Dabar yra Pen Kov 29, 2024 4:50 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 116 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Ant Rgp 29, 2017 7:34 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
geras pirkinys kaip garsas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Tre Rgp 30, 2017 8:58 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Daivanas rašė:
geras pirkinys kaip garsas?

Garso dar negaliu vertinti, ieškau laiko jį susimontuoti. Kadangi, tai nepilnas išmetimas tai tikrojo 3'' garso nebus tikrai, tačiau tikiuosi vieno kito decibelo papildomai. Galėsiu pafilmuoti ir įmesti video, jei kam įdomu.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Tre Rgp 30, 2017 12:59 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Paulius
SAAB: 9-5 2.0t MT MY99
Miestas: Klaipeda/Kaunas
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2015 7:39 pm
Pranešimai: 310
Dar toki sumeistrauk dalyka ir bus neblogas garsas :) Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 9:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Seniai berašiau savo temoj, tad reikia, manau, kilstelt topic`ą viršun:-) Per 1,5 metų gana nemažai reikalų apturėjau su 9-5. Buvo sumontuotas 76mm downpipe`as su race katalizatoriumi. Garsas pasikeitė, bet liko labai komfortiškas (man per komfortiškas). Ramiai važinėjant praktiškai tas pats, kaip stock, užmynus jaučiasi, kad kažkas šiek tiek kitaip. TA praeita, neprisikabino prie išmetimo, tik buvo užklausta ar pas mane twin turbo :shock: Truputį pasimečiau, bet sakau ne, tik viena turbina. Sako, iš išmetimo matosi, kad galinga:lol: Sakau, kad nieko nežinau, tokią jau pirkau :D
Vėliau buvo sumontuotas 3,5 bar kuro slėgio reguliatorius.
Nupoliruotos lempos (didelis ačiū Bružui)
Kadangi, EGT daviklis vis tiek fiksavo didesnę išmetimo temperatūrą nei 920C (tokį warning`ą buvau užsistatęs) ryžausui galinio bakelio pakeitimui. Pastatytas 2,5'' Simons galinis bakelis su 3'' nerūdijančio plieno antgaliu.
Užsienio forumuose pirmą tuningo komponentą siūlo keist downpipe`ą, dėl išmetimo temperatūrų sumažinimo. Deja, galios didinimo kompanijos ne be reikalo siūlo keisti ant Stage2 ne dowpipe`us, o catback`us (nuo katalizatoriaus iki galo). Isitikinau savo kailiu, kad pradėti mažinti EGT reikia, būtent, nuo katalizatoriaus keičiant visą išmetimą. Nepadėjo net ir 6cm2 turbinos išmetimo korpusas (karštos pusės).
Pernai rugpjūčio mėn buvo prieita išvados, kad reikia pilno 3'' išmetimo, kad stūmokliai mažiau prakaituotų. Sumontuotas 3'' Simons (berods 65 cm ilgio) rezonatorius su likusiais vamzdžiais. Pagaliau, dėl EGT problemų nebeliko. Daugiau 900 C nebemačiau, net ir pasiekus greitį iki 250 km\h (tiesa, su E85)
Vėliau, besivaikant arklių perdaryta kobra, nes prie aukštų sūkių pagal krūva padarytų logų ir Dyno stendo ECU nesugebėjo iš turbinos išreikalauti užprašyto oro kiekio, kai IAT (įsiurbiamo oro temp) didesnė nei 20 C. Perdaryta kobra į 3'' tik apatinė tvirtinimo dalis prie turbinios palikta stock. Deja, nelabai padėjo. Po šiai dienai įtariu aktuatorių, bet kol kas yra kaip yra, reikia kelti bazinį slėgį.
Kažkada susimontavau FMIC (išmatavimai: 550x230x65). Afigienas reikalas. Akivaizdžiai pasikeitė trauka vasarą ir stovint kamščiuose. Saabų inžinieriams (ir kiek domėjausi kai kurioms Audi, Volvo inžinieriams, gal ir dar kitoms markėms) dedu didelį minusą dėl stock intercoolerio vietos. Nelabai suprantamas sprendimas, kad ir ne sport tipo automobiliams.
Atsisakyta 3.5 bar kuro slėgio reguliatoriaus ir sumontuoti Bosch 550 cc purkštukai (nuoširdus AČIŪ, Aurissan)
Perdaryta dujų įranga, kad kuro adaptacijos "sueitų" su didesnio našumo purkštukais.
Užsimaniau kietesnės/standesnės važiuoklės. Buvo sumontuoti nauji SACHS "sportiniai" Aero amortizatoriai su spyruoklėmis. Šiai dienai, kruizinant, kartais atrodo kad norėtųsi minkštesnės auto, bet kai žiede įvažiuoju ar šiaip posūkį išiminėju didesniu greičiu širdis džiaugiasi stabilumu, net ir su žieminėmis padangomis.
Ir tik vakar atgavau Saabą iš Teksakos serviso su pakeistomis variklio grandinėmis, nauja Sahs Aero sankaba su diskatoriumi ir kitais sutvarkytais "iš sąrašo" reikalais. Darbais likau žiauriai patenkintas, viskas padaryta labai tvarkingai. Saabas ir toliau, tikiuosi, džiugins mano širdį dar ilgai. :) Beje, po 3 metų eksploatacijos GM nagais gaminamas Saabas 9-5 man labiau patinka nei Saab 9000. Jei dar variklis stovėtų toks pats kantrus, kaip ir pas 9000, tai būtų iš vis afigienai. Kas žino, gal kada ir "tūnos" pas mano 9-5 kaltiniai Wossner stūmokliai:-)
Kol kas "trumpai" tiek:-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Paskutinį kartą redagavo Romeo Šeš Kov 23, 2019 10:24 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 9:48 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Keletas foto:
Prikabintas failas:
img_20170720_190618_35237767763_o.jpg/><br />
			<span class=img_20170720_190618_35237767763_o.jpg [ 3.63 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
img_20170711_183148_35859049615_o.jpg/><br />
			<span class=img_20170711_183148_35859049615_o.jpg [ 2.7 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
20180908_160017_29710902697_o.jpg/><br />
			<span class=20180908_160017_29710902697_o.jpg [ 4.78 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
20180111_133129_27867136039_o.jpg/><br />
			<span class=20180111_133129_27867136039_o.jpg [ 3.2 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
img_20170907_195359_36692216810_o.jpg/><br />
			<span class=img_20170907_195359_36692216810_o.jpg [ 3.54 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
img_20170828_114341_36691974392_o.jpg/><br />
			<span class=img_20170828_114341_36691974392_o.jpg [ 2.8 MiB | Peržiūrėta 10095 kartus(ų) ]

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 9:54 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Prikabintas failas:
IMG-3bf91835081efcb939c7522d676e95c6-V[1].jpg/><br />
			<span class=IMG-3bf91835081efcb939c7522d676e95c6-V[1].jpg [ 161.96 KiB | Peržiūrėta 10094 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMG-d9b2841db824889d8ec9c980f7e66408-V[1].jpg/><br />
			<span class=IMG-d9b2841db824889d8ec9c980f7e66408-V[1].jpg [ 183.28 KiB | Peržiūrėta 10094 kartus(ų) ]

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2019 10:29 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Prikabintas failas:
20180925_140813_44185581144_o.jpg/><br />
			<span class=20180925_140813_44185581144_o.jpg [ 2.27 MiB | Peržiūrėta 10085 kartus(ų) ]

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Ant Kov 26, 2019 7:29 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Įdomu kiek kainavo grandinių keitimas? ir iš kur grandines pirkai? Jau labai barškėjo?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Tre Kov 27, 2019 9:33 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Daivanas rašė:
Įdomu kiek kainavo grandinių keitimas? ir iš kur grandines pirkai? Jau labai barškėjo?

Sunku pasakyti, patys grandinių keitimo darbai gal 400-450 Eur, nes ne tik grandines keitė. Buvo planuota ieškoti ir pirkti pačiam visą grandinių komplektą su žvaigždutėmis ir t.t., tačiau pasitarus su Giedriumi nuspręsta, kad neapsimoka ir bus keičiama tik tai kas reikalinga. Tai jis viską ir parūpino.
Barškėjo jau garsiai, bet tik šaltas variklis. Turiu ir video pasidaręs, jei įdomu. Pasiekus 40 laipsnių aušinimo sistemai grandinių barškėjimo garsas užtildavo. Rida šiuo metu 235 000 km. Kiek supratau, tai dar galima buvo važiuoti gana nemažai, nes grandinė nebuvo labai išsitampiusi, tačiau užkniso tie šalto variklio barškėjimai.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Ket Kov 28, 2019 12:23 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Įdomu aišku, įmesk video.. Na man tai pirma reikės susitvarkyt visus kitus barškėjimus pvz. poliuretanine pagalve kai įsidėjau tai labai didelės vibracijos gavosi, tai dėsiu originalią ir tik vos pastiprintą..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Ket Kov 28, 2019 9:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
https://youtu.be/EapN8PDcsEU
Čia, prieš metus garselis :) Paskutiniu metu lyg ir tyliau barškėjo. Bet garsai stiprūs būdavo kai ateidavo šalti orai ir tik kol šaltas motoras. Vasarą likdavo minimalūs kalenimai
O kam pastiprintos tau tos pagalvės? Normaliai laiko ir standartinės.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Pen Kov 29, 2019 2:39 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Nu pas mane panašus garsas tik įrašius tylesnis buvo žiema :) tai gal ne taip blogai dar.. o dabar nutilo visiškai?

Čia ta greičių dėžės labiau laikiklis nei pagalvė ten, tai įsidėjau vieną po metų dalim išėjo. Susidėjau poliuretanine homemade tai vibracijos neblogos gavosi.. Dabar dėsiu standartinę su vos poliuretanu pastiprintą tai turėtų ir nebūt vibracijų ir geriau laikyt..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Sek Kov 31, 2019 7:00 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Šioks toks barškesiukas vis dėlto liko, kol šaltas variklis.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Tre Bal 10, 2019 4:14 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Kiek žinau esi ir įsižemines kasetę nuo termostato korpuso į akumo minusą? Nebūna kad prilietus mašiną gauni per pirštus? :D galvoju kas čia yra ar nuo žieminės striukės kad sintetinė ir trinasi ar nuo to kad minusą į akumą pajungiau nuo to korpuso..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Romeo Saab 9-5
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2019 10:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Įžeminęs nuo akumo. Per pirštus gaunu, bet irgi įtariu nuo sintetinės striukės, nes be striukės nepamenu, kad būčiau gavęs.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 116 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007