Dabar yra Šeš Bal 27, 2024 2:31 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Lap 10, 2016 4:18 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Daivanas rašė:
...
Pas mane buvo stage surašytas ant 900ng su brc dujom jokių problemų nebuvo, dabar irgi aero su dujom irgi jokių problemų absoliučiai visai rėžimais ar lenkiant ar lakstant ir t.t. Taip kad daug kas nuo įrangos priklauso ar pakankamai galingas reduktorius, geri purkštukai ir pan.
...

Problemų labai pastebimų nebuvo ir pas mane... Bet širdagraužis dėl neaiškaus mišinio vis neapleido, todėl ir spjoviau į tą dujinės virykles reikalą :) Pirkėjas sėkmingai bezdalais važinėjo, sakė jokių išmetimų į benziną nebuvo, klaidų irgi nerinko, bet kadangi saab'o varikli lengviau sugadint negu rast gyva ar pigiai reanimuot, tai labai ir neskauda širdies kad "neekonomiškai" važinėjau :) Daba stovi vargšas rūdija patvory, gavo savininkas darbinę auto laisvai naudot :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Lap 21, 2016 7:48 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na vėl atnaujinu temą, žodžiu vos ne vos sutalpinau aš ta mkp10 kondensatorių, dvigubai didesnis už mks, bet nežinau kai pirma dieną pravažiavau užsidegė check užgesinau ir dabar pora dienų nebuvo tai žiūrėsim kaip čia toliau seksis eksploatuot. Skirtumo kolkas visiškai jokio nepajutau tarp jų gal ilgaamžiškesnis mkp10 ir labiau skirtas tokiem dalykam bet prilituot ir sutalpint užsiknisimas.. Check buvo užsidege tik dvi klaidos, anksčiau trys klaidos būdavo..

Toliau buvo bėda kai atšalo orai permetant ant benzino jausdavos sutrukčiojimas, kartais net užgesdavo. Išsiaiškinta priežastis filtras:
Paveikslėlis

Ir pamatuota kompresija, akumuliatorius testuojant išsikrovė tai nežinau ar čia 100% teisingi matavimai, bet nestebūklai.. Ateityje bandysiu rvs metalo keramiką piltis tai bent žinosiu tiksliai ar bent kiek padėjo, nes praeitą kartą nepamatavau prieš pilant..
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Lap 22, 2016 12:34 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Sakyčiau dar gana neblogas rezultatas dėl kompresijos :) Dar patikslink, kokia rida, jei ne paslaptis? :)

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Lap 22, 2016 2:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
aurissan rašė:
Sakyčiau dar gana neblogas rezultatas dėl kompresijos :) Dar patikslink, kokia rida, jei ne paslaptis? :)


Na bent bus atskaitos taškas.. 216800


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Tre Lap 30, 2016 5:28 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: R900NG 2,0T MY96
Užsiregistravo: Pir Rgp 01, 2016 8:07 am
Pranešimai: 28
Kas liečia kompresiją, kai turėjau aero tai buvo nuo 13,1 iki 13,5, rida 206k

_________________
R900 MY96
9-5 AERO MY 2001 (EX)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Kov 16, 2017 10:31 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na ka seniai update buvo, tai pradėsiu nuo labai didelio upgrade kapoto amortizatorių:

Paveikslėlis

Kiek iškenčiau su tais senais amortizatoriais.. tai buteliuka koki užkišt reikia tai dar kanors.. Nusprendžiau nebesigadint nervų ir nusipirkau naują komplektą. Pasikeičia labai greitai 5min abu.

Toliau atšilus orams prasidėjo rimtesni darbai.. Šiek tiek apsipirkau:
LPG dujų fazės filtras, pakeičiau senajį romano nes greit užsikimšdavo.. Šis ir geriau filtruoja ir nusodina tepalą ir nešvarumus filtro dugne tai turėtų ir ilgiau tarnaut ir švaresnės dujos pateks į variklį..
Paveikslėlis

Kuro filtras, priekinės kaladėlės ir jų tepalas, dėžės pagalvė..
Paveikslėlis



stabdžių skystis ir dėžės tepalas..
Paveikslėlis


Ką gi kibau į darbus, šiaip patinka man prie mašinos pasikrapštyt ypač jeigu viskas gerai sekasi, bet pvz kuro filtro laikiklio varžtą 3 valandas mėgint atsukt užsiknisau.. :)

Pasikeičiau kaladėles priekines, pačiu laiku nes jau tuoj būtų visai nieko nebelike.. Patiko ATE tepalas gerai prikimba prie metalo..
Paveikslėlis

Tada stabdžių skysčio keitimas sekė, čia foto prieš keitimą.
Paveikslėlis

Foto po keitimo, skirtumas akivaizdus.. Keičiasi lengvai, reiks senukinės žarnelės 6mm vidinis diametras, 9mm raktelio ir buteliuko.
Paveikslėlis

Paskui pakeista pagalvė dėžės, šiaip sakė servise nelabai ka padeda ji, bet man tai padėjo nes buvo and D ir R vibracija gana nemenka, tai dabar ženkliai sumažėjo..
Paveikslėlis

Pats nemaloniausias darbas kuro filtro keitimas, panašu kad dar originalas stovėjo 217k prafiltraves baigė jau surudyt.. problema buvo tik su laikiklio varžtu apauges rūdim vos pasidavė gal 3h kovojau.. Na bet ilgam ramu bus dabar.
Paveikslėlis

Na ir paskutinis dalykas greičių dėžės tepalas.. Išbėgo apie 3.9 litro, supyliau 3.9 pavažinėjau rodė ant minimum dar šimtą mililitrų supyliau galvojau važiuosiu dasipirkt.. Nuvažiavau iki parduotuvės jau truputį virš max rodė.. Tai taip ir nesupratau gal reik kad visus bėgius sumėtytų ar daugiau laiko tai rytoj eisiu su dideliu švirkštu ir šlangute nutrauksiu truputį.. Foto senojo skysčio, realiai tai buvo tamsiai raudonos spalvos normalaus kvapo ant foto daug tamsesnis gavosi..

Paveikslėlis

Dar buvau gofrą pakeitė antrają, antrą katalizatorių išpjovė, vistiek jau nebeatlieka savo darbo jis, bet pradėjo leisti pirmoji tai vėl teks lankytis kažkada taip ir duslintuvą persirinksiu.. :) Kolkas tiek..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Sek Bal 09, 2017 7:45 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Paveikslėlis

Netyčia visai pavyko užfiksuot jubiliejų. Prie to pačio klausimas gal pas kažką po automato tepalų keitimo po kurio laiko sumažėjo tepalas? Savaitę po keitimo buvo per vidurį matuoklės tepalo tikrinta kelis kartus.. Po 3 savaičių sugalvojau patikrinti ir vos žemiau nei minimumas tai iškart dapyliau tepalo tai klausimas kur jis dingo.. Dėžės varžtas išleidimo sausas, šlangutės ir visa dėžė sausa graži kiek pavyko apžiūrėti šiandien.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Bal 10, 2017 3:04 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Ignas
SAAB: 9-3 2.2 TiD 99m
Užsiregistravo: Sek Rgs 06, 2015 12:55 am
Pranešimai: 38
gal durnas klausimas... bet kai tikrinai nebuvo prieš tai neseniai užvestas auto tą pačią dieną? vieną kartą panašiai žioplai išsidūrėm :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Pir Bal 10, 2017 9:00 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Ignk rašė:
gal durnas klausimas... bet kai tikrinai nebuvo prieš tai neseniai užvestas auto tą pačią dieną? vieną kartą panašiai žioplai išsidūrėm :D


Na čia ne variklio tepalas, kad ant šaltos tikrint.. Tikrinau kaip priklauso iki darbinės pavažinėjus poto sustojau per visas pavaras perėjau dar biški pajudėjau iš vietos ir tikrinau.. Na nieko šiandien dapirkau užpyliau tai jau iki max rodo, bėgius mėto gražiai tai gal nieko blogo ir nenutiko.. :) beja iki max ribos nuo min pripyliau apie 350ml kai ten matuoklė tipo turi rodyt 500ml nuo min iki max..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Bal 11, 2017 10:16 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Daivanas rašė:
Na čia ne variklio tepalas, kad ant šaltos tikrint..

Pagal visą teoriją Saab variklio alyva tikrinama, užgesinus variklį ir palaukus 5-10 min, o ne po nakties stovėjimo.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ant Bal 11, 2017 10:59 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Na jeigu ant šalto iki max tai ant šilto variklio tikrai nebus jos mažai.. tikrines ir po nakties ir palaukes kokia 10min nebuvo žymaus labai skirtumo.. Na bet ne apie variklio o dėžės tepalą kalbam vistiek :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Tre Bir 07, 2017 10:51 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Deivis
SAAB: Saab 9-5 Aero MY03
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2015 10:30 am
Pranešimai: 317
Mini update: patikrinus vakumo vamzdelius iš įsiurbimo kolektoriaus ir vakumo pompos į stabdžių stiprintuvą tai sujungimų lizdai pasirodė labai išmalti ir net neabejojau kad vyksta vakumo nuotekis per ten. tai apsipirkau truputį.

Paveikslėlis

Užsakiau iš aeropolio kaip tik paskutinius du sujungimų tvirtinimus su raudonais galais ir tarpinę šalia esančiam vakumo vožtuvėliui ant kolektoriaus. Tai būtent jo tarpinė buvo gerokai plonesnė negu nauja ir nuimant sutrupėjo, nes jau kieta kaip plastikas buvo. Pačiam sujungime kur kišasi vamzdelis pakeičiau tik guminį žiedelį ir raudoną plastmasę, nes korpusas plastikinis jo keisti nemačiau prasmės, o pakeitus vamzdelis stovėjo labai tvirtai.. Tad jeigu sugalvosit keist tai galit mėgint tik ir tarpinę guminę pasikeisti.

Ant vakuumo pompos sugalvojau pakeisti visą tvirtinimą, nes išiminėjant guminę tarpinę ji subyrėjo gabalais.. Su plastiku tai teko truputi pavargti su išėmimu bet išlupau ta tvirtinimą ir įdėjau naują. Atsargiau tik reikia su korpusu nes jis aliuminis ir lengva pažeisti, išėmiau su atsuktuvu dalindamas į kelias dalis korpusą ir poto su replėm pribaigiau..

Šitus vakumų tvirtinimus ir ta žiedą rekomenduoju pasikeisti visiem jeigu niekad nekeisti ir kliba, nes ir gazo priėmimas tapo geresnis ir kas maloniai nustebino vibracija buvo gan didelė mašinoj ant vairo laikant ranką tikrai vizualiai matydavos kaip dreba galvojau ar pagalvės ar kas, o pasikeitus tvirtinimus ir tarpines dingo visos vibracijos!

Taip pat prie šitų remontų dar ir sugalvojau pasikeisti tepalą į 5w40, tik žiūriu vis dar truputį šlampa blokas tai gal i vasaros pabaiga prieš technikinę reiks mėgint galvos varžtus persiveržt (užsienio forumuose labai dažnai taikoma procedūra saabam). Prieš tai įtariau grandinės įtempėja pakeičiau tarpinę bet ne per ten leidžia deja.. Tarpelis įtempėjo buvo berods 14 ar 15mm dar pagal manualą galima važinėt bet dar truputi ir rekomenduojama keisti nors kiti ten paskaičiau ir iki pat galo važinėja apie 20mm :)

Paveikslėlis


Ir paskutinis darbas ką užmiršau tai pradėjo labai plerpt duslintuvas nuvažiavau į duslitą ir pakeitė vidurinį bakelį skylė pasidarius didžiausia įdėjo danišką. Galvojau gal pjaut ir vamzdį tiesų virint bet galvoju užknist poto gali tas žemas ar kitoks garsas jeigu pasidarys tai geriau kelionėse tyla.. Patiko kaip dirba meistras viskas tvarkingai ir su paaiškinimais ir patarimais..


Kolkas tiek gaila foto daugiau nepadariau. :) Beje gal kas tikrinot ar dujų purkštukai garsiau dirba už benzininius? ar man čia tik aptilus varikliui tie garsai taip pradėjo skirtis...


Paskutinį kartą redagavo Daivanas Ket Bir 08, 2017 1:34 pm. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bir 08, 2017 6:53 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Turbut nuo paciu purkstuku tas dar priklauso, bet maniskio tai tikrai garsiau klaksejo :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bir 08, 2017 8:53 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Remigijus
SAAB: 9-5 Aero MT MY00
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Sek Bir 07, 2015 12:50 am
Pranešimai: 43
Tikrai garsiau dirba dujų purkštukai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Deivis 9-5 AERO 2003
StandartinėParašytas: Ket Bir 08, 2017 3:26 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Audris
SAAB: SAAB 900, MY96
Užsiregistravo: Ant Geg 19, 2015 9:41 am
Pranešimai: 59
Pvz., OMVL reg fast kuo labiau dėvisi, tuo garsiau dirba. Pakeiti rem komplektą ir vėl dirba tyliai :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007