Dabar yra Ket Kov 28, 2024 2:12 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Vas 04, 2018 8:25 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Sveiki,
Automobilis Saab 1.9 tid, 88kw, 2005. Noriu pasiklausti dėl pakėlimo pumpos veikimo.

Situacija: įjungus degimą, girdisi, kaip kuro padavimo pompa bake pumpuoja kurą ~10 sec. Jaučiasi, kad padavimo žarnos gauna slėgio, sukietėja. Tuo pat metu, tikrinant grįžtamąją liniją, taip pat jaučiasi slėgio sukilimas ir toks vaizdas, kad pakėlimo pumpa tiesiog pracirkuliuoja gan nemažai kuro atgal į baką.
Salone po tų ~10 sec sukliklsi rėle - pumpa atjungiama. Slėgis šlangose pakrenta, jos suminkštėja.

Klausimai:
1. Ar neturėtų slėgis tiesiog užsikelti greičiau ir laikytis? Juolab, kad ant padavimo šlangos yra uždėtas atbulinis vožtuvas.
2. Ar turi ir kur turi būti sulaikomas paduotas slėgis? Kas už tai atsakingas šiame variklyje?

Radau tokį FUEL PRESSURE REGULATOR kodas, [url]55188200[/url]: https://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-9-3-200 ... 2180878785

Prikabintas failas:
reguliatorius.png/><br />
			<span class=reguliatorius.png [ 100.55 KiB | Peržiūrėta 23224 kartus(ų) ]


Gaila neturiu kuo pamatuoti, kaip tas slėgis elgiasi pagal monometrą, bet manau, kad čia kažkas netaip. Šiandienai auto užsiveda ir greitai gęsta. Meta klaidą P0087 - "Fuel rail / System presure - too low". Ieškau, kaip išspręsti šią problemą.
Gal kam jau taip yra buvę ir ar šis reguliatorius gali būti priežastis?

Itin ačiū!
Mindaugas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Vas 04, 2018 8:31 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
Sveikas,

ačiū bent už išsamų pranešimą, iškart į klausimą neatsakysiu, bet galim pasvaigščiot, vdrug kils koks p.m.s. (a.k.a. - protingų minčių sindromas)

situacija - įjungi degimą, prapumpuoja kurą, vedi automobilį, užsiveda ir iškart užgęsta, ar dar kažkiek dirba, po to pradeda dusti, dusti ir padūsta?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Vas 04, 2018 8:37 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Ačiū už super greitą atsakymą.

Taip, dar šiek tiek padirba. Dažniausiai iki pusė minutės, kartais pavyksta šiek tiek "užgazuoti", priima apsukas. Gęsta taip kaip ir parašei, dūsta dūsta, pradeda purtytis ir uždusta visiškai.

Dar man mintyse, kad nedarbingumo problema gali būti ir aukšto slėgio sistemoje - puma arba prakiuręs bent vienas purkštukas. Bet ir žemo slėgio sistema man kelia įtarimų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Vas 04, 2018 8:42 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
kas liečia siurbliuko (bake) veikimą, tai jis pagal literatūrą turėtų veikti visą pakaitinimo žvakių indikacijos laiką + 15sekundžių. pradėjus sukti starteriu kuro siurbliukas vėl aktyvuojamas. Žemo slėgio sistemoje slėgis ~4bar.

Edit>

Ta chujne, kurios foto prikabinai įvardijama kaip Return fuel container;

plačiau apie kuro sistemą gali paskaityti prikabintam dokumente. Tik atsirink kur 8 vožtuvai.


Prikabinti failai:
doc45072.pdf [599.88 KiB]
Atsisiųsta 451 kartus(ų)

_________________
Paveikslėlis
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek Vas 04, 2018 8:53 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Laiko prasme, tada siurbliuko veikimas kaip ir teisingas. Bandysiu matuoti kiek slėgio turime žemo slėgio / kuro padavimo sistemoje.
[Edit]
Ačiū už visą info ir doką, gilinuosi


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 06, 2018 1:19 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Šiandien pavyko pasimatuoti kiek užmaitina pumpa žemo slėgio magistralę. Pajungiau FPR, kuriame visai pilnai atleidau spyruoklę = nesukeliu jokio papildomo slėgio ir galiu laisvai papusti orą. Įjungus degimą, slėgis užkeliamas iki 8bar! Kur pagal manual, rašo, kad turi būti ~4 bar.

Prikabintas failas:
8bar.png/><br />
			<span class=8bar.png [ 227.21 KiB | Peržiūrėta 23202 kartus(ų) ]


Užvedus auto, slėgis laikosi ties 8bar. Kai variklis pradeda purtytis iki kol užgęsta, slėgis vis dar 8 bar.

Prieš tai savininkas sakė, kad keitė kuro bake pumpą. Man kyla klausimai/pamąstymai:

1. Kažkas blokuoja grįžtamąjį ir taip sukyla slėgis? Kreivomis rankomis įstatyta pumpa, užlaužtos jungtys ar pan?
2. Buvo įdėta netokio "kalibro", per naši pumpa?
3. Ar 2x padavimo slėgis gali turėti įtakos aukšto slėgio siurbliui? Variklio darbui?

Tiesa, šiandieną pravalius klaidas, iš naujo patrackinta: "P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance"

Jeigu kyla minčių / patarimų, mielai išklausysiu. Sprendžiu rebusą toliau :read:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 06, 2018 9:19 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Aurimas
SAAB: 9-5 2.3 Aero MY05
Miestas: Kaunas, Alytus
Užsiregistravo: Tre Spa 01, 2014 12:05 pm
Pranešimai: 821
1. Nelabai kaip "užlauši" tokias žarneles (dar kai kurios plastmasinės);
2. Našumas ir pajėgumas tai ne tas pats;
3. Ne. Ne. Tik tą "Fuel Volume Regulator Control Circuit" gali vesti iš proto.
* Dar labai būtų įdomu pasimatuoti slėgį su paprastesniu, bet patikimesniu matuokliu (kalbu apie tuos, traktorinius po kelis eurus), o čia net užpildo neįžvelgiu.
* Gal tie 4bar turi būti pilnai spaudžiant akseleratorių ir aukštais sūkiais?

_________________
9-5 AERO MY05 MT stage III
9-3 SS 2.2TiD economy power


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 06, 2018 1:12 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
aurissan rašė:
1. Nelabai kaip "užlauši" tokias žarneles (dar kai kurios plastmasinės);
2. Našumas ir pajėgumas tai ne tas pats;
3. Ne. Ne. Tik tą "Fuel Volume Regulator Control Circuit" gali vesti iš proto.
* Dar labai būtų įdomu pasimatuoti slėgį su paprastesniu, bet patikimesniu matuokliu (kalbu apie tuos, traktorinius po kelis eurus), o čia net užpildo neįžvelgiu.
* Gal tie 4bar turi būti pilnai spaudžiant akseleratorių ir aukštais sūkiais?


Labas, aurissan,
1. Radau šiandien tokį psl, kur parodyta žingsnis po žingsnio kaip pakeisti pompą: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=119759
Matau, kad viena iš gamyklinių plastmasinių vamzdelių tenka pasikeisti į guminį. Gal taip pat buvo daryta ir kažkas nepavyko?
Šiandien pabandysiu grįžtamojo žarnelę atjungti nuo magistralės ir palikti tiesiog nuleidinėti kurą į kokį nors indą. Pažiūrėsiu ar slėgis kris, ar ne. Jeigu kris, tada kamštis / blokas kažkur link bako ar pačiame bake. Jeigu ne, tada galima manyti, kad kažkur praeinant pro aukšto slėgio siurblį / magistrales užlaikomas kuras ir susikelia slėgis.
2. Sutinku.
3. Supratau, dėkui.
* Jo, ten toks kinietiškas fuflo tas FPR. Nors kitoje mašinoje jis rode tiek kiek priklauso. Reikės paieškoti alternatyvų.
* Dokumente sūkių dėja nemini :/ Reikės pasigooglinti daugiau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Vas 06, 2018 10:22 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Šio vakaro bandymai:
1. Atjungiau grįžtamąjį, padaviau iš "Return fuel container", žarniuku į bakelį. Slėgis praktiškai beveik toks pats, ~8 bar. Vadinasi, ne bake blokas.
2. Pajungiau kurą tekėti pro kitą aukšto slėgio siurblį ir pamanykit, slėgis užsikėlė tiek kiek priklauso, lygiai - 4bar.

Vadinasi, blokas yra kažkur pačiame aukšto slėgio siurblyje. Rytoj bandysiu sukeisti siurblius ir tikiuosi, kad ši problema bus išspręsta :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 08, 2018 9:46 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Sveiki,
Nepavyko vakar pakeisti siurblio, jokio update šia tema. Siurblį kaip ir pavyko atsukti, bet išimti jį kyla klausimas kaip? Bandant išimti jis tiesiog pastringa į laikančią ausį vienu kampu, kitu kampu į įsiurbimo kolektorių. Regis tiek nedaug tetrūksta, kad nusimautų nuo špilkų, bet dėja. Negi reikės nuimti įsiurbimo kolektorių, kad ji išeitų lauk? :D
Ieškojau info, radau tokį video: https://www.youtube.com/watch?v=aA_vI0tBg5g, čia opel zafira, bet variklis toks pat. Vyrukas kaip ir išsiėmęs siurblį be intake išardymo. Keista, kodėl man nepavyksta :roll:
Ką patartumėt?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 08, 2018 10:04 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
WISa isirasyti patartume, jei yra paprastesniu budu - ten tikriausiai bus parodyta :) Varikliai panasus, bet masinos skirtingos ir priejimas skirtingas tikriausiai, todel remtis opelio ardymu nera teisinga siuo atveju :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 08, 2018 4:02 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
WIS nieko nekalba apie įsiurbimo nuėmimą keičiant siurblį. Turiu įtarimą, kad tas dabartinis siurblys "ne iš tos operos". Todėl jo paprastai neina išimti, todėl su juo žemo slėgio magistralėje yra 8 bar ir variklis nedirba kaip priklauso. Reikės pasitikrinti pagal dalies kodą, jeigu pavyks tokį rasti. Matosi, kad buvo sukinėti įsiurbimo varžtai, vadinasi kažkas vargo jį įstatyt. O dabar, vienaip ar kitaip bandysiu jį iškrapštyt :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 08, 2018 5:19 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Reaktyvini turbut bande daryti :D Panasu kad teisus busi ir teks daugiau daliu nuiminet nei norisi ar reiktu normaliom salygom :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Vas 08, 2018 7:47 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
o tai kas cia per istorija su ta masina? nupirkai kaip su defektu?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 09, 2018 10:27 am 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Mindaugas
SAAB: 9-3, 1.9 Tid, 2005
Miestas: Vilnius - Alytus
Užsiregistravo: Pen Vas 02, 2018 5:46 pm
Pranešimai: 46
Taip, pirkau su variklio defektu kaip pagrindiniu. Na ir dar nemažai ką reikės pasitvarkyti.
Kuro siurblį pavyko išimti. Sėkmės raktas buvo - sulaisvinti skriemulio fiksavimo varžtai. Sulaisvintas skriemulys leido siurblio velenui daugiau pajudėti ir to pakako, kad pumpa pakryptų teisingu kampu išėmimui. Tiesa, įdomus faktas - skriemulys neturi įpjovos šplintai, nors pačio siurblio velenas turi. Turbūt pakanka 50 Nm atlaikyti praslydimą? Dėl visa ko - lašelį mėlynų metalo klijų panaudojau šioje vietoje.
Įdėjau kitą siurblį, stebėtinai greitai nusiorino. 3x įjungtas-išjungtas dėgimas, užpompuota žemo slėgio sistema - slėgis 4 bar. Paskui buvo pasukta starteriu su atlaisvintu vieno purkštuko vamzdeliu - išėjo oras iš tiltelio, vamzdelių ir brum - veikia.
Variklis dirba kaip priklauso. Tiesa, išmetė EGR klaidą, nors EGR jau valiau / išmankštinau. Reikės darkart žiūrėt. Dar rodo, kad nekrauna, bet išties krauna - pamatavus testeriu rodo ~14.1V. Rodo, kad gale stabdžio lemputė nedega, bet išties dėga. Įdomiai :) Ieškosiu atsakymų kitose temose.
Ačiū visiems už diskusiją. Case closed :) Lėktuvas ruošiasi skrydžiui.
Prikabintas failas:
lektuvas.png/><br />
			<span class=lektuvas.png [ 589.85 KiB | Peržiūrėta 23124 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007