 (Large).jpg/><br />
			<span class=$_57 (Large).jpg [ 253.88 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]

pagal manualą, jis naudojamas išjungti originalios signalizacijos judesio daviklį. Pas mane signalizacija išmontuota, ir jungiklio laidai nukirpti. Man nepatinka mygtukai, jungikliai kurie yra, bet nieko nedaro. Todėl jau žinojau, kad kažką jis junginės. Neilgai trukus, nusprendžiau, ant jo padaryti automatinės antenos atjungimą. Kuo aš pradžiai buvau apsidžiaugęs, kad pagal automagnetolos manualą, turėtų sužadinti antenaTIK tada kai klausoma radija, o klausant cd arba aux neturėtu būti sužadinimo. Tačiau realybė kiek kitokia. Iš automagnetolos išeinantis "power antena", tiek "amp" laidas susižadina vos ją įjungus, nepriklausomai nuo pasirinkto šaltinio. Todėl dėl tų pačių priežasčių ir nusprendžiau ją atjungti, kad tausoti antenos mechanizmą. Jungiklį bei jo apšvietimą teko šiek tiek perdaryti ir pritaikyti naujai funkcijai:
Prikabintas failas:
WP_20170913_20_39_40_Pro_LI (Large).jpg/><br />
			<span class=WP_20170913_20_39_40_Pro_LI (Large).jpg [ 282.39 KiB | Peržiūrėta 13368 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Kov 22, 2019 9:43 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Džiugi diena, nes šiandien SAAB'as gavo 'brandos' atestatą :OK: :

Prikabintas failas:
IMG_4956 (Large).JPG/><br />
			<span class=IMG_4956 (Large).JPG [ 359.11 KiB | Peržiūrėta 13107 kartus(ų) ]


Prikabintas failas:
IMG_4961 (Large).JPG/><br />
			<span class=IMG_4961 (Large).JPG [ 152.06 KiB | Peržiūrėta 13107 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 7:58 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
O geras. Jau čia ne paprasti numeriai. Ar brangiai kaštavo?

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 7:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Raimax, gražiai žiūrisi :good:

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Kov 24, 2019 2:27 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
Super!!!

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Bal 28, 2019 10:01 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Prikabintas failas:
IMG_8899z (Large).jpg/><br />
			<span class=IMG_8899z (Large).jpg [ 645.99 KiB | Peržiūrėta 12791 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Bal 29, 2019 5:37 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
Gražuolis OG'is

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Bal 29, 2019 12:18 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Fredis
SAAB: 9-3 2,0t MY08
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2014 1:44 pm
Pranešimai: 427
Užmatytas instsgramo platybėse toks pribombasas OG'iui. Raimi, tau toks tiktu :) Perkūnui irgi. Čia originali bagažinė, ar priturbinta?


Prikabinti failai:
Capture+_2019-04-29-13-11-51~2.png/><br />
			<span class=Capture+_2019-04-29-13-11-51~2.png [ 2.16 MiB | Peržiūrėta 12780 kartus(ų) ]

_________________
ex 9-5 2,3t. MY01
Linear 9-3 2,0 AT MY08 B207E
Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007