Manau blogiausia tai el. dalis. Ta prasme, man neveikia kruizo kontrolė, priešrūkiniai žibintai. Atrodo smulkmenos, bet sunku prisiprašyt elektrikų, kad tvarkytų, nes ne vienas teigia, jog auto senas, nežinia nuo ko pradėt darbus ir t.t. Girdėjau jų liga, (man ne išimtis) centrinis užraktas. Mėgsta neužrakinti vienos ar kelių durelių, neatrakinti ir t.t. ir pan. P.s. jau sutvarkiau tą dalyką. Rūdys, tai čia kaip ir daugeliui saabų, kaip prižiūrėsi,taip turėsi, nors silpnos vietos priekiniai sparnai, kapoto ar bagažinės dangtis. Man labai didelis minusas ( bet aš beveik 2m. ūgio), tai nepatogus vairo ir sėdynės reguliavimas (sėdynė nusileidžia ir atsitraukia labai ribotai, vairas taip pat, ir tik viena kryptimi). Galiu ir važiuoju komfortiškai, bet tarkim, e38 bmw'e patogiau. Važiuoklė patvari ir super minkšta (man net per daug) ir kalba, kad ji patvari. Kaip tokio senumo automobilis, gera garso izoliacija, ilgaamžiškos ir malonios liesti interjero apdailos detalės. 99% viso laiko praleidžiu mieste, man kuro sąnaudos nemažiau 13l benzino (2.0 turbo) važiuojant ne bobutės režimu, bet ir nesiplėšant per daug. Talpi bagažinė, nors man tai neaktualu. Realiai, automobilis teikiantis nemažai džiaugsmo, bet manau, jau tampa savaitgalio mašina, nebe kasdieniniu. Kalbama, kad tai paskutinis rimtas ir tikras saab.
|