Dabar yra Pen Kov 29, 2024 8:09 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Spa 11, 2016 8:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Sunkiai kuresi ilgai pastovejus, prieita isvada kad nuseda kuras, pakeistos purkstuku gumeles. Nepagerejo, dar blogiau dabar kai atsalo, sunkiai kuriasi, dreba kol nepasylla, viena diena uzkurus usgeso, po to isvis vos ejo uzkurt, uzkurus apsipyle juodais dumais. kas galetu but? serviso rimto nera kad iskart pasakytu kas blogai, vel pakeis kanors bet problemos neispres...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Spa 11, 2016 9:16 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Grįžtamos žarnelės pakeistos? Bandyk užglušint abratkės žarnelę prie kuro siurblio (į siurblio pusę), o nuo purkdtukų pusės galą įkišti į bambalį kad nevarytu salerkos ant žemės

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Spa 11, 2016 10:09 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
nekeiciau dar. bet neturetu pastoviai ta problema but, nes dabar kai atsalo ta problema vel atsirado kaip ir praeita ziema,kas ryta vos uzsikuria. vasara tik karta neuzkuriau kai 2 paras ikalnej pastovejo.
P.S. meistras minejo kad reikia gero akumo su geru startiniu sitam dyzeliui, kad ir suka normaliai bet gali neuztekt sroves uzvedimui, gali but teisybe? akumui pusantru metu bet jau praeita ziema turejau bedu kai issikraudavo karta per menesi...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Spa 11, 2016 10:39 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Yra tiesos tame. Bet ...

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Spa 12, 2016 6:57 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Galima kazkaip patikrint kur ora gaudo sistema jei nei pro griztamas nei per kuro filtro korpusa nevaro dyzelio? Ar keost is eiles viska ir tiketis kad pades?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Spa 12, 2016 7:58 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Viena tikrinimo metoda aprasiau

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Spa 12, 2016 10:03 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
O tau neatrodo, kad čia apskritai ne kuro nusėdimo problema? Nes pats sakai, kad bėda atsiranda tik atšalus orui? Jei kuras nusėstų, tai jis nusėstų nepriklausomai nuo to, ar lauke šilta, ar šalta. Šitų variklių tokia bėda ir yra, kad atvėsus orams sunkiai kuriasi, kol pradeda šildyti žvakes. O to priežasčių yra daug: pradedant siurblio ankstinimo mechanizmo gedimu, pabėgusiu variklio degimo kampu, apskritai kompresijos nebuvimu ir t.t.

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Spa 12, 2016 8:26 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: 9-3 2,2tid MY02
Miestas: Pakruojis
Užsiregistravo: Ant Vas 09, 2016 8:06 am
Pranešimai: 22
Jeigu meta juodą dūmą, o neužsiveda, tai degalų trūkumas, yra oro sistemoje. Kompresijos nebuvimas, neveikia pakaitinimo žvakės, pervėlyvas įpurškimas- iš duslintuvo melsvas dūmas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Spa 13, 2016 6:46 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
As irgi itartinai ziuriu i ta kuro nusedima nes dabar pora dienu be problemu kuriasi. Bet kai sunkiai kurdavosi uzkurus ismesdavo balta duma kaip kolega minejo. Tik va kur tiksliai problema reik jungtis prie kompo matyt. Ir dar ka pastebejau problemos buna dazniausiai kai oro temperatura nuo -10 iki + 10 tame tarpe. Vasara arba salta ziema viskas ok.
P.S. gal kas tvarko Klaipedoj savo saba pas ka tikrai yra tech2? Pora vietu buvau rades ale galim pasijungt, o pasirodo negali reik atnaujint programa bet negali nes ne originalas taip šuda malt pradeda ir nieko nepeši o laikas sugaištas...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Spa 13, 2016 6:05 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: 9-3 2,2tid MY02
Miestas: Pakruojis
Užsiregistravo: Ant Vas 09, 2016 8:06 am
Pranešimai: 22
Kompas nieko nepadės ir nieko nerodys. Pirmiausia pamatuok kompresiją, jeigu ji gera, tikrink purkštukus. Tai gali padaryti betkoks Opel servisas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Spa 13, 2016 8:36 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
dyzelistai issiverčia ir be techu, o opelių pas juos būna pilnas kiemas.

dėl kompresijos, aišku gali būti, bet kad vieną dieną kurtis/kita nesikurti. Nei iš šio nei iš to kompresija taip pat neišeina pasivaikščioti. tai daugiau mažiau palaipsninis procesas kuris ateina su laiku ir pasėkmės ryškėja.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Spa 13, 2016 9:32 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: 9-3 2,2tid MY02
Miestas: Pakruojis
Užsiregistravo: Ant Vas 09, 2016 8:06 am
Pranešimai: 22
Ne tik opelių, bet ir pežukų,reno,, audi ir mersų pas dyzelistus yra, bet ar turi jie visus yrankius degimui nustatyti po purkštukų patikrinimo? Visi važiuoja ten, kur pigiau, bet ar visada ten buna geriau?

Tisa, o ar nebuvo varikliui keista galvutės tarpinė?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Spa 14, 2016 6:18 am 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Prie manes ne. Tik purkstuku visos gumeles.
Pilna baka prispyliau vakar ryte uzsivede is vieno pasukimo. Vakare po darbo zmona sake vos uzvede. Nebezinau jau net kur vest.
Bandysiu dar akuma pakraut normaliai nes zmona kasdien trumpais atstumais vazineja del to nespeja pasikraut pilnai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Spa 14, 2016 7:29 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Pradek nuo priverstinio zvakiu pasildymo, pigiausia ir dazniausiai labiausiai padeda uzvedimui :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Spa 14, 2016 7:36 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
tai kad dabar jau žvakes turėtų kaitinti. bent vakar dieną ir garaže blyktelėjo spiralės lemputė

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007