Dabar yra Ket Kov 28, 2024 4:00 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 12:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Sveiki. Atsitiko beda paciu laiku. Uzgeso saabis grizus i kiema pravaziavus gal 20 km ir nebeuzsikuria net tempiant. SID problemos jokios nerodo, starteris suka normaliai. Zinau reikia diagnostikos bet vienintelis servisas kuris turi tech2 klaipedoj isleido elektrika atostogu dar savaitei po nauju ir paskui neaisku kada eiles sulauksiu. Kokios problemos galetu but gal pavyks su kitu elektriku pagalba atrast beda anksciau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 10:07 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Pajungem kompa rodo pastovia klaida P0607, elektrikas kazkokiuose rusu puslapiuose ziurejo kad greiciausiai siurblio elektrine dalis nors prie klaidos rusu kalba nieko apie siurbli nebuvo parasyta... PAsigooglinau ka reiskia sis kodas: P0607 - Control Module Performance (Loose ground terminal on PCM/ECM. Dead or defective (12V main) battery. An open or short in the power or ground circuit) Cia kaip suprantu kazkur nuteka srove ir neateina iki variklio valdymo bloko ar kaip?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 10:39 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
Pažiurėk ar masė kur nenupuvus ir ar pliusas į starteri normalus ir ar tas nenupuves kur prie starterio

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 10:42 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Almantas
SAAB: 9-5 MY05 B235E/R Vector
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:51 pm
Pranešimai: 402
Tai kad nereikia nupuvimų. Oksidacija irgi blogis, kurį ne taip paprasta pastebėti. Atsisuki ir nušveiti kontaktuojačius paviršius.

_________________
Wossner pistons, B234i cams, TD04HL-19T; 550cc injectors; King cobra; 3'' exhaust; FMIC; Sport air filter; EGT sensor; Wideband lambda sensor; Launch control = 340 hp 470Nm. SOLD.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 10:49 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Tautvis
SAAB: SAAB 95 2.3T AERO MY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Pen Bir 05, 2015 5:22 pm
Pranešimai: 632
bet jei ir ant buksiro nesiveda tai atkrinta realiai, bet jei sunkiai suka tai irgi laiduose gali buti bedu. Negali buti koks alkuninio padeties daviklis ?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 10:50 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
o kodo galūnės nepasakė? ar jo china kompas nieko daugiau neparodė? nes klaidos kodas P0607 turi 22atmainas. Nuo kuro siurblio temperatūrinio daviklio iki elektrinės dalies gedimo.


Prikabinti failai:
p0607.jpg/><br />
			<span class=p0607.jpg [ 617.02 KiB | Peržiūrėta 23127 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Gru 29, 2016 11:49 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Starteris suka normaliai tai laidai atkrenta greiciausiai. Jo pas ji salia kodo rusu kalba buvo parasyta kazkas apie kuro temperaturos davikli. tai cia siurblio elektrine dali jau reikia tvarkyt?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 30, 2016 8:19 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Andrius
SAAB: ex. 9-5 2.2TiD MY05
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 7:54 pm
Pranešimai: 184
Galima atsisukti purkštukų vamzdelius ir pažiūrėti, ar paduodamas kuras. Jeigu kuro nepaduoda, tai didžiausia tikimybė siurblys, o kas jame konkrečiai - reikia detalesnio tikrinimo

_________________
ex. 9-5 Estate 2.2TiD MY05
Renault Espace IV 2.0 dCi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 30, 2016 10:12 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
regizas rašė:
tai cia siurblio elektrine dali jau reikia tvarkyt?

kažkas link tos pusės.. nes klaidos tikrinimo aprašyme toks darbų eigos pateikimas: ištrinti klaidas, išjungti degimą, įjungti degimą, nuskaityti klaidas, jei ta pati klaida tebėra pakeisti psg16 elektrinę dalį... :fool2:

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Gru 30, 2016 12:27 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Regimantas
SAAB: 93 2.2 TiD 2002 ss
Miestas: Klaipėda
Užsiregistravo: Ant Kov 29, 2016 9:45 pm
Pranešimai: 42
Supratau dekui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš Bal 06, 2019 9:44 am 
Atsijungęs

Vardas: Sabas
SAAB: 9-3 2.2tid
Užsiregistravo: Šeš Bal 06, 2019 9:39 am
Pranešimai: 1
Sveiki turiu panasia beda gal kas buvo susidures, nesikuria 2.2tid 2004m meta klaida:
P0607 - Internal control module random access memory (RAM) error.
Istrynus klaida pradingsta, pradejus sukt startery uzgesta chekas ir vel uzsidega, vel atsiranda sita klaida..


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007