Prikabintas failas:
1.jpg [ 190.29 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
2.jpg [ 205.4 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
3.jpg [ 181.63 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
4.jpg [ 90.53 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
5.jpg [ 163.96 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
6.JPG [ 257.77 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
7.JPG [ 211.87 KiB | Peržiūrėta 1907 kartus(ų) ]
Čia
baisia mundras audio projektas. Kaip žinia šiuose modeliuose yra didelė bėda su audio sistemos upgrade'inimu nes nėra kaip paimti signalo dėl šviesolaidinio duomenų perdavimo. Taigi sugalvojau didelėmis laiko sąnaudomis pastiprinti garsą penkiais vatais! Kalbu apie AMP1 kuris montuojamas po vairuotojo sėdyne ir rūpinasi garsiakalbiais priekinėse durelėse ir centriniu panelės viršuje. Durelėse esami garsiakalbiai skirti žemam dažniui ir užmaitinami stiprintuvo PAL mikroschema kuri yra 4x40W galingumo. Ji turi galimybę tiltuoti išėjimus taip padidinant galią ir pasiekti beveik dvigubai didesnę galią. Taigi, suradau atitinkančią stiprintuvo mikroschemą TDA su 4X50W, kuri kiek įmanoma labiau atitinka esamas sąlygas ir taip pat gali būti tiltuojama. Nuotraukose matosi kai kurie patobulinimai, nes reikėjo storesnių magistralių, pakeisti išėjimus ir daugiau nei dvigubai didesnio kondensatoriaus (buvo 16V 4,7kmF o dabar 25V 10kmF).
Rezultate turiu durelėse jau ne po 27W, o po 35W RMS galingumo žemų dažnių garso galią. Skaičiai juokingi, tačiau tai vis tik 30% galios padidėjimas su visa esama įranga ir instaliacija. Jaučiasi ir ausimis, kad garsas sodresnis ir gausesnis. Tai čia ne dėl gardo galios, o dėl eksperimentavimo daugiau buvo toks projektėlis. Ir, žinoma, labai rizikingas, jei kas būtų nepavykę- tektų išmesti stiprintuvą kaip neveikiantį. Gal jau nebeįmanoma visai rasti dėvėtų veikiančių AMP1, kai jų paklausa buvo stipriai išaugus.