Dabar yra Ket Kov 28, 2024 9:30 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2019 7:55 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na ką po ilgesnio laiko vėl temos update:

Svarbus labai darbas padarytas sutvarkytos abiejų pusių arkos.. Buvo pradėja jau nemažai rūdys lyst tai vienas žmogus atrodo tikrai neblogai sutvarkė ir tikiuos ilgam..

Paveikslėlis

Toliau, nusipirkau laidą dujų ir pasijungiau pasižiūrėti programą.. Reiks dar truputį pasimokint kaip kas, bet bent jau galėsiu važiuoti pas kokius noriu dujininkus ar pats pramokęs keisti parametrus...

Paveikslėlis

Prasivedžiau įžeminimą DI kasetės nuo termostato korpuso tiesiai į akumo minusą.. Tik nežinau ar su tuo susiję ar ne, bet prisilietus prie mašinos lengvai gaunu per nagus.. :) kaip su statiniu krūviu visad būčiau..

Bandžiau atsukti dar prieš man perkant automobilį nulaužtus varžtus, tačiau su ekstraktoriais nepavyko tai pragręžiau ir prasriegiau naujus sriegius, viskas gerai pavyko..

Paveikslėlis

O taip dariau, nes pagaliau įsigijau naują originalią saab kasetę. Siunčiausi per shipzee iš JAV tai gavosi 252 eur. bet sakė Volvoparts padarytų tokią kainą ir Lietuvoje.. (labai laiku :) )..
Taip pat pasikeičiau žvakes, nors prasukusios jos gal tik 8k km dar.. Prasivaliau dujų sistemą šiek tiek ir patikrinau filtrą tai buvo tepalo, kurį išvaliau, o pats filtras dar labai gerai atrodo..

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kolkas tiek. Stovi lentynoj traverso gumų poliuretaninis komplektas tai žiūrėsim ateityje gal net pats užsiimsiu keisti galines dvi are keturias gumas, nes pagal eeuroparts video nelabai sudėtingai atrodo..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Rgs 30, 2019 6:28 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na ka truputi atnaujinsiu temą ir atgyvinsiu forumą..

Pakeisti:
Tepalai 5w40 ir filtras.

Galiniai stabdžių diskai ABS + Zimmerman kaladėlės:

Paveikslėlis

4 galinės traverso gumos pakeistos poliuretaninėmis. Mašina tikrai pasijuto dabar kad standesnė ir geriau valdoma, o vibracijų papildomų neatsirado tad labai džiaugiuosi.

Paveikslėlis

Priekinis stiklas + valytuvai - pamoka visam gyvenimui kad negalima pasitikėti valytuvų mechanizmu kas jis laikysis vietoje.. :)

Sutvarkyta, vėl galinė arka viena nes vos įskilo, tai sąžiningas dažytojas iškart be jokių kalbų sakė atvežt ir padarys (spėjimas, kad galėjo įtakoti orai ir pilnai neišdžiuve medžiagos, nes dariau kai temp. buvo +5 - 15 tokiam diapazone.

Nudažyti pagaliau priekiniai sparnai, jau truputi buvo pradėja rudyt, tad nenorėjau tempt.

Nudažytas priekinis buferis + lūpa. Jau nusipirkus buvo nubraukta lūpa, tačiau tik dabar prie kitų dažymų nuvežiau dažyt..

Pakeistas dabar jau keleivio pusės šarnyras, rado per technikinę ir dar keletą smulkmenų kaip gesintuvo galiojimas pasibaiges ir pan. (gumos, kurios servise pažėjus buvo kaip naujos pagal jų žodžius)..

Paveikslėlis

Sudėtos išvirtimo plokštelės į galą, tad dabar vietoj buvusio 1.5 ir 2 išvirtimo turiu apie 1 laipsnį, dėl ko mažiau valgys padangas + valdomumas labiau gamyklinis bus.

Pakeisti 2 padangų ventiliai, nes jau puse metų prasikankinau kas savaite dapūtinėt :) turiu kantrybės turbūt..

Perrinkti dujų purkštukai su remonto komplektu. Akivaizdžiai vienam purkštuke buvo prisikaupe nuosėdų ant sienelių ir jis strigo. Pakeitus susitvarkė iškart fuel trims..

Paveikslėlis

Galvojus kad bloga gazo sklendė pakeista kita.. Na iš tikro ji gal nekažką būklės buvo bet jaučiu pas visus panaši, nes gamyklinis brokas tie laidai čia:

Paveikslėlis

Pakeistos EVAP sistemos šlangutės ir vožtuvai į metalinius. Viena vieta mažiau liko kur gali nutekėt "boostas" :)

Paveikslėlis

Važiuojant išmetė low coolant ir štai kokia staigmeną radau po kapotu:

Paveikslėlis

Pastačiau saabą i kiemą ir išlėkiau iki autoaibės šlangų ir sujungimų.. Viskas tiko, bet kitą dieną važiuojant nulūžo dujų trišakis ir vėl antifriza išvarė.. Tai vėl pakeičiau ir jau pora mėnesių ramu..
Jau su anuo saabu persekiojo šlangų ligos, o silikoninis pilnas kompektas gana brangokas. Tai kolkas žiūrėsiu jeigu ir toliau trūkinėt pradės tai reiks rimčiau daryt kažką..

Paveikslėlis

Dar norėjau paklausti koks pas jus tarpelis šitos pagalvės? Nes įtariu kad ir šitai jau tuoj bus amen:

Paveikslėlis

Kolkas tiek.. kada reiks gerai nušveist saabuką ir įmest kaip atrodo po dažymų.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Rgs 30, 2019 8:16 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Daivanas rašė:

Kolkas tiek.. kada reiks gerai nušveist saabuką ir įmest kaip atrodo po dažymų.. :)

va, nušveitęs ir į mytą gali atavžiuoti ! :)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Spa 01, 2019 6:30 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
na šiame dar nedalyvausiu yra kitų planų truputi, bet apie kitą labai rimtai pagalvosiu.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Šeš Bal 04, 2020 9:52 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na tai ka susikaupė nemažas update ir per karantiną pats metas jį surašyti..

Nepūtė iki raudonos tai šlangutes keitaliojau ir pan. kol galiausiai bpc vožtuva pasikeičiau ir problemos išsisprendė.

Sudėti xenon nauji kinijos gamybos, bet su gerais įvertinimais ir juokinga 9 eurų už komplektą kaina. Šviečia palyginus su senais osram labai gerai ir laiko jau gal tris mėnesius puikiai..

Kova su dujomis:
Kadangi "specialistai" sudėjo per silpną reduktorių tai dabar pakeistas į teisingą - Romano HD 350HP. Keičiant truputi pavargti teko, nes magistralė buvo 6mm tai perdariau i 8mm bent jau kad eitų nuo skystos fazės filtro į reduktorių.

Paveikslėlis

Pakeistas naujas skystos fazės filtras su korpusu.

Paveikslėlis

Praplatinau pagal lentelę kalibracinius purkštukų antgalius, nes vėl gi buvo per maži.. foto senas vs naujas.

Paveikslėlis

Pradėjo iš vietos važiuojant esp sudirbinėt pastoviai. Ko pasekoje pribaigiau ir abs bloką. Tad pakeičiau abs žiedą ir abs bloką.

Per savo žioplumą pakeičiau naują lambda zondą. Tiesa gavau denso labai pigiai, parduotuvė internetinė padarė gal 70% akciją netyčia.. Ir vėl vos jo nesugadinau. Moralas - NIEKADA su niekuo nevalykite lambda zondo kontakto laidų! Šio tipo zondai "kvėpuoja" per laidus ir jeigu pateks skysčio tai didelis šansas kad bus su visam..

Pamatuota kompresija po RVS Tec naudojimo. Kaip matosi iš foto ir jeigu prisimenat senąją tai kompresija cilindruose pakilo 1 - 0.7bar, 2 - 1.3bar, 3 - -0.2bar, 4 - 0.5bar, tai rezultatai tikrai neblogi.

Paveikslėlis

Servise prašiau patikrinti pagalves - sakė geros. Rezultatas išėmiau pats greičių dėžės pagalvę ir išsiskyrė rankose paskui į dvi dalis.. Eilini kartą pasitikėk.. :) Dėjau kitą dėvėtą, sutvirtines poliuretanu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pakeičiau oro filtrą, o senas matosi jau pagal spalvą net pavargęs.. Deckerman kažkokį ėmiau bet 1 prie 1 atrodo kaip Mann'o originalus.

Paveikslėlis

Keičiau vieną termostatą gates tai po savaitės ar dviejų vėl nustojo pečiuką šildyt (gal pasitaikė brokas) ir tada vėl keičiau į motorad originalas koks ėjo į saabus.. Kolkas laiko 4 mėnesius..
Dar ploviau sistemą su 2 skirtingais valikliais galvojau gal koks kamštis ar kas bus bet švaru, gražu nieko net blogo neišsiplovė apart trupučio kalkių..

Paveikslėlis

Na ir dar prie to pačio pasikeičiau beveik visas šlangas į silikonines ir kad vėliau nereiktų vargti tai antifrizo vožtuvą kur visiem genda. Oj vargo buvo ypač tamsoj keistis ir dar kad dujos sudėtos ir dar tos nelemtos pečiuko valdymo šlangos ir pats vožtuvas.. Bet už tai dabar ramu ir dingo paranoja kad vėl kokia šlangelė prakiurs..

Paveikslėlis

Tada dar buvo kova su fuel trims liksmybėmis.. Rodyt pradėjo short term fuel trim +25 ant benzino, o and dujų normaliai. Gal neatkreipiau dėmesio nes ant dujų buvo įjungta adaptacija, kuri ir suklaidino tai atjungus ir ant dujų buvo stft +25.
Tai pradžiai testavau maf, map ir kitką be rezultatų. Testavau kuro slėgį, kuris buvo idealus.

Paveikslėlis

Vienas protingas žmogus patarė užkimšt ranka kobrą ir stebėt per kur siurbs orą kai variklis užgęsinės. Dėja uždengus jis net neužgęso :D
Susikonstravau pirminę dūmų testavimo įrankio versiją ir pradėjau mėdžioklę.

Paveikslėlis

Tai pripumpavus dūmų už maf'o pasirodė kad leidžia turbinos ir kobros guminis žiedas. Nusipirkau už brangiai naują iš Grifino ir pasirodė, kad jis
dar labai geros būklės, o kažkada kažkas keitė jį turbūt ir nedaveržė tos sąvaržos ir traukė orą per ten.. Na nieko tokio būna.. :)

Paveikslėlis

Tada paleidus dūmus per gazo sklendės vakumą radau kad leidžia kolektoriaus greitoji jungtis, ją sutvarkiau įsrėgęs ir dar su reinz hermetiku sutepęs oro filtro jungtį, dažų pistoletui.. Manau bus amžinas reikalas, o sujungiau vamzdelius silikone šlangele standžia tai irgi laikys ilgai ir nuobodžiai..

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Galvojau viskas bet stft krito tik iki +18 + 20.. Tada kitą panaudojau priemonę nuotėkiui rasti - vandenį su dušo žele ir purškikliu. Pradėjau purškioti dar visur kur girdėjosi lengvas šnypštimas ir tik žiūriu burbuliuoja ir kita greita jungtis ant įsiurbimo vamzdžio.. Vėl pasinaudojau reinz ir teflono juostos pagalba ir laikinai užtaisiau nuotėkį.. Ateityje kažką geriau sugalvosiu.. Tada krito iki +18.
Toliau purškaliojau ir žiūriu net per duslintuvą vanduo eina.. Kažkur rimtai traukia.. Dar pagazavau po kapotu patraukdamas gazo sklendės trosą ir žiūriu burbulai eina ir iš įsiurbimo vamzdžio apačios.. Tarpinė ant gazo sklendlės tai buvo lygi jau su metalu ir sumedėjus kaip reikalas.. Kadangi naujos negavau tai panaudojau tą seną tarpinę nuo kobros.. Truputi mažoka buvo bet daugiau oro per ten nebegaudė pagaliau! Žmonės sakė galima ir autoaibėj gauti, bet dabar per karantiną nemanau kad gausit kažką.. :)

Paveikslėlis

Nukrito stft iki +12 ir vis tiek kažkas buvo blogai.. Uždengus kobrą ranka dar truputi traukdavo per tepalo garų surinkimo sistemą, ten buvau įdėjas vienkryptį vožtuvą kad nepūstu slėgio turbina atgal, bet paskui pagalvojau tik kad taip net neįmanoma.. :) Išėmiau ta vožtuvą ir ka fuel trims pagaliau grįžo prie 0 - +3! Pagaliau baigėsi nesamonių ieškojimo epopėja, bet dar kažkada reiks su dūmų aparatu prasitikrint, nes irgi jau paranoja dėl slėgio..

Dabar jau bus galima galutinai normaliai susireguliuoti dujas.. tai tiek kol kas :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Sek Geg 17, 2020 8:22 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Tesiam temą. Rida 247665

*Pakeičiau tepalus pilna sintetika 5w40 ir filtrą.
*Atnaujinau dėžės tepalą vėl 4 litrus Fuchs Titan 4400. Svarstau kas metus atnaujint, nes visas darbas atsukt išleist ir supilt vėl 4 litrus ir gaunas iki max žymos.
*Susireaguliavau dujas kol kas lyg viskas labai gerai dirba.
*Gavau labai pigiai pagalvę variklio beveik kaip naują, tai pasikeitus sumažėjo vibracijos vos ne dvigubai.. Senoji jau mirus pasirodo buvo į vieną šoną iki galo lengvai nusilenkdavo.

Paveikslėlis

*Pagaliau sugaudžiau visas vietas per kur pučia arba traukia orą, tai finalinis momentas buvo kai užpyliau "skystu metalu" įsiurbimo vamzdį plastikinį, nes ir per raudoną dalį ir per korpusą jo traukė orą.. Tai buvo iš viso gal 4 ar 5 vietos per kur gaudė ar praleido orą kai pradėjau ieškoti.

Paveikslėlis

*Pakeičiau atraminį guolį, nes buvo pradėjas jau dainuoti su visa atrama, nors būtų užtekę pakeisti tik guolį.. Viskas sekės gerai išėmiau gan nesunkiai amortiką ir pasižiūrėjau kad reikės kilpinio rakto viršutiniam varžtui 21mm ir tik tokia smulkmenėlė kad jis netelpa.. Tai gal pusantros valandos prasikankinau kol kaip koncervų dėžutę atidariau ir įgrūdau ta raktą.. Tai čia spec. galvutės reiktų ar kažko panašaus kitam kartui.. O nauja kyb atrama su geru jau priėjimu buvo ir užsidėjo gerai raktas.. Keletas foto iš mazochizmo seanso.. Guoliai visai mire jau buvo ir toks vaizdas dar originalai viskas..

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kol kas tiek, tačiau nusimato vėl darbų nes kartais abs sužybsi visos lemputės tai įtariu vėl bloką arba vėl žiedą kitą jau.. Tai iki kito karto :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Tre Geg 27, 2020 8:14 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Ateičiai, dėl amortiko viršutinės veržlės atsukimo. Viskas daug paprasčiau nei galvoji, tik fantaziją reikia įsijungti:-). Nusiperki galvutę, kurios viršutinė dalis būtų ne apvali o kampuota, skirta raktui užkišti. Tada paprastą raktą tokio diametro kaip viršutinės galvutės dalis ir šešiakampis. Simple;-)

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Sek Geg 31, 2020 10:04 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Romeo rašė:
Ateičiai, dėl amortiko viršutinės veržlės atsukimo. Viskas daug paprasčiau nei galvoji, tik fantaziją reikia įsijungti:-). Nusiperki galvutę, kurios viršutinė dalis būtų ne apvali o kampuota, skirta raktui užkišti. Tada paprastą raktą tokio diametro kaip viršutinės galvutės dalis ir šešiakampis. Simple;-)


Tai šitą žinojau tik kažkaip įsivaizdavau vienoj nuotraukoj kai buvo su tuo raktu, kad tiks ir man :D naujom kyb atramom raktas puikiai tinka..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Bir 09, 2020 5:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na ka vėl naujas update:

Pasitikrinau antrą minuso laidą ir prasivaliau kontaktus. Net nežinojau kad toks dar yra..

Paveikslėlis

Nulupau ir nupjausčiau seną anteną ir uždėjau ant viršaus šitą plastikinę, atrodo daug geriau.. :)

Paveikslėlis

Su struktūriniais dažais nusidažiau durų rankenėles. Gavos tikrai super ir greit išdžiuvo.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Na ir sulaukiau pagaliau naujo žaisliuko.

Paveikslėlis

Kolkas ką pasidariau tai:
Prisirišau abs bloko elektrinę dalį.
Pasidariau klimato kontrolę kai vienas kad abi zonas valdyt tik kažkaip dar ne iki galo supratau nes kartais veikia kartais ne.
Pasikėliau apsukas ant laisvų ant 50rpm tai dabar išvis ant d kai stovi sankryžoj jokios vibracijos palyginus.
Tylia signalizaciją pasidariau kad nepypsėtų atrakinant užrakinant.

Šiam kartui tiek.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bir 11, 2020 8:08 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Deivi, o kodėl pas tave sidabrinis vožtuvų dangtelis? Keistas variklis?

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bir 11, 2020 11:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Romeo rašė:
Deivi, o kodėl pas tave sidabrinis vožtuvų dangtelis? Keistas variklis?


Taip originaliai ėjo, jis nedažytas kaip suprantu. Tas pats ir su sidabrinėm rankenėlėm kaip ieškojau tai lyg irgi 2003 tik ėjo :)


UPDATE: Na va viska jau išsiaiškinau su ta klima dabar viena zona kai keleivio nėra arba nepaspaudžiama kita pusė..

Pasitikrinau dar TCM dėžės modulį ir variklio atnaujinimus tai viskas atnaujinta kaip priklauso.

Užsimečiau padangas priekiui nes jau mire buvo Sava Intensa UHP 2. Paveiksliukas skolintas.

Paveikslėlis

Ir planuose truputi pasigerint remapą kompo. Kol kas skaičiavimai tokie..

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Šeš Bir 13, 2020 6:30 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Su sidabriniu vožtuvų dangteliu varikliai ėjo nuo MY04. Buvo patobulintas variklio blokas ir karterio ventiliacija. Už tai ir klausiu, nes MY03 buvo su juodais vožtuvų dangčiais.
Kas dėl programos rezultatų tai šakės tavo stūmams ant long wot run jei nekeisi išmetimo. Bus trumpalaikė ir nestabili trauka. Badas ir su kuru.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Sek Bir 14, 2020 3:18 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Romeo rašė:
Su sidabriniu vožtuvų dangteliu varikliai ėjo nuo MY04. Buvo patobulintas variklio blokas ir karterio ventiliacija. Už tai ir klausiu, nes MY03 buvo su juodais vožtuvų dangčiais.
Kas dėl programos rezultatų tai šakės tavo stūmams ant long wot run jei nekeisi išmetimo. Bus trumpalaikė ir nestabili trauka. Badas ir su kuru.



Man atrodo pradėjo nuo 2003, nes pvz. 2004 jau yra tokios kaip auselės ant dangtelio kad gerai laikytusi šlangelė ta kur tepalo garai išeina, o pas mane nėra tu auselių.. Na keisti tie 2003 metų modeliai.. Dėl skaičių tai tiek visi tuneriai kaip maptun, noobtune ir pan. naudoja ant stock aero, katalizatorius kai tas mažesnis likes tai gal laikys. Kiti bakeliai nauji. Nurodo dauguma kad ant stock galima 270 arklių ir 420Nm. Kuras bus dujos manau tai ant jų reguliuosiu. Dar čia tik pradinis papaišymas programos sutikrint reiks dar viska ir tik tada rašysiu į mašina..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Rgp 10, 2020 9:41 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Rida 250700

Vėl lambda kosmosus pradėjo rodyt voltažą nuo 0,2 iki 0,6 na galvoju reik ta zonda imt originalą gal bėdos susitvarkys. Tai beveik buvo gerai, bet vis tiek ne taip kaip turėtų..

Paveikslėlis

Pagooglinus išsiaiškinau kad saab truputi pataupė ir abiejų lambdų minusus sujungė į vieną ne super patikima jungtimi ir ji būna pakoroduoja. Jungtis vadinas j16 ir kadangi voltažas labai mažas tai bet kokia korozija labai gali iškraipyti signalą lambdų.. Tai radau aš ta jungtį ir sulitavau. Ir rodo dabar kaip priklauso +- nuo 0,1 iki 0,9V

Paveikslėlis

Salono filtrui irgi jau buvo metas iš kažkur labai daug lapų buvo prikrite.. Kondicionierius irgi vos ne dvigubai geriau pradėjo šaldyt pakeitus + chemijos panaudojau bakterijom užmušt..

Paveikslėlis

Buvo variantas kad sunkiai kuriasi arba iš 3 kart arba užsikuria ir užgęsta. Įtarimas buvo dėl cps sensoriaus ir oro srauto matuoklės. Atjungus matuoklę buvo tie patys simptomai tai sugalvojau keist cps - veleno padėties daviklį. Pirmą dieną nepriėjau normaliai, paskui nusipirkau galvutę su kuria prieisiu ir išsiaiškinau kai priėjau kad galvutė jau buvo prasukta.. Tokie remontai labiausiai nervina ypač kai dar priėjimas toks prastas išsikėlus priekį tik.. Dėkoju Teksakai greit man jį pakeitė ir išvažiavau testavimui.
Deja, bet kitą dieną vėl užsikūrė ir užgęso.

Paveikslėlis

Ir kaip tik iš ebay parėjo nauja originali oro srauto matuoklė. Kadangi senoji jau rodo nemažą skirtumą tarp prašomo ir gaunamo oro tai galvojau vis tiek pravers o ypač jeigu dar kelsiu galią..
Įdėjus jau trečią dieną bėdos dėl kūrimosi susitvarkė. Tai finale turbūt ir buvo matuoklė kalta, o cps sensorius gal grybaudavo tuos kartus kai reikdavo po 3 kartus sukt kad užsikurt..

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Na ir šiandien dar perdares truputi programą susirašiau stage1. Padariau truputi konservatyvesnę programą su žemesnėmis temperatūromis. Bent ant popieriaus 270Hp ir 410Nm. Ir buvo teisingas Romeo pastebėjimas dėl kuro, buvau truputi pražioplines kad reikėjo pakeist fuel mapą.
O realiai tai tikrai pagyvėjo mašina dėl savo bėgėjimosi. Pasidarė toks daug tolygesnis, kai dėžė nebe taip riboja niutonus.

Paveikslėlis

Kol kas tiek.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Rgp 11, 2020 9:53 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Giedrius
SAAB: 900; 9-5
Miestas: Jonava
Užsiregistravo: Pir Spa 06, 2014 11:32 am
Pranešimai: 480
Pas turėtą, MY02 Aero, buvo tavo minima užsikuria/užgęsta ir taip kelis kartus, bėda. Aišku, ne visada, kartais dingdavo ilgesniam laikui ir vėl atsirasdavo. Iki galo ir neišsiaiškinau, bet nemanau, kad oro srauto matuoklė kalta. Padėdavo, kuo daugiau benzo bake, tai gal dėl kuro slėgio :roll: . Ir pastebėjimas, išlysdavo, kai dideli atmosferinio slėgio svyravimai.

_________________
900 T16 convertible MY89
9-5 Turbo6 Aero XWD MY11 Stage1


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007