Dabar yra Pen Bal 19, 2024 12:05 am

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 2:30 pm 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Jei ne paslaptis kiek kainavo sitas malonumas ? :)
Dar klausimelis, ar gali but su siom paciom sklendem susijusi mano problema su prasta trauka iki turbinos (~2k apsuku, EGR,DPF "sutvarkyti").


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 3:09 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
Ne negali. Kas tvarke dpf ir egr, pasalinti mechaniskai ir programiskai?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 3:48 pm 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Pasalinti mechaniskai ir programiskai startline.lt

Smarkiai gazuojant is vietos trauka gera, bet jai pvz vaziuoji palengva 2-3 begiu ir reikia greitai spustelt apsukos iki turbinos kyla letai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 4:08 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Jonas
SAAB: 9-3SS 2.0T MY03
Užsiregistravo: Šeš Geg 23, 2015 10:26 pm
Pranešimai: 89
jeigu butu kokia vimota ar 1nsane tada atmesciau prielaida kad blogai padaryta, daug atveju yra kai startline.lt palieka "kasiakus".


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 7:51 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
110kw variklis niekada ir nebuvo dinamiskas be turbinos. Neaisku dar ko ponas ir tikisi... Vaziuot ant 1k rpm sitiem varikliam yra baisiau negu nesveika... O ir nepamirsk kad turbininis daiktas, su kiek pakeltu turbinos starto diapozonu, karstais orais nebuna super dinamiskas veikdamas atmosferiko principu


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 10:25 pm 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Nu aš nesitikiu kad iki turbos trauka bus kaip su ja. Bet pvz važiuoju 5 į ikalne 100~ apsukos apie 2k kol nepasiekia tu 2k tai spausk nespaudes beveik nereaguoja , atrodo vos velkasi. Aišku gal čia ir mano tik taip atrodo ir pas visus taip yra :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 10:32 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys

Vardas: Romualdas
SAAB: 9-5, 2.0t, MY01 (EX)
Užsiregistravo: Pen Spa 03, 2014 1:20 pm
Pranešimai: 631
Na kylant apsukom link turbinos, jis neturi but bukas kaip kuolas. Gal ir pamirso pas tave ta DPF isimt, ar EGR kreivai atjunge... Tiesiog labai trivialus tas "netraukimas" :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket Rgp 13, 2015 10:44 pm 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Na dpf ir egr tai atjungė ir sutvarkė tikrai, va dabar man kyla mintis ar viskas ok su programavimu ten :/


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 7:58 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
o tai prieš burnininkų įsikišimą kaip ta mašina važiavo?

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 8:33 am 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Sunkiai, iki pasalinimo isvis pastoviai mesdavo checka, jungdavosi avarinis rezimas. Sunkiai net iki serviso davaziavau. Nupirkau su tom problemom ir zinojau, kad minimum egr reikes tvarkyt.
Bet kazkaip manau, kad dabar labiau jauciasi tas traukos trukumas nei anksciau (tvarkiau pries metus), aisku cia gal tik man taip atrodo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 9:18 am 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Raimondas
SAAB: 900og MY89, 9-3 TiD MY00
Miestas: Šiauliai
Užsiregistravo: Ant Rgs 16, 2014 12:44 pm
Pranešimai: 1750
ta trauka labai subjektyvus dalykas ir užpakalis prie jos pripranta. Sunku kažką ir patarti ar pasakyti, reiktu lyginti du tokius pat automobilius, būtų aišku kuris valit o kuris ne.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Rgp 14, 2015 9:34 am 
Atsijungęs

Vardas: Semas
SAAB: 9-3 110+ TiD MY05
Užsiregistravo: Ket Rgp 13, 2015 2:27 pm
Pranešimai: 6
Na reikes Kaune sekamdieni uzsukt i meeta ir pasiprasyt kokio kolegos, kad duotu pabandyt ir atlikus su uzpakaliu diagnostika nusprest ar cia taip turi but ar reikai kazkur kazko jieskoti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Gru 16, 2015 3:05 pm 
Atsijungęs
SAAB klubo narys
Vartotojo avataras

Vardas: Augustinas
SAAB: 9-5TTiD MY11;9-5 AeroMY01
Miestas: Kaunas
Užsiregistravo: Ant Rgp 25, 2015 3:16 pm
Pranešimai: 246
Na atrodo ir 2.0 L TiD, arba 2.0 L CDTI (opel) taip pat turi įsiurbimo kolektoriaus sklendžių problemą... http://autodiagnosztika.qwqw.hu/?modul= ... om=1195136


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 19, 2016 6:50 pm 
Atsijungęs
Lakūnas
Vartotojo avataras

Vardas: Valdas
SAAB: ...
Užsiregistravo: Pir Geg 25, 2015 8:27 pm
Pranešimai: 285
Na tai pratesiu ir aš šią temą :) Kaip ten su koliko išėmimu? ar labai daug darbo? 1nsane nustate jog jos tabaluoja... EGR+DPF pašalinti. SAAB 9-3 110kw 09m.

_________________
EX: 9-3 SS 2.2 TiD my04
EX: 9-3 SW 1.9 TiD my09


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen Vas 19, 2016 10:44 pm 
Atsijungęs
Lakūnas

Vardas: Artūras
SAAB: 9-3 2,2tid MY02
Miestas: Pakruojis
Užsiregistravo: Ant Vas 09, 2016 8:06 am
Pranešimai: 22
Keisti jūs žmonės, iš pradžių išmetat pusė varikio, po to dejuojat dėl atsirandančių problemų. Nejaugi manot kad auksarankis, garažinis lietuvis yra žymiai protingesnis už 80 aukštuosiius mokslus baigusius SAAB ar Opel inžinierių. Pasakos kad išmetus EGR vožtuvą variklis gauna daugiau švaraus oro ir yra pasakos, sekamos tų, kam nuo jų bapkės byra. Pradžiai- 1,9 tid variklyje EGR ne tik kad pakartotinai degina atidirbtas dujas, bet ir mažina degimo kameros temperatūrą. Jeigu nėra EGRo temperatūra variklyje aukštesnė negu numatė konstruktoriai, vadinasi kenčia gilzės, stūmokliai, vožtuvai, turbokompresorius ir tt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007