Dabar yra Ket Kov 28, 2024 7:35 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Ant Kov 29, 2016 12:53 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Tomas
SAAB: 9-3, 1.9 TiD, 2005
Užsiregistravo: Ant Vas 23, 2016 9:00 am
Pranešimai: 20
Sveiki, Saab'iečiai,

Įdomu išgirsti, ar daug yra pilančių į baką šį stebuklingą dyzelį, ir kokie pastebėjimai, atsiliepimai? :)

Pats pradėjau pilti šį kurą po Aeropolyje duoto patarimo pabandyti, purkštukų profilaktikai, nes kartais dirbant ant laisvų, tiesiog stovint sankryžoje, auto pradėdavo purtytis, rodos, kad tuoj užges, nepriklausomai nuo variklio temperatūros. Taip pat, rytais užkūrus vis padūmindavo lengvai. Žinau, kad mano du purkštukai ligoti, bet keisti neskubu, nes jau du buvo keisti dėvėtais "gerais, patikrintais ant stendo" (nesu tikras ar šitie patys kurie dabar ligoti), tačiau vėl pradėjo rodyti kaprizus.

Taigi, Aeropolio meistras patarė tiesiog pabandyti šį kurą - Neste Pro Diesel. Nu ką, jau šeštą baką baigiu išvažinėti, tai ką pastebėjau, kad:
- D.T.E rodo apie 1100 km, kai anksčiau rodė maksimum 950 km;
- vidutinės mišrios sąnaudos sumažėjo nuo 6,5 iki 5,5 l/100km; (mieste važinėju šiek tiek mažiau nei užmiestyje - 65% trasoj /35% mieste)
- jau kuris laikas nebejaučiu pasipurtymo dirbant laisvomis;
- dūmingumas ant šalto variklio taip pat praktiškai pranyko, arba liko labai minimalus, taip pat dūmai ne taip smirda (anksčiau stovint prie bagažinės smirdėdavo kaip autobusų stoty :D )

Na, o dėl traukos.. sunku pasakyti. Jeigu ir padidėjo, tai nežymiai arba visai nepadidėjo.

Bet vėl gi, buvo pereinamasis laikotarpis, iš žiemos į pavasarį, keitėsi ir kelio danga, ir temperatūros. Todėl šie mano pastebėjimai gali būti kiek iškreipti.

Būtų įdomu išgirsti kitų patirtį :clue:

_________________
Saab 9-3 SW, 1.9 TiD, 2005


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Neste Pro Diesel
StandartinėParašytas: Ant Kov 29, 2016 2:24 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Nuo pirkimo, traktoriaus-Pajero, važinėjuosi tik ProDiesel'iu, tik iš BRC išvažiavęs įpyliau 10L lukoile, nes paliktas buvo neaiškus kiekis, ties 0 padala :) Nusiskundimų kaip ir kuru neturiu, o kas pasakojo, kas lygino ar pamaišo, tai visi vienu balsu tvirtina, kad Pro daug geriau už paprastą. Ir variklio/siurblio garsas pasikeičia ir išmetimas ir pats variklio darbas :) Sąnaudas kiek įtakoja - nežinau, apskritai į tą skaičių vengiu žiūrėti :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Ket Kov 23, 2017 2:04 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Užvakar užsipyliau kaip visada 98'o pilną baką ir kaip visada statoile. Tik šįkart Alytuje. Turbina nepučia daugiau 1,1, lėktuvas visai nevažiuoja. Tikrai nesiruošiu dėl to kaltinti savo variklį.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Ket Kov 23, 2017 2:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Tai gal turbina uzsistovejus, neprasimankstinus dar? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Ket Kov 23, 2017 2:38 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
aurissan rašė:
Užvakar užsipyliau kaip visada 98'o pilną baką ir kaip visada statoile. Tik šįkart Alytuje. Turbina nepučia daugiau 1,1, lėktuvas visai nevažiuoja. Tikrai nesiruošiu dėl to kaltinti savo variklį.

Tai tu variklio nekaltink. Trionicą kaltink :D

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 9:46 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Ale blogas kuras pakliuvo?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 9:50 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: valdasbag
SAAB: 9-5 1,9Tid MY06
Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2015 2:02 pm
Pranešimai: 455
Tai nereikia dyzelio i benzina pilt :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 9:57 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Kalčiausias tai aišku, kad trionikas, jis ten padla visokiais skaičiavimais užsiima... tai pučia, tai nepučia... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 10:25 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Jo, pašposavom :) Dabar kodėl man tokia mintis pirma šovė, kad kuras kaltas: nes prisiminiau istoriją kai prieš kelis metus žmogus parsivarė kietą mersą iš vokietijos ir pylė 98 benziną. Ankstesnis savininkas vokietis buvo susikonstravęs savadarbį oktano matuoklį su zondu įpylimo angoje. Pilant kurą pastebėta, kad OS nesiekė 97. Nežinau kas gali įtakoti jo mažėjimą, bet tikiu, kad tokiam kaime kaip Alytus 98'as benzinas rezervuaruose nemažai užsistovi ir gal kiek nugaruoja.
Kitas faktas, tai kas pusė metų tenka užsipilti vieną baką 95'o. Iškart jaučiasi ant traukos ir tiksliai matau kiek pučia turbina. Bet pučia truputį daugiau nei 1,1bar. Bet irgi stabialiai: netrukčioja, slėgis nešokinėja.
Tarpkitko čia kiek paieškojau, paskambinėjau tai niekas Lietuvoje nematuoja benzino OS.
Tai va tiek to kriminalo ir diskusijos. Greit išvažinėsiu matau, nes kuro geru pusantro litro daugiau ima pagal SID.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 10:31 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Gal kokio netikusio uzsiveze, ar siaip vandens talpose prisikaupe :) O kad trionikas pagal OS labai jautriai reaguoja - teko paciam isitikinti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 3:40 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Pabandyk octan boosterio įvaryti. Įdomu, kas bus.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Pen Kov 24, 2017 4:12 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Galvą nupūūūūs :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kuras, degalinės
StandartinėParašytas: Ket Bal 20, 2017 2:10 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
Romeo rašė:
Pabandyk octan boosterio įvaryti. Įdomu, kas bus.
Ant kitos auto pabandyčiau, o su lėktuvu tai tekto. Gal ten ir kuras pasenęs/išsigaravęs ir dar kokių drumzlių privaryta. Girdėjau kad jį pila į tuos baltarusiškus benzinus.
Tai išvažinėjau tą nelemtą baką, kiek tik įmanoma :D
Prikabintas failas:
IMG_2675.JPG/><br />
			<span class=IMG_2675.JPG [ 250.84 KiB | Peržiūrėta 26932 kartus(ų) ]

Užsipyliau šviežio, dar cisterna kvepiančio 98'o ir vėl viskas čiki 8-) Lėktuvas įsivažiavo, pučia pilnai.
Ai, kuro sąnaudų padidėjimas lyginant su ankstesniais bakais faktinis netoli litro gavosi. Bet ir orai gerokai šiltesni buvo.

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007